Asi & Demir – Sen aglama

573 Yanıt to “Asi & Demir – Sen aglama”

  1. günes Says:

    hehehe anladim melommm evet bencede diät en oluyor bacim allahim sabir versin sanaaaaa kiyamamm vlla

    sevosumm demek esin istanbula gidicek sensizz sanada kiyamam bacimmm icin gidiyordur bende gidicem diyeeee ama ozanin okulu var dimiii bizimkiler bir hafta evde olcak bacimmmm sizin tatil yokmuuu

  2. günes Says:

    hehehe tamam ben bakmam kaderimeee kimbilir ne engeller cikti bacimin karsisinaaa 😀

  3. günes Says:

    kizceler ciktimiii

  4. vayyyyyyyyyy aylammmm zirvedesinn bak kaderinde zirveye ulastii ama bak bizleri unuttu yok olduu sende bizi unutma zirvede yer aldin diye :

  5. günes Says:

    alooo zirveyi yakaladim biii cok yakisti deyinnnn yaaaa 😀

  6. gülnarr ciktii aylammm

  7. günes Says:

    hehehehe ha söyleeee danke bacikommmmmm

  8. duyguu 2 Says:

    ayla abla msn e gelsene sende

  9. yakisirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aylamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hayirlii olsunnnnnnnnnnnn 🙂

  10. günes Says:

    güle güle kuzumm iyi gecelerrrrrr

  11. günes Says:

    uyyyyyyy hemen geliyommmmm 😀

  12. duyguu 2 Says:

    çok yakıştıııı 😀 😀

  13. günes Says:

    tesekürler kuzucummmm 😀

  14. günes Says:

    msn düstüm canolar alin toparlayin beniiii 😀

  15. duyguu 2 Says:

    hepinize iyi geceler canlarım öptümmm. Allah a emanet olun.

  16. günes Says:

    bende iyi geceler diliyorummmm
    görüsmek üzere hosca kalinnn

  17. karşıyakalı Says:

    Günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

  18. karşıyakalı Says:

    dün tam oturdum pc nin başına .telefon geldi .emre misafir getiriyorum dedi.kalktım ilave yemek yaptım.yok anam ben ağız tadıyla oturamıyorum şuraya.

  19. karşıyakalı Says:

    bu sabah 3 ev daha bakmaya gidecez.
    hayırlısıyla şu işleri bir bitirsek.valla bazen çok karamsarlığa kapılıyorum.vakit az kaldı yetiştirmiyecez diye korkuyorum.
    üff daha gelinlik var oda araştırılacak.modeldi yok dikimiydi.
    gerçi seçil netten gelinlik modelleri aldım dedi ama
    amannnnnnn ne yapayım yapabildiğimiz yere kadar.of.sıkıntı bastı.

  20. karşıyakalı Says:

    eeee canlarım sizlerde iyisiniz inşallah.duygum belin iyileştimi
    gülnarım azeri gülüm bende seni çok özledim.şeker çırağım senide çok özledim.sevoşum emelim.meralim aylam ve gençerim.sizlerde iyisinizdir.
    meralim emaillerine baktınmı.sana gönderdiklerimi okudunmu.iki veya üç gün oluyor göndereli.bak bakalım gelmemişse başka göndereyim
    gençerimlede paşamlada uzuuuuuun zamandır karşılaşamıyoruz.
    ÖPÜYORUM PAŞAM GÜZEL GÖZLERİNDEN. 😀

  21. karşıyakalı Says:

    evet birtanelerim sizleri öpüyorum vede gidiyorum.sizleri seviyorum.bye bye.

Bir Cevap Yazın

