Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun

524 Yanıt to “Sevgililer Gününüz Kutlu Olsun”

  1. *Nazik olmak için bir gülümseme beklemeyin..
    *Sevmek için sevilmeyi beklemeyin..
    *Bir arkadaşın değerini anlamak için,yalnız kalmayı beklemeyin..
    *Çalışmaya başlamak için en iyi işi beklemeyin..
    *Biraz paylaşmak için çok olmasını beklemeyin..
    *Öğütleri hatırlamak için, düşmeyi beklemeyin..
    *Dua’ya inanmak için acıları beklemeyin..
    *Yardım edebilmek için zamanınız olmasını beklemeyin..
    *Özür dilemek için diğerinin acı çekmesini beklemeyin..
    *Ve barışmak için küsmeyi beklemeyin
    Çünkü ne kadar zamanınız var bilmiyorsunuz..

  2. suruclu Diyor ki:
    17/02/2011 14:56
    neyse bende kaçim artık sevim abla ben asılnda şaka yapmıştım pek bir severim cansel abimi her bölümde oskarlık oynuyor kırmıcan dimi kemiklerimi zaten ben demedim kız gibi oynuyor diye meral abla söyledi . ahada ben kaçtım bir kaç gün siteye uğramam her halde seni meral ablamla baş başa bırakıyorum NOT meral abla açıklayabilirim

    …………………………………………………………………………………
    nazommm gii oldumuu neyi acikliyacan ben anlmam olmaz öylee anca beraber kanca beraberr insan komsusunu yalnizzz birakmaz bovv güvendigim daglaraaa karlarmii yagdii 🙂 heleki degmez ( cansel 🙂 ) biri icinn kim vurduya gidecezz 😀

  3. cemre Says:

    selmamm hislerine tercuman olduysamm sevindimm demek benim gibi cokk düsünen varr yoksa ben anormalmiyim diye düsünüyodum 🙂

  4. cemre Says:

    neysee bosuna pineklemiyeyim nasilsa gelen olmaz diziden sonra gelirlerr sanirimm simdilikk byeeeeeeeee

  5. karşıyakalı Says:

    iyi akşamlarrr.
    meralim komşun ne demiş abbovvvvvv
    demiş sonrada gitmiş he he heeeeeeeee

  6. karşıyakalı Says:

    eee yani hepimiz asrete kızmıyormuyuz.
    aside panter gibiydi.gönülçelende süt dökmüş kediye benziyor.
    hele savaşş hiç görmek istediğimiz gibi değil.
    gözlerime yazık seyretmiyorum bile.kızsamda asrete bakıyom ama savaşı
    izlemiyorm.

  7. karşıyakalı Says:

    dün sevoşumla öğlen konuştuk.canım benim ana graliçem misafirim gelcek diye çok konuşmadık.sonra yine konuşuruz meralim yine güzellik yapar.
    😀 😀 😀

  8. karşıyakalı Says:

    fatoşummmmmm sen nerelerdesin looooooo
    iki gün önce okumuştummm yorumlarını.haccen geldi gel hayde

  9. karşıyakalı Says:

    meralim ve nazlım getirdiğiniz güzel yazılar için teşekkürler canlarım.

  10. karşıyakalı Says:

    benim çırağımda yok.özledim guzummmm.
    bende gideyim.malum sofra hazırlıyayım.hepinizi seviyorum.
    hayırlı akşamlar canlarım.bye bye.

  11. sevim Says:

    iyi aksamlar.nasilsiniz?hatcem gelmissin ama ben o saatlerde isteydim bacim.en kisa zamanda yine arayacam seni,doya doya konusuruz :)öptüm seni.
    meral ve nazoooo :Pcanselime laf yok :)evet biraz cok sakin :)ama müzisyen oldugundan kibar bir beyefendi rolünde :)yanlizzz surda hem fikiriz demir asi gibi degiller.onlar birbirlerine bakrken ooooo ben ucmus olurdum :Po elektrigi alaamdim bende.savasida nurgüllle.cok severim nurgülü ama galiba biz asi&demir o kadar baglanmisizki yakistirmayiz bundan sonrada kimle oynarlarsa 🙂
    ve halit ergence gelince :)ben cok severek bakiyom onun dizilerine.oda gözleriyle oynuyor.ha sülümana bakamiyom cünkü cocuklar duymasini ailecek izliyoz :)yoksa rolünü oda süper yapiyor 🙂
    veee evet diyeceksinizki sevim basina saksimi düstü hehehehe :)yok düsmedi :)gönülcelen baslarda cok güzeldi ama bu son zamanlarda baya dip yapti.konu bulamdiklarindan.yazik.izleniyorsa tubanin faktörü coktur.yoksa coktan kalkmisti 🙂
    simdi su demek oluyor :)meralim ve nazommm kemikleriniz saglam kalacak :)yanlizzzzzzz dikkatli olun heran fisege dönebilirim heheheh :)bunlar benim iyi hallerim 😛
    diziye bakiyom :)ara ara gelirim 🙂

  12. cemre Says:

    slmm

  13. cemre Says:

    hayyyy allah razii olsun bacim demek kemiklerimizi bagisladinn cok mersi bu yaxsiligini unutmuyacam 🙂 öptüm bacim nasilsin?

  14. cemre Says:

    emosumllaa konusuyordum tl yazikk bacimin evinin yan tarafinda yangin cikmis ev yanmis baya bir hereketli aksam gecirmislerrr cok sükürki mal ve can kaybii olmamiss ama bacimm mansetlere cikacak sanirim 🙂

  15. iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    nihayettt gelebildimmmmmmmmmmmm 😀

  16. 😀 😀 😀 evet meralimm yarınn kesinn manşetlerdeyimmm.. 😀 pijamalarlaa ağlakk bi kadınnnn… 😀

  17. önceliklee herkezee kocamnn slmlarrr…bugün baya bi korkuu yaşadımm..allahıma bin şükürr şu an daha iyiyimm..evet evimin yanındakii evlerr yandıı..ve bizimm apartmanın da arka tarafında ama herkezincamlar kırılıdıı..yangın çok kötü bi şeyy..rrabbimm korusunn…
    meralimee msj çekmiştimm elektrikler yokk ben gelemiyom merak etmeyin diyee..sağolsun bacıkomm hemen aradıı..onunla konuşrkenn elekrtlerr geldii..sağolsunn bacımın sesii ilaç gibi geldii…güzell moral verdii bacısınnaa..allah razı olsunn…2 saat laflamakk iyi gelmez miii 😀 😀 hatcemin de sesinii duydumm eeeee daha ne isterimmm… 😀

  18. emel Says:

    iii akşamlarrrrrrrrrrrrrrr ben geldimmmmmmmmmmmmmmm

  19. sevim Says:

    hosgeldin assolistim.bakiyom hemen adrese gitmissin :)nasilsin bacim?iyimisen 🙂

  20. sevim Says:

    herkesi öptüm.bye

  21. herkeze iyi gecelerrr

    by byy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrrrr

  22. emel Says:

    herkese ii geceelrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    günaydın sabah şekerleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    hatice abalacım msneye bir not bıraktım sana okursan sevinirim ama bana dön ok ablam mmmmmmmmmm

Bir Yanıt Bırakın

