Asi & Demir – Sen Eşittir Ben

194 Yanıt to “Asi & Demir – Sen Eşittir Ben”

  1. sevim Says:

    oooooooooooo sabah hatcem.meralim,dadlu ciragim,azeri güzelim gelmisler :)daha tepelere bakamdim :Pbelkide baska gelende olmustur :)artik okudukca yazarim heheh 🙂

  2. sevim Says:

    hatcem acep nette turlardamisin 😛
    dadlum bendende sana sevgiler :Pmademki yataga gitmek uyumak deggil,O ZAMAN NIYE KAYBOLDUNNNNNNNNN USTANIN GÖZLERINI YOLLARDA BIRAKTINNNNNNN 👿

  3. sevim Says:

    meralim anlasilan sende benim gibi aliyeye bakiyon :)evet aliye ne yapsin demi :Partik kaydi gönlü bir baskasina :)umman denizlere heheheh 😛
    gülnarim sen nasilsin?yahsisen?
    mende yahsiyem :)gün yeni basladi.su ana kadar güzel gidiyor :Pinsallahta böyle devam eder.

  4. sevim Says:

    bende cayi demleyeyim :)sabahcilar bugün kalabalikmis :)kalmamis bana hehe 🙂

  5. sevim Says:

    hehehe hatcem akrep nalan cirak :Pbir görüntü verir ve sonraq pufffff buhar olup gider :)simdide ben seni gerci bekliyom :(cirakta gelmez zaten bu saatte :(meralim acep gelirmi?
    ya emosumm sen nerdesin giiiii?hani bakiyom da buralari baya bosladin ona göre :)assolistimize diyorduk bakiyomda sen yerini aldin :)özledim bacim sitemim ondandir 🙂

  6. sevim Says:

    Günes belki her sabah pencerene dogmuyor
    Hergün yüzünde gülücükler acmiyor
    Öyle an geliyorki neden yasiyorum bedenin diyor
    Hüzünlerin, icini acitan dertlerin hic bitmeyecekmis gibi oluyor
    Sabir deniliyor ama sabrin hic gelmeyecegini saniyorsun
    Tam sözün bittigi an derken……….
    Anliyorsunki her derdin her hüznün akan her gözyasinin ardindan günes sanada doguyor………
    HAYAT COK KISA.ACISIYLA;HÜZNÜYLE,SEVINCIYLE BU HAYAT SENIN.DEGERINI BILEREK YASA…..
    icimden geldi yazdim iste :)su anki riuh halim böyle :)öpüldünüz..

  7. duyguu 2 Says:

    selam canlarım. nasılsnız? klip çok güzel meral ablam eline sağlık hepiniz iyisinizdir umarım. beni sorarsanız ben daha iyiyim. biraz olsun iyileştim. okulun son haftası genel olarak ordayım. evde misafirimiz de var o yüzden pek gelemiyorum. hepinizi öpüyorum bidenelerim. kendinize iyi bakın.

  8. şeker Says:

    selammmmmmmmm

  9. şeker Says:

    ˜“ª¤(¯`’•.¸…BİR DALI…UMUDU…¸.•´´¯)
    ˜“ª¤(¯`’•.¸…TEBESSÜMÜ…HÜZNÜ…¸.•´´¯)
    .˜“ª¤(¯`’•.¸.BİR* OLUP..*BiZ* OLUP..¸.•´´¯)
    ˜“ª¤(¯`’•.¸……*DOST* OLUP……….¸.•´´¯)
    ˜“ª¤(¯`’•.¸…EBEDEN PAYLAŞMAK…¸.•´´¯)
    …ღ___ ღ___ ღ___ GÖNÜLLERİ GÜL KOKAN DOSTLARA GÜLÜMSEYİVERMEK___ღ___ღ___ღ
    ___ღ YÜREKLERİNE GÜLLER SEREBİLMEK..ÜMİDİYLE
    iyi günler diliyorummmmmmmm

