ASI&DEMIR_GÜNÜ GÜN EDEN

208 Yanıt to “ASI&DEMIR_GÜNÜ GÜN EDEN”

  1. suruclu Says:

    vayyy sevim abla kardeşinmi tv ye çıkmış tebrikler ben izlemedim ama sonra buraya link atarsan sevinirsiz

  2. sevim Says:

    kisa geldim cikacam yine :)esrada kizkardesim cikti simdi :)amabitti:)nazlimuuu iyiyim ablasi sen nasilsin?

  3. sevim Says:

    zilan aksamatsin bana bende buraya atarim ablasi.ya yorumlara bakamadim.sende neler var neler yok ablasi?
    genc kardes gelmis.hosgelmis.umarimsende iyisindir genc kardes.

  4. suruclu Says:

    neyse hepinizi çok öpüyorum şimdilik hoşçakalın

  5. sevim Says:

    meralim canom sallanmaktan son anda kurtuldun :)seni manti ustasi seni :)karar verdim manti dükkani acacam.ustasida meral bacim olacak 🙂

  6. sevim Says:

    bende sayfa acip cikayim.ciragimzorlanmasin gelirken :Pzaten bin cambazliklan geliyor buraya 😛

  7. suruclu Says:

    bende iyiyim sevim abla seni sormalı inşallah iyisindir tamam bekliyoruz o zaman güle güle sevim abla seni çok öpüyorum benimde çıkmam lazım hoşçakal

Bir Cevap Yazın

