Asi & Demir – Biliyorsun

483 Yanıt to “Asi & Demir – Biliyorsun”

  1. ilknur Says:

    ooo Ama eski zamanlar daha ilgimi cwekior cok heeycanlı oluyor onlar bn 2 tane okudm onları tavsiye ederm 😀

  2. cemre Says:

    hayirli aksamlarrr.

  3. cemre Says:

    yorumlara göz gezdirdim gözdemm gelmisss seni burda gördügüme sevindimm bacimm bizde seni özlemistik maratonlugun devam ediyormuss allah kolaylik versin seni ve yigidimi öpüyorum umarim en kisa zamanda yine seni görürüz burda özletme kendini kib.

  4. cemre Says:

    ablammmm gözünn aydin evi bulmussunuzz cok sükürrr ins hayirlisi ile dizmeyide nasip eder rabbim ins bundan sonra gerisi corap sökügü gibi gelir 🙂 bak daha 2 ay var kendinii harap ettin o kadarr cok sükürr buldun bizim arkadasin kizi 2 hafta sonra evleniyorr evi yeni buldular oda ev 6. ayda teslim ediliyor 😛 yani dügünden sonra evlerine cikcacaklar 🙂 olur ablam hersey girer yolunaa senii cok öptümm özledimm seniii kibb.

  5. cemre Says:

    eee sevimm bacimm, fatoo, ilkkus sizlerr nasilsinizz gününüz nasildii iyisinizz umarim 🙂

  6. ilknur Says:

    😀 iyiyim saoL

  7. sevim Says:

    teldeyim.gelecem.

  8. cemre Says:

    bu aradaaa sevimm bacimm ” geceyi sana yazdim ” cok sevdigim bir parca tesekürlerrr

  9. sevim Says:

    meralim hosgeldin.nasilsin?gezmen nasil gecti?

  10. cemre Says:

    Senin güneş gibi nurlu olan yüzün olmayınca güneşin ışığı benim ne işime yarar?.Gördüğüm sen değilsen bana görüşün, gözün ne
    faydası var? ”

  11. cemre Says:

    hosbuldum bacimm bittimi tl? iyiyim ne olsun ayni gezmemde iyidi bacim biraz yürüdük az arkadasa ugradik geldim simdi burdayim 🙂 sen nasilsin günün nasildi

  12. sevim Says:

    bacim begenmene cok sevindim 🙂

  13. sevim Says:

    yok tel bitmedi.

  14. cemre Says:

    Geceyi sana yazdim, sizimi sana
    Tutuldum, küsen sesine, tenine tutuldum
    Çaktim atesi sesime, atesi tenime
    Hay aydinlik sana yandim, gülen yüzüne
    Yandim, yanarim sana

    Sensizim, sana kostum iklimler boyu
    Uykular, yanan liman uykular haram
    Bir vapur geçer, dalgasinda savrulan ben
    Dön yürek yurduma, gurbet tenime dön, yanarim sana

  15. cemre Says:

    tmm bacim sen konus

  16. cemre Says:

    Hayat başlar ve biter. Nasıl başlayıp nerede sona erdiği değil, ikisi arasına neler sığdırılabildiğin önemlidir aslında!

  17. cemre Says:

    Garip değil mi ? Bir insana vazgeçilmez olduğunu hissettirdiğinizde, İlk vazgeçeceği kişi siz olursunuz !

  18. sevim Says:

    yegenimle konusuyorum.sinava girecek yarin.rahatlatmaya calisiyorum 🙂

  19. cemre Says:

    anladim bacim allah yardimcisi olsun ins güzel bir puanlaa basarir 🙂

  20. ilknur Says:

    😀 Evet benmde behiye ablam giricek cok heyecanLı ya hayatları bir sınava bağlı cok kötü bir durm olsa gerekir 😦

  21. cemre Says:

  22. ilknur Says:

    Oooo O resim çook güzeL Helede söz 🙂

  23. emel Says:

    ii akşamlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  24. ilknur Says:

    HoşgeLdn Emel ablacıgm 🙂

  25. sevim Says:

    ilknurum behiye ablana basarilar canim.insallah güzel gecer sinavi.

  26. sevim Says:

    evet benimde yegenim girecek.konustuk biraz.güldürdüm telde :Pdiyor halacim beni cok rahatlattin :)askitom diyor bana yegenim :)Elimde büyüdü sayilir.benim icin deger verdigim insanlardan bir tanesidir canim dilan´im :)Duam yarin sinava girecek tüm ögrencilerede.

  27. sevim Says:

    YA BEN BU PARCAYA BITIYOM 😦

  28. ilknur Says:

    İnşallah abla inşallah 🙂

  29. sevim Says:

    neyse bu kadar yeter bence.daldim gaybana gecelere saati unuttuk :)öptüm hepinizi.bye

  30. sevim Says:

  31. sevim Says:

    simdi gercekten bye 🙂

Bir Yanıt Bırakın

