ASI&DEMIR_PARE PARE


193 Yanıt to “ASI&DEMIR_PARE PARE”

  1. karşıyakalı Says:

    emoşumda gelmiş akşam.iyi olmana sevindim canım.anneannene geçmiş olsun.inşaatınız kolay gelsin.özlettirme kendini.arada bir uğra.

  2. karşıyakalı Says:

    bende kıskandımmmmmmmmmmmmmm
    keşke bende yanlarında olsam uğur böcüklerimin.

  3. karşıyakalı Says:

    meralim getirdiğin yazıları okudum.can yücelin şiirini bende çok severim.
    diğer yazıda çok güzel.herşeyin başı saygı ve sevgi.hiç kimseyle dargınlık küslük olmasın.telafi edecek zaman olmayabilir.ellerine sağlık gül kokulum.

  4. sevim Says:

    geldim yine :)simdi sitedede show tv actim :)beklemeydeyim:)
    hatcemmm ordamisin?

  5. sevim Says:

    hheheheheeheh meralsakin kaybolma :)bak bende kaybolurumyoksa :)bacim asi daha bitmedi?bitse bile esin almistir leptopu 😦

  6. tünaydınnnnnnnnnnnn

  7. seovsummmmmm demek zilann çıkıcakk sedada ayyy bende izleyimm o zamann..sedayıı sevmem hiçç ama zilann içinn açarımm 😀

  8. akşamm hemenn çıkmakk zorunda kaldımm kusuruma bakmayınn…sevosumm canımm buraya gelemesemdee aklaımm ve kalbimm burdaa canımm benimm..ama inan hiçç fırsatım olmadıı..
    sabahh kapılarıı meralimm açmışş..bacımm yazılarınn çokk güzell..sağoalsınn…
    ablamm canımm sendee gelmişşsinn..yetişemedimm gene sabah 😦
    bugün dmeke duygumm ve konya şekerimm buluşuyoo..ayyyyyyyyy ne güzell yaaa.a… kıskandımmmmmmmmmm 😀

  9. sevim Says:

    http://www.hurriyet.com.tr/magazin/magazinhatti/16974525.asp?gid=222
    aman üzülme be tubam.sen birkac dakilkalik rolalacak filmlerin oyuncumususun sanki?

  10. sevosummmmmmmmmm ordamısınn bacıkommmmmmmmmmm..yoksaa tv yee mi daldınn…şu an reklammm geldee bi hasrett giderekkkkkkkkk 😀

  11. meralimmminn asidee bitttii nerdee buu bacımmmmmmmmmmmmm 😀

  12. sevim Says:

    emosummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm canimbacimgel önce bir öpeemmmm.nasilsin bacim?ya cok özlettiriyon kendini 🙂
    evet zilan cokacak.sizin orada 13.35 diye demisti.ben netten izliyom.cünkü reklam burda gösterilmiyor

  13. evett sevsoumm bizimm tubamızaaa rol müü yokkkkkkkk 😀 bende okudum haberii..

  14. emel Says:

    slmmmm ben geldim nasılsınız
    ay beni sormayın işte bömyle yalan söylersem acillerden eve gelememm ):
    dün erkek kjardeşim acilik oldu onu acile götürtük igna serum
    bugünde görümcem üşütmüş kendini iki gündür bizdeydi terletik filan hamile oldugu için ilaç alamıyo bu saba 8 de telim çaldırdı emel gel diye indim aşagıya heryeri sanki kaynar su dökülmüş gibi kabarmış alerji olmuş onu götürdük acile az önce geldim ay bida kimseyi kelemiyecem başım dertten kurtulmuyo bacılarım ne dediniz gıııı dua edin bana başımdan bela gitsin 🙂

  15. sevim Says:

    burdayim burdayim gel emosum heheheh :)tekrar gecmis olsun.anaannen nasil oldu bacim?

