ASI&DEMIR_Gözlerimi kapatsam[DUYGU´YA SEVGILERLE]

         HAZIRLAYAN=ADA

199 Yanıt to “ASI&DEMIR_Gözlerimi kapatsam[DUYGU´YA SEVGILERLE]”

  1. cemre Says:

    Genç Diyor ki:
    11/02/2011 21:20 e
    ya melo ya sevo ikinizden biri resmini değiştirsin.dikkatli bakmayınca karıştırıyom sizi hasta etmeyin adamı

    buyurrr bacimmmmmmmmmmmmmmmm

  2. cemre Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  3. emel Says:

    eeee daha daha nasılsınızz bakalımmmmmmmmmm
    yaaaaaa bem çıragım nerde duygum balım nerdesinnnnnnnnnnnnnnn guzummmmmmmmmmmmm

  4. neysee resim olmasin bende böyle domates gibi kizaririm 🙂

  5. geldimm geldimmm sevvvvoooo buldum yolumuu sonundaa 😀

  6. evett duygumuzz yok kac gündürr duygummm bekliyoruzzz seniii kuzumm bak ustanii bekletmeee 🙂

  7. adaşımm canımm sende h.g evet duygumuzz gelmdii bugüğndeee

  8. neyse sağolun güzel bir geceydi.sanırım gelmesem daha hayırlı olurdu sizin için.napalım oldu bi kere.hadi iyi geceler.bye

  9. gencerimm ablacımm çıkıyonmuu..kalsaydın biraz daha..

  10. emel Says:

    nerdesiniz yaaa ne sitede ne msnede herkes kayıp

  11. gencerimm iyi geceler o zamn ablacımm..aeo.kib. by byyy

  12. emel Says:

    aa ne oldu geçer niye hemen kaçtınnnnnnnn ii geceelrrrrrrrrrrr

  13. sevim Says:

    eee sen degistirdinmi resmini meralim?ama benimresim zaten yok 😦

  14. ben burdayım adaşımm..merall ve sevoo kayıplardaa.. 😀

  15. sevim Says:

    geliyorum

  16. duyguu 2 Says:

    selamlar sevgili sitem. ve site üyeleri. klibin bana ithaf edilmesine çok tşk ederim. emeği geçen yılın usta-çırağına teşekkür ederim. herkes iyidir umarım. beni sorarsanız biraz rahatsızım. dün belimi incittim ağır kaldırınca. dünden beri çok ağrım vardı,bugün de öğleden sonra doktora gittim. rontgen falan çektirdim ilaçlarımı aldım,geldim. ustam kendisi için kafamı bile kırabileceğim insan sonsuz saygılar sana. çırağın kocaman öper seni. 🙂

  17. duyguu 2 Says:

    gençer seni uzun bi süreden sonra sitede görmek de çok güzel kardeşim. ustan ne kadar üzülmüş sen gelmeyince yazdıklarından çok belli. ne kadar mutlu etmişsindir onu. gitmişsin,işlerin güzel olsun günün güzel geçsin kardeşim.

  18. duyguu 2 Says:

    hatcem hastalanmışsın galiba geçmiş olsun balım kendine çok dikkat et bol bol da ıhlamur iç,gözde ablam tavsiye etmişti,gayet de iyi geliyor inş. çabuk toparlarsın ablacım.

  19. Gulu Says:

    Slm guzel sitem.Kayip Gencer hg sitene 🙂

  20. duyguu 2 Says:

    gülnar hg. canım. bende çıkmak zorundayım. tekrar tşk ederim klip için. hepiniz kendinize iyi bakın. benden size selamlar olsun,hoşçakalın kendinize iyi bakın.

