Asi & Demir – Gülün rengi

185 Yanıt to “Asi & Demir – Gülün rengi”

  1. sevim Says:

    hatcem seni öpmeyi unuttum :)cok öpyüom canom.
    neyse bende cikayim.belki sonra yine bir kafa uzatirim.öptüm hepinizi.

  2. suruclu Says:

    Hayat bazen her zamandır,

    Bazen hiçbir zaman!.

    Bazen dersin bitsin bu zaman,

    Bazen biraz daha zaman

    Ama…….

    Her zaman hayattır zaman…!

  3. suruclu Says:

    selam geçiyordum uğradıydım

  4. suruclu Says:

    eee nasılmışınız bakem meral ablam sevimim duygucum şekercim hatice abla emel ablalar fatom gülnarım kısaca herkes iyisinz dr inşallah

  5. suruclu Says:

    #

    #
    ada Diyor ki:
    10/02/2011 13:27

    unutmadan SURUCLU ABLA BIR YORUMUN VARDI. SU UYKULU HAL MESELESI. CEVAP FIRSATI BULAMADIM, SONRADA UNUTUM. BEN GÜNCEL HAYATTA DA ÖYLEYIM NAZOCAN. SAYGILAR…

    Bilmedigim bir neden beni alip goturdugunde o yerlere
    Keder ve budalaliktan baska yasamin bir anlami varmiydi
    ya bu benim icimde dolasanda kimdir
    Ya bu benim icimde mekan tutanda kimdir NE DEYİM FATOM KELİN İLACI MESELESİ

  6. suruclu Says:


    FATOM BU SENİN UMARIM BEĞENİRSİN ÖPTÜM GÜLO

  7. suruclu Says:

    NEYSE BEN GİDİM ARTIK DİĞERLERİN ŞARKILARIDA SONRA HOŞÇAKALIN

  8. cemre Says:

    Bende dürüst insan isterim, bazen yazilanlarin ve söylenenlerin ardina bakmak lazim!

  9. cemre Says:

    nazom seni kil payi kacirdim canim

  10. slmlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    ben geldimm..nassınızz bakemmmm…akşamdan beriiii..

  11. ablacımm kahvaltıı içinn teşekkrleerrr…meralimm senindee getirdiklerin için sağol ccanımm..şekerimm nazlımm ftom ve sevosumm da gelmişlerr..hepiniziii çokk öpüyorumm…

    akşammmbendee çokk eğlendimm..uzun zamandırr bu kadarr eğlenmemiştimm…akşama inşş gene yaparızz.. 😀 ama FATMAGÜLDENNN sonraaaaaaaaaaaa 😀

    şmd meralimm ve hatcemm dicekk dizicikarılarrrrrrrrrr diyee.. 😀 yaa fatmagüll için değill benn kerim için izliyomm dziyii onuu söylimmmmmmmmmmm 😀

    merallllllllllllllllllll bacıkommm bu ara dinlediğimmm ebruuyuu getirmişsinn..şu an son ses dinliyommmmmmmmmmmmm 😀 çokk sağoll…valla şarkıı beni nerelere götürüyooo..sağolasınn…

  12. meralimmmmmmmmmmmmmmmmmm canımmmmmmmmmm h.g nasınnn iyimisenn akşamdan berii…

  13. bende anca gelebildimm..akşamm eşimm yola gitmişti demiştimm msn dee..sabahh gelirkenn kahvaltı içinn bi şeylerr almışş..kızkardeşimi de aramışş kahvaltıya geldilerr..sohbett kahvaltıı derkenn kızkardeşim yeni gittii…bendee ortalığıı toplamadann buraya koştummm…ondann geciktimm…

    nazlımmmmmmmmmmmmm az farklaa kaçırdımm seni urfa gülüü.. 😀 iyiiyizz ablasıı..şükürrrr…sneden iyisinidrr inşş..

    gülnarımm canım sende gelmişin..sende iyisindri inşş..

  14. ada Diyor ki:

    10/02/2011 12:27
    Ben, dürüst insan isterim. Arkasini dönmeyecek kadar olgun… Arkami döndügümde, sirtimdan vurmayacak kadar güvenilir… Bir o kadar cesaretli olmali. Yagmurdan islanip, firtinadan kacmamali. Ayagi tasa takilinca kayadan korkmamali. Isine gelince sevip, zoru görünce birakmamali !.. Fatma in the hill

    FATOMMMMMMMM ÇOKK GÜZELL BU GEİTRDİKLERİNN..ÇOK DA DOĞRUU DEMİŞŞ KİM DEMİŞSEEE…SAĞOLL CANIMM..

