NICE UZUN YILLARA MERALLLLL…

Hazırlayan:  Genç

Hazırlayan:  Sevim

Reklamlar

243 Yanıt to “NICE UZUN YILLARA MERALLLLL…”

  1. sevim Says:

    meralim bacim cok gecmis olsun.gerci ben seni ararken hastanede esim demistin.nasil gecti ameliyati bacim?oh simdi aylamla beraber koyu sohbete dalmissinizdir :Pbana bakin kulagim kizardigi gibi ararim sizi ona göre heheeh 🙂
    gözdem bugün ezel varrr 😛

  2. sevim Says:

    ya zaten sende olmasan ciragin beni görecegi yok heheheh :)kayboldu yine bak dadlu belam 😛
    bendende sana saygilar hürmetler bacim :)demek artik yeni isinde telefonla rahat konusamiyon.olsun bacim sen calismaya gidiyon lak lak etmeye degil heheheh :)gel sanada bir sarilam.oh özlemisim bacimi :)tabi kemiklerimde 😛

  3. ada Says:

    kusura bakma ustam pc parmaklarimin arasindan kaydi. Gec buyur. Nasilsin ne var ne yok?
    Meral abla gecmis olsun.

  4. sevim Says:

    yigidimnasil gözdem?enistemizde iyidir insallah?anlat giii istanbulumda iyimi :Pburnumda tütüyor giii 🙂

  5. sevim Says:

    nasil parmaklarin arasinda kaydi dadlum?sans iste olsun ben tam kapiyi acarken yedek anahtarla gözde ablan aciverdi kapiyi 🙂
    ben iyiyim dadlum.yaramz birsey yok.isten simdi geldim.dedim bir bakam kimler var diye?
    sen neler yaptin canom?

  6. ada Says:

    bazen görünenin ardina bakman lazim tüü 😆

  7. gözde_nur Says:

    bacım duyguyla konuşuyorum dün fıstığı arayamamıştım şimdi konuşuyorum

  8. tuba_asi Says:

    meral ablam geçmiş olsunn…

    gözde abla ezele bakıyorum bu akşam o varya sevim ablam iyi bilir 🙂

  9. sevim Says:

    ada Diyor ki:

    31/01/2011 20:34
    ‘korkutuyor gene, sevmemek.
    sevmek ve seni değil

    seviliyor olmak ve senin tarafından değil’

    GÜZEL BIR SÖZMÜS.BEGENDIM..

  10. sevim Says:

    duygu derken hangisi bacim :Psenin cirak duygumu yoksa öbür duygumuzmu 😛
    cirak giodenin ardindan bakiyomda göremiyom :Pne yapayim heheh 🙂

  11. sevim Says:

    selmam h.g.heheheheh evet nasilda bildin :Pbugün ezel var veee benim bir göz ezelde :Pnasilsin ablasi?tatilinin ilk günü nasil gecti bakim?

  12. gözde_nur Says:

    duygu 2 bacım dün doğum gününü kutluyamamıştım sohbet ediyoruz 😛

  13. sevim Says:

    tmm bacim sen et sohbetini.bnden tarafta cok slm söyle.öpyüom kendisini.

  14. ada Says:

    cuk’luk bi söz dimi ustam.
    Selma selam naber

  15. gözde_nur Says:

    ya ezelemi daldınzı ne oldunuz bakın çıkıcam bana talep çok 😀 komşular çağrı atıp duruyo 😀 gitmem lazım siz ezelinizi izleyeyin tutmayayım ,herzaman gelemiyorum zaten gelincede dizilerinizden fırsat bulamıyoruz 😀

  16. sevim Says:

    bak senn birde sitemeder :Pgiii telde olan benmiydim :Pburda sap gibi kalan benim :)ben geldim cirak kayboldu.sen telde.selma ezelde 🙂

  17. gözde_nur Says:

    ahanda vallahi gidiyorum yoksa bu gaciler beni boğazlayacak çay bitmiştir tekrar çay demleteyim huhahahahahaha 😀 garipler benimle uğraşıyolar hepinize iyi seyirler ve iyi akşamla sizi ezelinizle baş başa bırakıyorum görüşürüzzz

  18. gözde_nur Says:

    bacımuuuuu yerim seni çok öpüyorum ve seviyorum hepinizide öpüyorum ,gitmezsem ayıp olur epeydir bekliyorlar 😀 iyi akşamlar canımsınızzzz

  19. tuba_asi Says:

    ehh abla aynıydı bol bol kitap okudum o kadar 🙂

  20. sevim Says:

    tmm bacim bende seni cok öptüm.git bacim bekletme ayiptir.iyi aksamlar bacim.yigidimide coköptüm.bye
    cirak müsait aninda eger istersen tabi seni dinlemeye hazirim.unuttum sanma unutmadim.

