Asi & Demir – Jenerik

185 Yanıt to “Asi & Demir – Jenerik”

  1. aylammmm h.g bacimm öpüyorumm senii nasilsinn iyismisinn sükürr uyumadan bitirdinn dizilerii ama bende uyukladim durdum:) sevoooo gii ciragin yorumlari gitmiyorr sayfaaa ac istersennn 🙂

  2. sevim Says:

    gönülcelen dizisi ile yazi getirmis benim yesil gözlüm selma :)yazilanlarin hepsine katiliyorum.asktan ziyade konular üretseler cok güzel olacak.sürekli ayni yerde dönüp duruyor dizi.

  3. sevim Says:

    tmm acayim.

  4. emel Says:

    slm slm slm ben geldimmmmmmmmmmmmmmmmm herkese ii akşamlar öpüyorum sizi sitenin dimi üyesi geldiii 🙂

  5. tuba_asi Says:

    evet sevim ablam 🙂

  6. haaa bacimm aynenn diziyi senin kadar izlemesemdee aynenn katiliyorumm 🙂

  7. emel Says:

    bu sitenin daimi üeyesi hiç aksatamadan gelen bir ben birde aylam demi gııııııııııııı 🙂

  8. vayyy daim üyesimii yoksa kivrak üyesimi 😛 h.g emelimm öptümm senii nasilsinn bacikomm iyimisinn öyle gecerki zamanda ne vardii onun sonu nasill gitti az buzz hayal meyal izledimm 🙂

  9. slmmm selmamm nasilsin yesillimm iyimisinn 🙂 aylammm ne oldunn bacimm yoksaaa uyudunmuuu giiii

  10. tuba_asi Says:

    meral ablam a.selam iyiyim sizler nasılsınız. ben zaten sizi izliyodum uzaktan çıkıcam iyi geceler demek için göründüm 🙂

  11. emel Says:

    h.b. bacılarım iyim saolun siz nasılsınız bakalımmmmmmm kıvrak oynak çatlak assolist siz ne derseniz oyum gıııı hepsi kabulum 🙂
    öyle bir geçer zamanki de ali dellendi valla cemileyi nasıl kıskanıyo anlatamma corline senle evlemiyecem vaz geçtim dedi orda bitti iişte 🙂

  12. sevim Says:

    biraz bekleyin emi :)dailymotiona yoladim klibi :)gelecek sicak sicak size heheheheh 🙂

  13. niyee uzaktann izliyonn gii katilsanaa 🙂 sendemii iyi gecelerrrr dilemeye geldinn 😕 tmm kuzumm öptümm iyi gecelerr tatli rüyalarr

  14. emel Says:

    ii geceler selmacım balım k.i.b. görüşürz

  15. sevim Says:

    vay selmam emelim gelmisler.nasilsiniz canolar?bakiyom da bir dizide hem fikiriz heheheheheh 😛

  16. kiskniyormuu catlasinn patlasinn ohhh sefamm olsun cemilee hic pas vermesinn olacagii oydu zatenn 🙂

  17. günes Says:

    canlarim geldimmm
    bir kosuda kizlara bakip geldimmm 😀
    emelim ve selma kuzumm gelmislerr sizide öpüyommmm

  18. tuba_asi Says:

    sizi izlemek daha zevkli oluyo ablam.hepinize iyi gecelerrr 🙂

  19. sevim Says:

    aynen meralim hic pas vermesin.ay zaten ali gibi adamlarla yasamak intihar gibi birsey heheheheheheh

  20. sevim Says:

    ben bakayim sayfamiz olmusmu 😛

  21. demeee giiii sevimm heheheheheh bencedeee 🙂

  22. emel Says:

    cemile zaten hiç pas vermiyo kıskandım dedi zaten ali cemileye cemilede güldürme beni dedi 🙂
    h.b. sevimim aylam nasılsınız bakalımmmmmmmm

  23. günes Says:

    pasa kardesimde iyi geceler deyip yatmisssss ve pastamizi beyenmisss 😀 beyenmene sevindim Gencer

  24. tmm selmamm iyi gecelerr kib bye. aylamm sen nasilsinn bacikomm iyimisinn kizlar nasillar iyilermi 🙂

  25. emel Says:

    aylinde babasına gitti babası kabul etmedi aylinde annem haklıymış sen insan deyilsin dedi okda cukka gibi oturdu :)aliye

  26. günes Says:

    allahim ali gibi adami kimseye nasib etmesin allah korusunnn

    iyim balim sen nasilsin 😀 gece gece caldirdinmi enisteye gitarrr

  27. hmmm aylinn hangii kiz elinde bavulla gezen kizmii sonra hastanye gitti hasta birinin yanina omu?

  28. günes Says:

    iyi geceler tatli rüyalar selam allah rahatlik versinn bye bye

  29. emel Says:

    ya çalmazmı selanat yaptı bana 🙂
    emel Diyor ki:

    01/02/2011 18:07
    lm nasılsınız sitenin daimi üyesi geldi
    kızlar akşam eşime bana gtar çalcan dedim bana dedi sana pceyi tammen yasaklıyacam kötü örnek oluyo ordakiler sana hergün bişe çıkarıyon dedi tabiki şakasına dedi bana pceyi, yasaklayamaz
    🙂

  30. hahahahaha evett emelll gii enisteyee gitar caldirmak istemissin oturr gii yerinee sonra bizdende olcann elindeki ile yetinmeyii bil 🙂

  31. günes Says:

    meralimm sagol iyim bacim kizcelerimde iyi sükürrrr biri yatti diyeri yatacakkk 😀

    hehehe gii sen iki kanal arasinda hoplayip zipladinmi bacimmmm

  32. emel Says:

    evet o da davulla gezen ama hastaneye gitigi yeri dememki ben kaçırmışım orayı görmedim 🙂

  33. günes Says:

    hehehehe emelim ben sana demedimmi aman birak yaptirma bide pc elden gider diyee bacim akilli ol 😀
    bak dizideki cocuk ögretmenine caldi ve okulundan oldu ögretmenide ögretmenlikten oldu sen barim akilli ol bacimmm

  34. davulmuuu 🙂 bavull demekk istedinn sanirimm 🙂 evett aylamm bir oraya bir burayaa atladim arada uykuya dalinca kendime geliyordum reklamm tekrar digeri derken sonunda dedim izlemeyi beceremiyon en iyisimi sen bakma 😀

Bir Cevap Yazın

