Asi & Demir – İnce ince

562 Yanıt to “Asi & Demir – İnce ince”

  1. ada Says:

    wordpresi dinliyorum gözlerim kapali

  2. sevim Says:

    dadlummmmmmmmmmmmmmmmmm

  3. sevim Says:

    geldinmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 😛

  4. sevim Says:

    eee msn yoksun burda yoksun :(bekliyom.

  5. gözde_nur Says:

    iyi akşamlar güzel aile yuvası ve benim canım pıtırcıklarım 😀 hepinizi kocaman öpüyorum çok özledim bugün biraz rahatım pc başına geçtim sizleri bekliyorum 😀

  6. gözde_nur Says:

    eeee hala kimse yok beklemedeyim ,ben gelirim kimse olmaz herzaman gelemiyorum zaten 😦

  7. slm wordpress ailesi.iyi akşamlar.biraz işlerim var onları hallediyom,haber veriyim dedim .ara ara bakarım şimdilik bye

  8. karşıyakalı Says:

    merhaba canlarım.hayırlı geceler.
    bu gün görüşemedik güzellerimmmmm.
    hava çok güzeldi bu gün.çocuklar piknik yapalım dediler.kendin pişir kendin ye piknik alanlarından birine gittik.akşama doğru eve geldik.
    birtanelerim yorumlara bakmadım.hepiniz iyisiniz değilmi.
    sabah yorumlara bakarım.temiz hava çarptı.başım ağrıyor.gidip yatayım.
    hepinizi seviyorum.vede öpüyorum.hayırlı geceler .

    EMELİMMM TESBİHLERİMİ BİTİRDİM.SANA VERİYORUM.ALLAH KABUL ETSİN CANIM.HELAL OLSUN.SABAH GÖRÜŞMEK ÜZERE HOŞÇAKALIN.

  9. gözde_nur Says:

    canlarım bu saate kadar bekledim ,sabah çok erken kalkacağım uyku bastırdı vallahi 😀 heralde kimse gelmeyecek ,hepinizi çok öpüyorum k.i.b iyi geceler

  10. gördüğüm kadarıyla kimsecikler yok.bende iyi geceler demeye geldim zaten.işim bitmedi aslında ama yeterince yoruldum bugün.artık yatsam iyi olcak.hadi iyi geceler.dadlı rüyalar hepinize.allaha emanet olun. byee

Bir Cevap Yazın