  15. MERALLLLLLLLLLLLLLLLLLL NERDESİNNN BACIKOMMMM….
    NETET Mİ GEZİYON GIIII…

  16. benn çıkıyorumm şmd likk..biraz işlerimii halledeyimm…yemekk ortalıkk akşamm ksımetsee görüşürükk…
    öptümm hepinizi…
    gene jet gibi geldimm ve gidiyommmm.. 😀 😀 😀

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrr

    yok yokk

    JET SULTAN KAÇARRRRRRRRRRRRRRRR 😀 😀 😀

  17. cemre Diyor ki:

    10/02/2011 17:11
    Bende dürüst insan isterim, bazen yazilanlarin ve söylenenlerin ardina bakmak lazim!

    MERALİMM AŞKIMMMMMMMMMMM ÇOKK GÜZELLL BİRR SÖZZZZZZZZZZ…

  18. cemre Says:

    emosumm kacirdimmi senii bacim 😕 komsum geldi kapiya baktimm. beyenmene sevindim bacim sözümüü kendi düsüncemi yazdimm az demirden alinti yaptimm 🙂

  19. ada Says:

    selam. Nazli abla söz ve sarki icin cok tesekkürler. Pc’ye gecer gezmez izleyecem
    Meral abla yazini bir ara ac. Sonuna dünleme benzer seyler koyulan yazilar ilgimi cekiyor ! Bunun gibi 🙂
    Asilim tesekkürler. Senin marifetlerinide unutmadim. Jetlik tacini birakacak olursan muhtesem paylasimlarini görmeyi dilerim 🙂

  20. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlar canlarım.dökülüyorummmmm
    bu gün öğleden sonra yattım.biraz önce kalktım.
    biliyormusunuz bu seneki gribin adı teke gribiymiş.
    sebebide uzun sürmesi ve inatçılıkla direnmesi ve gitmesiymiş.höhhh
    bu ne ya ya kuş gribi ,ya domuz gribi şimdide teke gribi.
    hayırdır inşallah ,hayırdır inşallah.ne zaman insan gribine geçecez bilmiyorum.

  21. karşıyakalı Says:

    kızçelerim gelmişler.nazom fatoşum ve müjganım .ayrıca bacılarım emoş sevoş ve meralim.öpmüyorum sizleri gençer abim öyle diyoooooo

  22. karşıyakalı Says:

    ben yeni kalktım gidip biraz daha yatayım.görüşürüz uğur böcüklerim.kendinize iyi bakın.bye bye.

  23. şeker Says:

    Ömrümüzün son demidir
    Dönülmeyen o vedalar
    Kuşatıldık zor yıllarda

  24. şeker Says:

    Eğer hayat seni boğuyorsa bu şehirde
    Saniyeler bir köşede durup geçmek bilmiyorsa
    Yaşarken hayatı ,anlarsın sıkılıp çekip gitmeleri
    yada hiç bir yere gidemzkenn olduğun yerde kalmakk

  25. ada Says:

    gecmis olsun hatice abla kib bye
    Paylasim icin tesekkür müjgan abla

  26. şeker Says:

    aaa ustammmmmmmm kaçırdımm seniiiiiiiiiiii hastamıı oldunnn geçmişşşşşşşşşş olsunnnnnnnnnn doktoraa gittttttt ustammmmmmm kendinee iyii bakkkkkkk

  27. şeker Says:

    koLay değiL roL yapsamda bazen beni hiçbişey güLdürmüyor..sorun değiL çünkü artık zaten beni hiçbi dert öLdürmüyor

    KuLakLarm çaLan müZikTe. Kafam yaStkTa …ßeden düNYa çöPLüünde. Ruhum ßoşLukTa…

  28. şeker Says:

    bişeyy değilll canımmmmm hoşgeldinnnnnnn nassınn

  29. ada Says:

    bu da güzelmis tesekkür arti tefekkür
    H.b iyiyim tesekkür ederim sen nasilsin?

  30. şeker Says:

    bilmemkiiiiiii nasılımmmmm arabeskimmmm sankiiiiiiiii daralıyorummmm bii tuhafımm

  31. ada Says:

    hayirdir insallah 🙂 seni böyle görmeye aliskin degiliz 🙂

  32. şeker Says:

    evett bendee değilimm bilmiyorumm noldummmm

  33. şeker Says:

    sevim abla öğle yemeği istemişinn ablaa getiririzzz senn iste yeterki

Bir Yanıt Bırakın