  21. sevim Says:

    oda iyidir ablasi :)kitap okumak :)havalr nasil?baya sogumus türkiye diyorlar.

  22. ada Says:

    gözde abla by
    Vala ustam kusura bakma contayi siyiricam. Sayfa yüklensin diye bekliyorum olmuyo. Üzgünüm cok sorun var msn’e geciyorum

  23. tuba_asi Says:

    iyiyim fatoşum senden naberr

  24. sevim Says:

    sayfa acayim ben o zaman.

  25. tuba_asi Says:

    evet abla bursada özellikle havalar baya soğudu

  26. emel Says:

    slmmmmm ii akşamlar ben geldimmmmmmmmmmmmm

  27. burdayimmm tlll deyimm 🙂

  28. emel Says:

    o gözdemde gelmiş bacım seni burda görmek çok güzellllllllll
    sevimm ezelimi izliyon gı yorma kafanı bu kadar her akşm bu dizide ne olcak ötekinde ne olcak yoruluyon ya 🙂
    fatom sen nasılsın guzummmmmmmmm öpüyorum iyileştinmi
    selma sen naıslsın cnm sen bursadamısın bursada havalar çok soguk demişnde merak ettim balım

  29. geldimm ayy ben bu sayfayiii nasil kaldirayimm yaa kiyamamkiiii ama kaldirmamm lazim dimiii 😕 neysee neysee ben bir sayfa acipp geliyorumm aylammmmm geldi gittii ama bana bir süprizz yapmissss anlatamammmm bacim aglattiii benii yaaaaaaaaa bir ann sizi hepinizii yani basimda hissetirecek bir cinsten süprizz tahmin edin desemmm bilmemm edermisinizzz 😀

  30. emel Says:

    meral geldinmi gı eşinin yanından ansılmış tekrara geçmiş olsun
    aylamı gelcek bacım sana bu akşam

  31. haaa sevimm sen acc bacimmm görmedimm yorumunuu ac bacimm bekliyorum iyi yaptin yoksaa benim elim gitmiyordu sayfa acmayaa 🙂

  32. anlatacamm emelimmm seni aramaya firsatim olmadiii bacim eve geldimm ama cok tesekür ederimm bacim aradigin icinnnn diger bacilarimadaa 🙂

  33. emelimm sevim sayfaa acana kadar ben yorumlara göz atayimm bacimm burdayimm 🙂

  34. emel Says:

    deeeeeeeee gı benim kafam bu akşam hiç çalışmıyo ben tahmin edemem amam sevim kesin ederrrr 🙂

  35. sevim Says:

    meralim sen sayfayi ac istersen.vazgectim bacim.senin sayfan ya kalsin dedim :)ama istiyorsan sen ac :)emelim h.g. nasilsin? ezele bakiyomya ara verdim heheheh 🙂

  36. tuba_asi Says:

    evet emel abla bursalıyım havalar baya soğuk 🙂

  37. sevim Says:

    hepimizin icinde oldugu bir videomu getirdi gii :)aylam 🙂

  38. emel Says:

    selma sen bursalısın he nasıl benim gözümden kaçmış bende bursadayım biliyosundur heralde neresinde bursanın balımmmmmm

  39. sevimmm sen acsaydinn bacim daha iyi olurdu benim elim gitmiyorr ama tmm dur 5 dkk acayim sayfayi sizde tahminde bulunun 😀

  40. emel Says:

    aman sevim boşver bacım gel iki lafın belini kıralımezeli sonra izle evet sevim sen tahmin et bacım benim kafa basmıyo bu gece

  41. emel Says:

    valla benim öyle aylanın elinde bir videom yok ama benden habersiz çektiyse bilmemem hatırlamıyorum 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s