  16. emoşunnnnnnnnnnn gurbannnnnnnnnnnn.. sevosummmmmmmmmmmmmmmm
    ayy bendee çok özledimmm.. cnaım benimmm…gell bendee bi sarılammm bi öpemmmmmmmmmmmmmmm 😀 ball kaymağımmm… 😀 evett açtımm bende sedayıı..bekliyomm…göreyimm bakemm sevosumunn güzell kardeşinii…dünn izleyemedimm esrayıı…bugünn göreyimm..

  17. emel Says:

    oooooo daşaım h.g. bacım nerlerdesin ya gel bende bir öpeyim seni balımmmmmmm nasılsınnn
    sevimim balım sneide öpüyorum bacıkommmmm bende açtım sov bekliyommmm ünlü kardeşimiizn üzlü bacısı :)müsaitmiisn görüşebilirmiuiz bacım 🙂

  18. sevim Says:

    hahahahahahaha ay emelim kusura bakma güldüm :)bacim bak ona göre bir daha bizi kekleme heheheheh :)ama biz birsey yapmiyoz giiiiii belki gizli gücler yapiyordur 🙂
    görümcenede gecmis olsun bacim.peki durumu nasil simdi?
    ay sen hamile deyince sizin gelin sandim.sonra tekrar okuyunca görümcenden bahsettigini anladim.
    gel birde öpem seni 🙂

  19. adaşımmmmmmmmmmmmm canımmm h.gg nassınn iyimisenn..geçmişş olsunn kardeşinn ve görümcenn için…
    ne keklemesii gıııııııııııı anamadımm.. 😀 gelmeyincee insann olaylaraa fransızz kalıyooo.. 😀

    sağollllllllllllll sevosummm iştee daha iyii..gene kann verdilerr…yaşlılıkk bacımm… 😦

  20. sevim Says:

    hahahahahaha durun sayin assolist emel hanim:Pönce bir rendevüüüüüü defterime baksin sekreterim 😛
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOO full doluyum hanimefendi ama seni bekleme listesine alabiliriruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 😛

  21. emel Says:

    aaaaaaaaaaaaaa seda öksürüyo galiba oda hasta gidemde onuda acile götüreyim acil benim habim oldu artık görmesem duramıyorum 🙂

  22. adaşımmmmmmmmmmmmmmm canımmm kayıplaraa karıştımm dimii.. 😀 allahdann cezaa yokkkkkkkkkkkkkk 😀 ama sallammaa varrr.. 😀 maazallahhh kaşınmayımm dimi.. 😀 sevosummm başdaa salııcakk emoşuuu… 😀
    bende senii özledimm adaşımm..nassınn iyimiseennn…

  23. şeker Says:

    selammmmmmm bacılarrrrrrrr 🙂

  24. sevim Says:

    ALLAH sifasdini versin bacim.ze zamanda iyilestirsin.evet yaslilik.elden ayaktan düsmesinde,gerisi kolay.

  25. adaşımm inann bizde senlee aynıyızz aşkımm yaa…benimm dee bu aralarr hastanelerdennn çıktığımm yokk..allahımm başkaa dertt vermesinn..ne eksikk etsinn ne düşürsünnn…

  26. emel Says:

    h.b. sevimm adaşım iyim saolun görümceme serum taktılar amma hala vucudu kabar kabar hamile oldugu için bişey yapamıyolar yaaaaaaaa
    sevimmmmmmmmm yerim senin renduvüüüüüüüüüüü defteriniiiiiiii heeeeeeeeeeee bana herzaman müsaitsinnnnnnnnnnnn
    yok artık kimseyi kekelemiyecem 🙂

  27. ooooooooooooo nee güzelll trabzonn balıı daaa geldiii…
    mügümmmmmmmmmmmmm aşkımm h.g nasınn ablasıı…sana da slmmmmmmmmmmmm

  28. sevim Says:

    valla emosummm sallanmayi fazlasiyla hak ettin ama neyseeeeeeee :)bana geliyorlardi yavs yavas heheheh :)sor emele 🙂
    vayyyyy benim sekerim gelmis :)ablasi nasilsin?gii seker fecteki resim linkindeki.O senin resminmi?

