Asi & Demir – Birkac beden önce

130 Yanıt to “Asi & Demir – Birkac beden önce”

  1. ada Says:

    hadi bakalim sende cikmissan geri sayim baslasin

  2. ada Says:

    10

  3. ada Says:

    9

  4. sevim Says:

    yatiyozmu hadi atak ya uykum gedli 🙂

  5. ada Says:

    8

  6. ada Says:

    yat uyu. Geri sayiminda icinde kondun.
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1
    Iyi geceler

  7. sevim Says:

    7

  8. sevim Says:

    sen yatmiyonmu?tek basina burda?

  9. sevim Says:

    iyi o zaman bende cikayim.seni cok öptüm.aeo.bye

  10. ada Says:

    assolistte damlar ben cikinca simdi. Beklemeyin orda üsüyeceksiniz. Bu defa
    ¤¡¥¡ G€c€L€R¤

  11. cemre Says:

    usta cirakk cikmadan sohpet etmislerr iyi gecelerrr sizedee 🙂 emosum sanada iyi gecelerr… aylam gelmedii yatti kaldi sanirimm sanda iyi gecelerr bacimm 🙂

  12. cemre Says:

    evettt bende yatayimm 🙂 benim bir kardesimm vardiii hem kardesim hem ustamm hem pasammm hem yoldasim hem sirdasimm hem biricigimm ama sanki uzun zaman olduu onunla doya doya sohpet etmiyelii onu bilmemm ama ben cok cok özledimmm 😦 😦 umarimm iyidir. Kardesimm su satirlarimi okursann bagri yanik ablani düsün ve icimi rahatlatt ve iyi oldugunuuu yaz surayaaa yanii illaaa benii oralarami getircenn 🙂 aliskinn degilimmm sensiz günlereee, askerdeyken daha cok haberim oluyorduu 🙂 bak beni drama baglamaa bir girersem cikmam zor olur ve ins sende ablanii az seviyorsann sezgilerin seni bu yaziya getirir vee cevplarsinn sezgin kuvvetlidir kimin kardesisin senn 🙂 iyimisinnnnnn ?????????????

    ……………………………..USTAMA…….SEVGILERLE…………………………………

  13. karşıyakalı Says:

    ustan gelmemiş bir adet hasta hacce vereyim olurmu cano

  14. karşıyakalı Says:

    günaydın.hayırlı sabahlar.
    cumanız mubarek olsun.
    ALLAH ım hastalara şifa ,dertlilere deva ,borçlulara edalar nasip etsin.
    ağzınız tatlı sofralarınız ve cüzdanlarınız bereketli olsun.

  15. karşıyakalı Says:

    sağolun canlarım geçmiş olsun dileklerinize.
    iyiyim ama başımda bir ağırlık var.burnum aksaydı rahatlardım belki.
    bu kuru kuru acayip birşey.geçer ne yapalım.ver boşşşşş

  16. karşıyakalı Says:

    şimdilik hoşçakalın canlarım.bye bye.

  17. cemre Says:

    günaydinnn. hayirlii sabahlarrr cumaniz bereketli olsun hayirlii olsunnn… ALLAHIMM hastalarimiza sifaa olsunnnn… canimmmm ablammm yaa almammiii seniiiiiii keskeee yaninda olabilseydimm evet bilirim o burun akmayinca basa veren baskiyii benimde öyle oluyor burnum hic akmazz cok gecmis olsun canim ablamm ins kendine birseyler yapip icebiliyyorsun yoksa enisteme yaptir ic ablamm su günün hüzü hürmetine sifa olsunn cok cok gecmiss olsunn canimm benimmmm 😕

  18. şeker Says:

    günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nihayettttttttt karr yağdıııı burayaa he eeeeeee amaa çokk değilllllllllllll

  19. şeker Says:

    merall ablam ustam günaydınnnnnnnn
    ustammmm daha geçmeişş hastalığınn inş……… hemen atlatırsınnnn mral ablamın ddiğii gibi bi şeyler yap içççç iyi gelirrrrrr

  20. emel Says:

