NICE MUTLU YILLARA DUYGU :)

                                                                                                                                                                                       HAZIRLAYAN=SEVIM

269 Yanıt to “NICE MUTLU YILLARA DUYGU :)”

  1. sevim Says:

    aylam balimm kimse msn de degil :)herkesler burda :)olmayanlarinda isi var heheheheeh :)meralim heyecan varmi heyecan 😛

  2. günes Says:

    evet deniyorum melossssss nasildi unutmusummmm ay benim kafamaaaaa 😀

  3. günes Says:

    girdim galiba görüyonuzmu beniiiiii

  4. cemre Says:

    evett sevimm tabii sen yorum okumadinya görmedin ne yazdiysam sizler icinn yazdim 😀

  5. sevim Says:

    iyiyiz bacikom iyiyz :)sen nerelerdeydin bacikom?yine yoktun bir ara.zaten almanyada günese hasret yasiyoruz barrim bizi burda sensiz mahrum birakma 🙂

  6. sevim Says:

    gi ne yazdin :)dur ben yorumlara bakam 🙂

  7. günes Says:

    iyi madem kimse yokk nabalimmm ben burdayimmm 😀

  8. cemre Says:

    ayyy evett gördümm bacimmm duygummm senide alabilirzzz 🙂

  9. günes Says:

    nereye yaziliyor allahim kayboldum e buddy deeeeee 😀 😀
    ay bulun beniiiii nerdeyim bennnn

  10. cemre Says:

    aylammm aldimyaaa 🙂

  11. duyguu 2 Says:

    yaa almanyada da tren kazası olmuş bugün haberlerde duydum 14 kişi ölmüş 42 de yaralı varmış

  12. günes Says:

    alin giii bekliyommmm 😀

  13. günes Says:

    evet duygummm öyle olmus ölenleri allah rahmet eylesin yazik onca insanaaaaaa ailelerinede sabir versin yaralanlarada sifa versin ne diyeyimmm cok üüzücü birseyyyyy

  14. cemre Says:

    aa gercekmii nerde olmuss haberim yokk benimm

  15. duyguu 2 Says:

    sayfa ağırlaştııı yorum gitmiyoooo

  16. sevim Says:

    aylam sen nerdesin giiii :)burdasin ya 🙂
    evet büyük tren kazasi olmus.bende duydum.

  17. günes Says:

    sonunda buldum yolumuuuuuu 😀

Bir Cevap Yazın