  10. şeker Says:

    duygu ablaa iyii olmannaa sevindimmmmmmm
    meralll ablamm pastann çokkk güzelll olmuşşşşşşşşş yaaaaa aylaa ablaaa çokk güzelll birr fikirrmişşşşşşşşş kutlarımmmmmm senii merall ablaamm tekrardann iyikii doğdun diyorum sana 🙂

  11. şeker Says:

    sevimm ablamm çokk güzell birr yazııı olmuşşşşş gönülden katılıyorumm sanaaa
    gülüüüüüüü sıkılıyomuşunn ozamnnn enn yakın zamnda okullar açılsın diyorum sana 🙂
    fatooooocummm senn nasılsınn canımmmmmmmm
    assolistimizde gelmişşşşş akşammmmmmm

  12. şeker Says:

    ustammm daa yazılarr geirmişşşşşşşşşş çokk teşekkürlerrrrrrrrr ustammmmmmmmm

  13. şeker Says:

    bendee köyee gittimmm geldimmm köyy çokk soğukk karr da varr ordaaaa 🙂
    bugünde bankadaydım harç paramı filan yatırdımm der s seçmii fian yapıcammm haftaya okull başlıcakkk tatilimm bitiyorrrrrrr

  14. ayyy yoruldumm bir dinlenimm mügümm ordamisinn kuzumm bana bir yorgunluk kahvesi yapanmii kuzumm 🙂

  15. vayy mügümm aciliss konusmann cokk güzell dankee kuzuuu 🙂 burdada dün hafif kar yagdi ama bugün yagmurluu ama ben yinedee ckk üsüyorumm bir isinamiyorumm kansizimm ondan olabülürmüü 😛

  16. sevooo hadi aliyenin gönlünü kaymasini attim bir kenaraa ama sinann olacak diyoryaa tekrarr eski günlerdeki gibi olsunn gayret ett kolaymiii bir seferr aradaki bag koptumuu dünya kopsaa bir daha baglanmaz bir arada yasasalarda hep bir dügüm olurr dügümde oldumu cirkin olurr neysee ama hanzoo anlamiyorr 🙂 o ka yaptii aliyeyee sonrada yutt diyorr koleysee sen yutt 🙂

  17. sevoo bu arada cayi demlemissin ama yetisemedimm carsi pazarr yoruldumm valla.bu aradaa yürekgar bacim yazinda güzel olmus hanii 🙂 ablamdaa yanina güzell yazilarindan getirmisss 🙂 fatooooooooooooo sanadaa saygilarrrrr 😀

  18. duygumm iyi olmana sevindimm demek misafirlerin varr sizede koley gelsinnn canommm 🙂 eee sanirimm kimsenin bana kahve yapmaya niyeti yokk is basa düstü sanirimm

  19. nee gelen var ne gidenn neysee gittimm

  20. sevim Says:

    meralim gelmis,duygum gelmis,sekerim gelmis,.iyi olmaniza sevindim.duygum demek misafirlerin var diye gelemiyon.özledik sohbetini 🙂
    sekerim demk köyden döndün.umarim güzel gecmistir zamanin.senide burda görmek cok güzel.
    meralim demek carsi pazar dolastin :)ama gec gelmissin bacim :)cay baytlamistir 🙂
    ve haklisin birkez kirilan kalbi onarmak cok zordur.sinan dünyayida serse önüne cok gec 🙂
    yazimi begnemenize cok sevindim canlarim.

  21. sevim Says:

    bende birazdan ise gideceem.son 15 dakikam :).bakalim birileri bana ceeeee dermi 🙂

  22. sevim Says:

    neyse geen yok.bende is icin hazirlanayim.hepinizi cok öptüm.aksama insallah görüsmek üzere.bye

  23. Gulu Says:

    slmmm

  24. Gulu Says:

    Sevim tsk men de yaxşıyam senin de yaxşı olmagina sevindimmm…Mügü tsk ama tetil 15ine qederdi o vaxta qeder sıxıntıdan patlamaram umarim 🙂

  25. Gulu Says:

    Duygucum gecmiş olsun sene de opdum

  26. Gulu Says:

    men bir az netde dolaşım byee

  27. ada Says:

    Bir garip hüzün çöker insana
    El ayak çekilince
    Tek başına kalırsın dünyada
    Etraf sessizleşince

    İnan bu ev alışamadı
    Hiç bir zaman sensizliğe
    Şimdi sensizlik oturyor
    Kalkıp gittiğin yerde

    Yanlızlığa elbet alışır bedenim
    Yanlızlıkla belki de başa çıkabilirm
    Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
    Sensizlik benim canımı acıtan

    Bir derin korku düşer ruhuma
    Duvarlar seslenince
    Karanlık oyun oynar aklıma
    Gölgeler dans edince

    İnan bana alışamadım
    Hiç bir zaman sensizliğe
    Şimdi sensizlik dolaşıyor
    Çıkıp gittiğin bu evde

    Yanlızlığa elbet alışır bedenim
    Yanlızlıkla belki de başa çıkabilirm
    Çok zor gelse bile yaşar öğrenirim
    Sensizlik benim canımı acıtan

    sevdiğim bir şarkı paylaşım için teşekkürşer meral abla

  28. ada Says:

    sevim Diyor ki:
    03/02/2011 12:41

    Günes belki her sabah pencerene dogmuyor
    Hergün yüzünde gülücükler acmiyor
    Öyle an geliyorki neden yasiyorum bedenin diyor
    Hüzünlerin, icini acitan dertlerin hic bitmeyecekmis gibi oluyor
    Sabir deniliyor ama sabrin hic gelmeyecegini saniyorsun
    Tam sözün bittigi an derken……….
    Anliyorsunki her derdin her hüznün akan her gözyasinin ardindan günes sanada doguyor………
    HAYAT COK KISA.ACISIYLA;HÜZNÜYLE,SEVINCIYLE BU HAYAT SENIN.DEGERINI BILEREK YASA…..
    icimden geldi yazdim iste 🙂 su anki riuh halim böyle 🙂 öpüldünüz..

    ada da diyor ki :

    eskilerin yerine yeni koyma zamanı şimdi
    yaşıyorum son süretle aşıyorum kilmetrelerce
    an itibari ile telefonu kapatıp kahrolası adsl fişini çekesim var
    acısıda tatlısıda bir
    herkes aynı acıyı çekmiyor, çekemez işte kızamazsın
    hayat kısa giden gelmiyor kalanın suçu ne?
    uyanamazsın işte… ne kalırsın ne gidebilir tamda kafanı geriye çevirip bi an kalmayı düşündüğün o gidişi yaşarsın yıllarca…
    zaman o karede durur, insan orda bocalar…
    gece şehre yağar sağnak sağnak… bulutların gözyaşını silmek ne haddine, hadi bakalım otur izle…

  29. hayirlii gecelerr

  30. ada Says:

    ve son bir tavsiye karanlığın doğmasından korktuğun için güneşin arkasından yürümeyi deneme. en azından üstünde yaşadığın yuvarlak top duruncaya kadar…

  31. Karanlığın insanı delirten bir ihtişamı vardır, Yıldızlar aydın fikirler gibi havada salkım salkım, Bu gece dağ başları kadar yanlızim, Çiçekler damlıyor gecenin parmaklarından, Dudaklarımda eski bir mektep türküsü, Karanlıkta sana uzanmış ellerim, Gözlerim seni arıyor durmadan, NERDESIN?

  32. slmm fatooo slmm sanada slmm 🙂

  33. ada Says:

    selam abla nasılsın

  34. cemre Says:

    iyiyimm fatom sen nasilsin

  35. ada Says:

    iyiyim sağol ne var ne yok

  36. cemre Says:

    gel kuzu diceemm ins gelirsin link tuhaff 🙂

  37. ada Says:

    link yok ki 🙂

  38. cemre Says:

    evett yokkk cünküü sildim ama var bir tuhaflik hmmmm

  39. adminn beyyy buralardamisinizz?

  40. sevim Says:

    slm canlarim.meralim dadlum nasilsiniz?fatmagül baslamadan slm verem dedim 🙂

Bir Cevap Yazın