  21. Gulu Says:

    Duygucum sene gecmis olsun kendine dikkat et canim.Hatice abla sene de gecmis olsun ablam 😦 goz deyib siteme

  22. Gulu Says:

    Duygucum kib bye

  23. Gulu Says:

    hardasiniz?msnde demeyin men gele bilmirem

  24. emel Says:

    duyguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu çıragım balım gitmeeeeeeeeeeeeeee

  25. sevim Says:

    duygum azeri güzelim h.g.nasilsiniz?duygum klibi begenmene cok sevindim ablasi.sanada cok gecmis olsun.niye dikkat etmiyon bakim?

  26. emel Says:

    gülnar send eh.g. balım nasılsınnnnn

  27. sevim Says:

    duyguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ablasi bu ne hiz ya 😦

  28. emel Says:

    çok geçmiş olsun balım dikkat et kendineeeeeeeeeee

  29. sevim Says:

    gülnarim sen nasilsin ablasi.

  30. Gulu Says:

    hb ablam necesen?

  31. Gulu Says:

    men superem sizleri sormali

  32. emel Says:

    ayyyyyyyy canım çıragım benim bende senin için kafamı kırarım balımmmmm sana çok geçmiş olsun dikkat et kendineeeeee balım gine gelllllllllllllll arada görüntü ver bize merak ederim sonra 🙂

  33. emel Says:

    ooo gülnarım sevinçli bi halin var balıammm aman hep süpe ol inşalahhhhhhhhhhhh guuzmmmm

  34. Gulu Says:

    burdasiz?

  35. Gulu Says:

    he ablam sevincliyem.sen necesen?neynirsen?coluk cocuk necedi?

  36. emel Says:

    iyiyam balam bende takılıyom işte çocuklarda ii ablasıııııııııııı
    sevimi arıyom bulana aşk olsun 🙂

  37. Gulu Says:

    Sevim abla hara getdin?

  38. Gulu Says:

    abla men unutdum senin kac cocugun var?pek qarsilasmadiq da ona gore unutmusam

  39. emel Says:

    benimmi balam benim iki tane bir oglum bir kızm var kızım 3 eoglum 1 e gidiyo bursadan yazıyım 33 yaşındayımm evet haklısın pek karşılaşamıyoz balımmmmmmmm

  40. Gulu Says:

    Allah saxlasin.tsk anlatdigin ucun.ablam menim uykum geldi bilirsen burda saat ordakindan onde.opdum seni kib bye

  41. emel Says:

    bende seni öptüm cnm ii geceelr a.e.o. görüşürz byyyyyyyyyyy

  42. sevim Says:

    geldim tekrar.gülnarim ciktinmi? ablasi kusura bakma biraz isim vardi.seni cok öptüm.aeo bye

  43. tuba_asi Says:

    ayy bu hasretin halleri beni öldürecek.yüzü ne hale geldi kızcağızınn 🙂

  44. sevim Says:

    ya ne oluyoir burda.gelen hemen gidiyor.genc kardes sen niye öyle bir yorumyazip ciktin ablasi.hayirdir.
    gelmemem lazimdi.böylesi daha iyi falan.ne oldu ablasi.tmm senin yorumunu görmedim.resimlerinizi degistirin olani.ablasi sitede sorun vardi.yazamadik.sonrada geldigimde cok gecti.sen simdi bunami kizdin?
    valla arap kaldim ama neyseeee.

  45. sevim Says:

    meralim senin ciktigini biliyom.ama neden hemen ciktigini anlamadim.okudumyorumlari anlamadim.umarim iyisindir bacim.bizdende erken ayrildin.

  46. sevim Says:

    zümrüt gözlüm iyi aksamlar.nasilsin ablasi?evet asret ask acisinda.

  47. emel Says:

    evet sevim ne oldugunu bende anlayamadım ya ben msnede adaşıma link atmaya çalışıyodum adaşım siteye girmiyoduuuu baksa genç bişeyler kızmış galiba çıkmış meralimde hemen çıktı ne oldugunu anlayamadıkkkkkkkk bende çok üzüldüm yaniiiiiiii

  48. sevim Says:

    evet emelim ayni durumdayim.anlasam bir meseleyi.

Bir Yanıt Bırakın