  29. sevim Says:

    hehehehehehe gi emel bak sedanin da boynu falan kabarmis :)ivet git bacim hazir bu aralar hasir nesirsin sin acille :)[ALLAH düsürmesin].

  30. yaa napayımm sevosummm annemm gelene kadarr böylee bacımmmmmmmm yaa..telimm dee iyicee kafayıı yediii..yoksaa meralee ya daa sana msj çekecektimm…haberr vereyimm diyee..olmadıı..eşiemee bilee dedimmm beni merakk etmişlerdirr diyee…soryyyyyyyyyyyyyy

    adaşımmmmmmmmmmmmmm düğününee geldiğimm görümcen miii..geçmişş olsunn…

  31. emel Says:

    şekerim balım h.g. nasıulsın guzummmmmmmmmm
    evet adalım ne yapalım bacım bugünümüze şükür allah daha beterinden saklasın 🙂
    şimdide gidip seda sayanı götürcem acile öksürüyo balım 🙂

  32. cemre Says:

    slmm canlarimm muhabbetiniz bol olsunn geliyorum bir sayfa acayimm okeymi

  33. sevim Says:

    emos k.validen ne insaat acmis evde?anlatmadin.bekliyom :)birde asker kardesinden ne haberler?

  34. o değildee sevosumm eşimmmmmmmmmm bi görsee şu an benii kadınınn başınaa taş düştüü dicekk 😀 benn sedayıı aslaa izlemem..gıcıkk oluyomm kadınaa…ama zilann içinnn izliyomm şu annnnnnnnn

  35. şeker Says:

    hoşbuldummmmmmmm güzellerimmmkonuştuklarınıza fransızz kaldım hastlara geçmiş olsunn hamille olanların gözüüüüüüüüü aydınnnnnnnn 🙂
    sevimm abla facedekii resimm benimmmmmm evett 🙂
    bennn bugün snava gitdim bilgisayar muafiyet sınavıııııııı epey zordu ama bakalım nolcakk

  36. sevim Says:

    meral sayfa acsin,ben zilanin anlattiklarini size aktarayim esraile ilgili 🙂

  37. emel Says:

    hehehehe sevim ben bu kadar gelmesem hemen ceza heyetini kurarasın adaşımada ver bananeeeeeeeeeeeeeeeeee :)neyse gine kıymadım
    evet adaşım dügününe geldigin görümcem bacımmm

  38. emel Says:

    meralim geldinmi balım bak hemen ben seni çaldırdım gel diye sen beni çaldırmassın hasta olsam aramasın sormazsınn 🙂

  39. askerimizz iyii sevosumm..sıcaklardann ayaklarıı su toplamışşş sadecee.. 😦 ayyyyyy kıyamamm aslanımaa ama napcannn askerr ocağıı ana kucağıı değilll..bi de çokk sıcakmışşş millet denizee giriryomuşşş…
    kayınvalideminn dee kalorifer borularıı patladıı…ustalarr geldii yenidenn kaloriferr borularıı döşendiii…kazındaıı her yerr…iştee gerisinii sen anlaa..kış kıyamettee iş çıktıı bizdeee…

  40. sevim Says:

    o zaman sekerimmm ALLAH nazarlardan saklasin.cok güzel bir kizmissin :)ins bahtinda cok güzel oliur ablasi.
    demek sinavin vardi?insallah güzel bir puan alirsin sinavdan.

  41. mügümm canımm demekk sınav vardıı abalsıı..hadii hayırlısıı..

    meralimmmmmmmmmmmmm h.gg bacıkommm…tamma sen açç sayfayıı biz beklerikk…

    anlatt sevosumm anlattttt

    adaşımmmmmmmmmmmmmm bakk yedirtmee kendiniii bana… 😀 ben sana arkaa çıkıyomm hepp cezaa konusundaa..senn benii yemm diyee atıyonn bıı bacılarınn önünee…alcann olsunnnnnnnnnnnn 😀 😀

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: