ASI&DEMIR_Ala bali new adam

193 Yanıt to “ASI&DEMIR_Ala bali new adam”

  1. ada Says:

    Alıştım yalana pervasız olmaya
    Kim tutmuş sözünü
    Ama hala masmavi bak gökyüzü

    Alıştım elvedaya umursamaz durmaya
    Hiç sevgi görmedim
    Ama hala sımsıcak bak ellerim

    Ben üzülmem sen ağla
    Dert dinlemem anlat orda burda
    Çoktan ayrılmışız aslında
    Ben söylemem sen anla

    Alıştım korkuya yalnız kalmaya
    Hiç kimseyi silmem
    Ama hala bembeyaz bak bu sayfa

    Ben üzülmem sen ağla
    Dert dinlemem anlat orda burda
    Çoktan ayrılmışız aslında
    Ben söylemem sen anla

  2. usta cirakk anlastinizz sanirimm cünküü klibi izliyemiyorum 🙂

  3. fatoooooooooo nasilsinnn sen simdi leptobuu ele aldinn bizide görmessin dahaaaa 🙂

  4. hehehehehe cocuklar duymasinda usta cirak iliskisini anlatiyorr 🙂

  5. ayy allahimmm yaa yinee sap gibi kaldikkkkkkkkkkkk

  6. ada Says:

    sadece çocuklar duymasın mı gı tarkan bile şarkı yaptı usta çırak diye 😛 sap olmak iyidir balta olduğu sürece 😛

  7. ada Says:

    2-3 dakikada benim lüksüm olsun 😛 şu şarkıyı facete paylaştım yoğsam gitmem bi yere bilirsin 😛

  8. dabiii canimm bilmemmi 🙂

  9. ada Says:

    çok ayıp

  10. tl bile bu kaa kisa yorumm yazmiyonn suncacik yorumun neyinii yolladinn dis kavugumu bile doldurmaz

  11. ada Says:

    ya işim vardı hallettim geldim alala 🙂

  12. ada Says:

    sende 3 dakika sonra yazmassın kiiiiiii 😀 buuummmm 😀

  13. ada Says:

    bu patlayan şeyler yorum gönderirken tıkanıyolar çok kastım sanırım 😛

  14. ada Says:

    avealılara çok yükleniyolarmış. getirin avealıyı 😛 işe bak video hala aynı

  15. gedimm kusura bakma fatoo eee senki kaygisiz basin isini hallettin 😛 benimde kaygili basim az isimi hallettim 😀

  16. selmaa uzaktann bakma öylee gel yamacima 🙂

  17. ada Says:

    kaygısız baş haaa 🙂 neyse görürüm ben seni 🙂 nasılsun demişmiydim 🙂

  18. nayirr dememistinn 🙂 mademm sordunn iyiyimm sen nasilsunn?

  19. ada Says:

    bende iyiyim belki. bugün hangi dizi var usta ortalarda yok

  20. bendee onu soracaktim bugün hangi dizi vardi diyeee 🙂 kimselerr yokk yinee herkesin assooilistlige soyunacaklari geldi 🙂

  21. yaa ben hep böyle alt kadrodamii kalcamm 🙂 insan bir adim bile atmazmi 😛 sesim bu ka kötümüü 🙂

  22. ada Says:

    ben varım ya işte 😛

  23. fatooo sana bilmece sorammiii 🙂 ustamm yokk onun yerine ben soram her ne ka onun gibi zor sormasamda idere eder 🙂

  24. heee laa hakkett sen varsinnn bir yere cöp sokmamm lazimmm nazarr almaa diyee 😛 neyse kes trasii bilmece geliyorrr

  25. adamın biri çok güzel ve alımlı bir kıza aşık olmuş..adamla beraber yaşamaya başlamışlar bir sabah uyandığında evde hiç parası ve değerli ufak eşyası kalmamış.. bunun üzerine bütün dostları ona demişki nasıl böyle bir hata yaptın????? Adam onlara bakmış ve gülmüş aynen şöyle demiş????? sizce ne demiş olabilir???

  26. sevim Says:

    teldeyim

  27. sevim Says:

    nasilsiniz bakim

  28. ada Says:

    bi fikrim yok. zor yazıyorum radarlı. hadi bağlım 3 harflilerinle mutlu yarınlara hadi bağlım hadi bağğllııımmmm

  29. ada Says:

    teldesin? çabuk gel gitcem

  30. sevim Says:

    cocuklar duymasin var :)ama simdi arkadas telde :)tam zamaninda aradi 🙂

  31. sevim Says:

    nereye ngidecen bakimm.otur oturdugun yerde

  32. demekkk ölee fatoooo ayni dileklerii bendee sana diliyomm 🙂

  33. sevim Says:

    meral bilmeceni cvp. tel bitsin :)gerci daha okumadim bilmeceni 🙂

  34. ada Says:

    benim 3 harflilerle işim olmaz kafam atınca çıkar giderim biter 🙂 yatağa gidiyorum ustam nereye olabilir

  35. hic kusuraa bakmaa fatoo farkinda degilsinn ama sen zatenn onlarlasin 😛

  36. sevooo sende tl bakkk giiii simdii kadinaa sitedekileri okursunn saskinliklaaa 🙂

  37. sevim Says:

    nasil klibi izleyemiyorsunuz?tekrar getirdim.bu arada teldeyim 🙂

  38. heee giii anladikkk teldesinn 🙂 istaa bal gibi izleyemiyoruzz neysee nasip degilmiss ben sayfa acayim

  39. ada Says:

    ben onlardan biriysem doğru teoride kayma var.
    ustam hadi canım kapat artık. kabloyu çek. çığlık at yemek vardı ocakta diye. ağlamaya başla yap bişey kap şu aleti

  40. ada Says:

    tele geçmeyi denerim bye

  41. sevim Says:

    gldim burdamisiniz 🙂

Bir Cevap Yazın

