Asi&Demir – Bir asi aşk

517 Yanıt to “Asi&Demir – Bir asi aşk”

  1. hmm valla bilmemm bacimm yazilsa iyi olur ama dur önce böyle bir deneyelim eyerr herkes evett kendimiz yazalim dersee olur niyee olmasin 🙂

  2. ahanda oturdumm zirveye hehe

  3. evett bacim martin 30’da gelecek aslinda bu sene gelmeyecetki ama sanirim pasaportunu degitirmye geliyorr sormadim ama 1 ay yada 40 gün anca kalirr yaz geliyor köye giderr yani cok durmaz diye tahmin ediyom 🙂

  4. sevim Says:

    Anlatamam Derdimi Dertsiz Insana

    Anlatamam derdimi dertsiz insana
    Derd çekmeyen dert kiymetin bilemez
    Derdim bana derman imis bilmedim
    Hiçbir zaman gül dikensiz olamaz

    Gülü yetistirir dikenli çali
    Ari her çiçekten yapiyor bali
    Kisi sabir ile bulur kemali
    Sabretmeyen maksudunu bulamaz

    Ah çeker asiklar aglar zarinan
    Yüce daglar söhret bulmus karinan
    Çaglar deli gönül irmaklarinan
    Aglar aglar göz yaslarin silemez

    Veysel günler geçti yas altmis oldu
    Döküldü yapragim güllerim soldu
    Gemi yükün aldi gam ilen doldu
    Harekete kimse mani olamaz

    Asik Veysel

  5. bacikomm bir sayfa acsakmiii ne diyonn yapasin bize firindan yeni cikmis bir sayfa 🙂

  6. sevim Says:

    pasaport süresi bitmisse yeni pasaport icin geliyordur.simdi oda cok üzülüyordur degilmi amcana.nede olsa evladi :(nasil yeni bir haber varmi amcandan bacim?

  7. sevim Says:

    meralim sen acarmisin :)benim bugün sayfa acmaya keyfim yok 🙂

  8. allah rahmett etsin asik veysell ne güzell türkülerr biraktiii… benim sadikkk yarimm kara topraktirr beyhude dolandimmm bosaa yoruldummmm benim sadikk yarimm kara topraktirrrr

  9. yokkk bacimmm üzülmüyorrr hatta haberi yokk belkide hehehe yerimm seniii sevooooooo giii kaynatammm nerdee amcamm nerdeee amcamm benim amcamm babamin erkek kardesi kaynatamin degill biri bayburt biri elazig 🙂 bir degisklik yok bacim babam haftayaa gidecekk bakalimm hakkinda hayirlisii allahim elden ayaktan düsürmesin

  10. evett bacimm farkindayim keyfin yokk hayirdirr bacikomm yaramaz bir durum yok umarimm tmm olsunn ben acarim

  11. sevim Says:

    cemre Diyor ki:

    27/02/2011 20:02
    yokkk bacimmm üzülmüyorrr hatta haberi yokk belkide hehehe yerimm seniii sevooooooo giii kaynatammm nerdee amcamm nerdeee amcamm benim amcamm babamin erkek kardesi kaynatamin degill biri bayburt biri elazig bir degisklik yok bacim babam haftayaa gidecekk bakalimm hakkinda hayirlisii allahim elden ayaktan düsürmesin

    hahahahahah ay meral sen cok yasa emi :Pya haklisin senin kaynatanin oglu degilki :Pya bazen bu beyin öyle bir oyun oynuyorki :)kusura bakma bacim heheheheh 🙂
    amcan icinde acil sifalr diliyorum tera bacim.ins sagligina biran evvel kavusur.aminnn

  12. sevim Says:

    iyiyim bacim.hersey yolunda.merak edilecek birsey yok 🙂

  13. cemre Says:

    hehehe olsunn bacimm sorun degill aynisi bende oluyorr beyin dolu olunca akilda baska dücünceler oluncaa bazenn sasiyoo anliyom senii 🙂 tesekkürler bacikom inn. aminnn.

  14. sevim Says:

    UMUTLAR RÜYAM
    Kör uçsuz yollarda yürüdüm seni aradım.
    Yıldızlar sordum ,umrundamı sanki kime parladığınıda bilmezki.
    Gece demedim gündüzü sevmedim,çaresiz bir uykuya dalmıs ararım.
    Hıçkırıklar nehir olmuş ,dağlar bend ,engeller hep engeller.
    Yırtıcı bir kuşun gagasından düşen leş parcası gibi düştüm hayattan.
    Umutlar ruyam ,sen kaderimsin.
    Bir resamın tablosunda izlerim seni.
    Yüreğim fırcası, gözyaslarım boyası.
    Bir koca şehir avuclamış bedenimi, bir rüzgar gibi savurur.
    ben seni ararım.
    Belkide bir karış ötemde gülümsüyor ruhun.
    Umutlar rüyam .
    Ben seni ararken düşümde buldum.
    İşte yeniden ağlıyorum ,yüreğimde bi heyecan garip bir tebessum.
    avuçladım ellerini kokladım saclarını sen benimsin.
    Bir Fırtına kopar ,kalpler çarpar bir aşkın anatomisi.
    Dudaklar çıldırmış yılların verdiği hasret.
    Belkide erişemediğim realist bir yaşamın hediyesi.
    Alacakaranlığın kıskandığı mavi bulutların ,kızıllaşmış sonu.
    Umutlar ruyam ve ben hüzün deryalarına kamçı vurmuş mutluydum.
    Şafak acımasız cökmeye durmuş,veda edişim umrumdamı.
    Karatopraklar almaya dursun bedenimi,nemrut yamaçlarına yağmur olurum.
    Hayal perdeme çizdiğim bir gecelik düş yaşamım,
    Geride bıraktığım acılı anılarıma bir gökusagı süslerim.
    Kaf dağlarına emanet ettiğim ruhum,benedim toprağın ,kalbim senin.
    Hoşcakal umut bahçemin kokladığı karanfilim.
    Umutlar rüyam .

  15. sevim Says:

    meral gi sen yazilari buraya kopyalamissin :)güzel olmsu.
    evet bacim sen bir sor bakayim siteye.eger derlerse yazariz öyle yapilir.

Bir Cevap Yazın