    GÜNAYDINNNNNNNNNNNNNN
    AY GÜNAYDIN PEK YAZMAM YA ACAYİP GELDİ 🙂
    HAERKESE HAYIRLI CUMALARRRRRRRRRRRRRRRRR
    NASILNIZ BAKALIM
    HATİCE ABLAM GEÇMİŞ OLSUNNNNNNNNN ÖPTÜM SENİ BENDE PEK İİ DEYİLİM ABLACIMMMMAY BU BACILARIMI KEKELEMEZ OLAYDIM HASTANEDE AYTTIM DİYE HASTANELERDEN EVE GELMEZ OLDUMMM Bİ KARDEŞİM ACİLİK OLDU ONU GÖTÜRDÜK Bİ GÖRÜMCEM OLDU ONU GÖTÜRDÜK DÜNDA DAYIM HANIMI MERDİVENLERDEN DÜŞMÜŞ ONU GÖTÜRDÜK BENDE ŞİMDİ HEM GİRP KARIŞIM HEMDE BELİMDE Bİ AGRI VARRRR BENDE İİ DEYİL AMA BU YALAN DEYİL GERÇEKTEN HASTA GİBİYİM BUGÜN DR GİTCEKTİM AZ ÖNCE KIZ KARDEŞİM ARADI GÖRÜMCESİNİN KOCASI ÖLMÜŞ ABLA ÇOCUGU SANA GETİRSEM BAKARMISIN DEDİ BENDE BAKARIM DEDİM ODA ÇOCUGU GETİRCEK ŞİMDİ BENİM DR İŞİDE YATTI GİBİ GÖZÜKÜYO HAYIRLISI ARTIK
    YANİ Bİ ŞAKA YAPTIM AKSİLİKLER PEŞİMİ BIRAKMADI BUNA ŞÜKÜR NE YAPALIMMMM

  21. emel Says:

    112 ACİL SERVİS EMEL HİTYACINIZ OLDUMU ARAYIN ;:)

  22. emel Says:

    E KİMSE YOKMU BEN OLMADIMMI HERKES BURDA OLUYO 🙂

  23. sevim Says:

    günaydinlar.vay acil servis emel :Pnasilsin 🙂
    basiniz sagolsun.enistenizi kaybetmissiniz.ALLAH rahmet eylesin bacim.ailesin esabirlar versin.
    sanada gecmis olsun bacim.demek dr isini iptal ettin.bak kötü olursan git muahakkak.
    birde dayinin esiniede gecmis olsun bacim.insallah iyidir.

  24. sevim Says:

    hatcem sende hastaymissin :(cok gecmis olsun sanada.demek basinda agirlik var.insallah tez zamanda gecer.cok öptüm seni.

  25. sevim Says:

    cemre Diyor ki:

    11/02/2011 1:47 e

    evettt bende yatayimm benim bir kardesimm vardiii hem kardesim hem ustamm hem pasammm hem yoldasim hem sirdasimm hem biricigimm ama sanki uzun zaman olduu onunla doya doya sohpet etmiyelii onu bilmemm ama ben cok cok özledimmm umarimm iyidir. Kardesimm su satirlarimi okursann bagri yanik ablani düsün ve icimi rahatlatt ve iyi oldugunuuu yaz surayaaa yanii illaaa benii oralarami getircenn aliskinn degilimmm sensiz günlereee, askerdeyken daha cok haberim oluyorduu bak beni drama baglamaa bir girersem cikmam zor olur ve ins sende ablanii az seviyorsann sezgilerin seni bu yaziya getirir vee cevplarsinn sezgin kuvvetlidir kimin kardesisin senn iyimisinnnnnn ?????????????

    ……………………………..U-S-T-A-M-A…….S-E-V-G-I-L-E-R-L-E…………………………………

    MERALIMMMM SENIN USTAN BEN OLSAYDIM ISI GÜCÜ BIRAKIP GECE GÜNDÜZ BURDA OLURDUM.BACIM BEN BILE OKURKEN COK ETKILENDIM,NE KADAR ICTEN YAZMIZSIN INSAN OKURKEN HISSEDIYOR.INSALLAH BU AKSAM GELIR USTAN-CIRAK…

  26. sevim Says:

    kimseler gelmiyormuuuu :(bekliyom.gelin hadi birazdan yogun olacam 😦

  27. sevim Says:

    O ZAMAN BEN YENI SAYFAYI ACAYIM:

  28. hayırlıı cumalarr herkezeee

  29. ablammmmmmmm geçmişş olsunn cnaım yaa..kıyamam sana yat dinlenn ..burnu aklmayınca insanınn başına fena vuruyoo

    meralimm canımm gencerimi bizde özledikk..akşama gelirr belkiii..merak etmee..

    mügüm dmekek karr yağdıı..bizdee de güneşş varr ama hava çokk soğukk. 😦

    adaşımm geçmişş olsunn kim dedii san şaka yap diye.. 😀 başınızz sağolsun kardeşininn eniştesii vefat etmiş..çok üzüldümm..allah sabır versinn..

Bir Cevap Yazın

