ASI&DEMIR

483 Yanıt to “ASI&DEMIR”

  1. bu akşamm fatmagüll varr..bakemm bu akşamm bulucaz mıı fatmagülünn suçunuuu.. 😀

  2. anaaaaaaaaaaaa zirveyii kaptımmmm… 😀
    ee kimsee olmayıncaaa…benimm olcakk tebii zirveeee.. 😀

  3. şmd çıkıyorumm birazz..yemekk yemedim daha..sonraa görüşürrükkk..by byyy

    emel2 kaçarrrrrrrrrrrrr

  4. hopssss iyi akşamlarrrrrrrrrr

  5. emel Says:

    ii akşamlarrrrrrr nasılsınız bakalınnnnnnnnnnn

  6. emel Says:

    gençer ii akşamlar ablam nasılsınnnnnnnnnnnn

  7. sevim Says:

    Iyi aksamlar canlarim.Nasilsiniz?Emosum ve genc kardesim gelmisler.Emosum fatmagülün sucunu aramaya gitmis :PBacim öptüm.Bende aramaya baslayacamda baslamadi daha burda 🙂

  8. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyy hatice ablam çok güldürdün beni allahta seni güldürsün balımmmmmmmm
    gı kaynaam bana baktıgın için taktir etmişin ama ablam yanlış anlamışın aşagıda yatılı misfirlerimiz var ben bu halde onlarla ugraşıyommm hizmt ediyom gı ben nerde yatacammm yatmak kim ben kim zaten kurtluyumdur kolay kolay yatamam 🙂

  9. sevim Says:

    Vay assolistim :)Gel öpem.Nasilsin bacim?Bak ayni anda gelmisiz :)ben yorumlara bir daha bakayim fatma gül baslamadan 🙂

  10. emel Says:

    ooooooooooooooo sevimim balım h.g. bacım geldigimi hissettin demi gı 🙂

  11. sevim Says:

    Hatcem öncelikle basiniz sagolsun.Allah rahmet eylesin.Mekani cennet olsun.Ailesine ve sizlerede sabir versin RABBIM.
    Simdi iyi degilsindir sen.Kendine iyi bak ablam.Öptüm seni.

  12. emel Says:

    bugün erken sahne aldım ay senin fatma gülüne beeeeeeeeeeeeeeeeee :)benim çıraktan ondan sonra gelirim dedi

  13. sevim Says:

    Emelim heheheeh zamanlaman süper heheheh :)anladin sen onu :PBacim gecmedimi gripin?Bende cok yogundum.Yeni geldim siteye.Demek yatili misafirleriniz var.Kolay gelsin bacim sana.

  14. emel Says:

    evet hatice ablam başın sagolsun allah sabır versin ailesine

  15. sevim Says:

    Hehehehehe ama emelim balam fatmagül bu ama :(Ama bak ben yinede burdayim seninle :)Hem bakarim hem yazarim sana :)Bacin seni hic yanliz birakirmi 🙂

  16. emel Says:

    evet sevim farkındayımmmmmmmmmm gözüm üstünüzde haaberiniz olsunnnnnnnnnnn

  17. sevim Says:

    Sen hissedilmeyecek kadinmisin bacim :PGelisin taaaa buralardan duyuluyor :)Demek yine telefon bekledin öylemi :)Tamam bacim yarin evdeyim acil birsey cikmassa seni ararim.

  18. cemre Says:

    vayyy bacilarr h.g öptümm sizlerri nasilsinizz iyisiniz ins 🙂 sevimm gii bende yalniz komamm bacimii ne diyonn 🙂 bu arada ustam sende h.g 🙂

  19. sevim Says:

    Casnimsin ya emelim :PAma bak benimkisi mesgul :PYani yazamiyor hehehe :)Hani bilde yarinki saatimde süremi kesme :)Bacim yatili misafirler ne kadar kalacak bacim sizde?

  20. cemre Says:

    emelimm nasill oldunn bacimm iyimisinnn giriptinn gerci girip korksun sendee 🙂

  21. sevim Says:

    Sabah konya sekerleri gelmisler :)Yazilar icin duygum sana,Klip icinde dadlum sana tsklr.Klibi fatmagül bitsin dinleyecem.öptüm ikinizide

  22. cemre Says:

    bu aradaa haticee ablamm basiniz sag olsunn ensiteniz vefat etmiss allah rahmet etsin mekani cennet olsunn ailesine sabirr versin.Evet sözün bittigi yerr diyecek birsey yok ablamm

  23. sevim Says:

    Meralim bacim hehehehehe h.g.Nasilsin bacim?Sen keyfine bak ben burdayim :)Ikimizi temsil ediyom heheheh :)Meralim bugün sizleri costuramadim kusura bakmayin heheheh :)Artik konsere yarin devam ederiz :)Yogundum bugün.Sen neler yaptin bacim?Kahvaltin nasil gecti?

  24. sevim Says:

    Meral gi emel nereye kayboldu :PKimlerin pesinde bakim bu assolist :)Biz geldik o yok oldu heheheh 😛

  25. sevim Says:

    Nazlimda gelmis.Benim urfa güzelim :)Allah zihin acikligi versin ablasi.Meralimin siirini getirmissin.Meral gi sen bunu yenimi yazdin :PCok güzelmis bacim.Yüregine saglik..
    Nazli senide cok öptüm.

  26. sevim Says:

    Basladi.Ben fatmagülün sucunu aramaya gidiyom :PReklamlarda burdayim 😛

  27. cemre Says:

    sen sen keyfine bak derken anladimm ama düsündügün gibi degil neyse az isim var gelcem

  28. sevim Says:

    Reklammmm :)Zaten basladimi reklamlar böyle devam eder 🙂

  29. sevim Says:

    tmm bacim sende isine bak.

  30. sevim Says:

    reklam yine :)gelen oldumu 🙂

  31. sevim Says:

    Meralim isin bitmedimi bacim?Emelde yok.misafiri varmis.Ancak giderlerse gelebilirimdiyor.

Bir Cevap Yazın

