Asi & Demir – Kalp kırılsada sever

231 Yanıt to “Asi & Demir – Kalp kırılsada sever”

  1. aaaaaaaaaaaa okeymi oyunuyonuzz sizz..ee ben burda yalnız mı kaldımmmmmmmmmmm 😀

  2. ilknur Says:

    Tamam bnm icnde geçerLi oLsn Oh be ne kdr pozitif enerjiLi bir aiLeyiz Biz 🙂 🙂

  3. oooooooooo zirveyii kaptımm…gelir gelmezzz 😀

  4. ilknuumm canımm kzumm iyi geceler nasın iyimisenn

  5. ablamm ev bulmanıza çok sevindimm..hayrılı olsun balacımm.gerisii çabucakk olurr ablammm…

  6. duyguu 2 Says:

    daha ustam gelemediği için oynayamıyoz emoşum

  7. cemre Says:

    ee emosumm ne var ne yokk 🙂 duygum ustan evin yolunu bulur zor gelir o 🙂 bu arada h.g ilkus öptüm nasilsin

  8. ilknur Says:

    sanada iyi geceler iyiyim ablacıgm sen nasılsın 😀 hoşbUldk bnde öptüm iim sen nasılsn meral abla 😀

  9. duyguu 2 Says:

    ilknurum kuzum benim nasılsın ablası hg.

  10. cemre Says:

    iyiyim ilkkusum ne olsun pazar sendromu geciriyoz 🙂

  11. evett gezemelrdedirr adaşımm..duygummm…

  12. ilknur Says:

    İyiyim ablacıgım sen nasılsn 🙂 HoşbuLdk

    Hehehehe O Pazar Sendromu bir deişik ya 😀 Okula işe gitcekLer icin hazırLk 🙂 Süper oLuor ama 😛

  13. ayenn ilknurumm bizdee dee ev işleriii 😀

  14. duyguu 2 Says:

    amaan hiç sevmiyorum pazar günlerini çook sıkıcıı 😕

  15. ilknur Says:

    Heheh biz pazar gunleri haftasonu temizLiği ypıornuz koca bir gun 😀 bnde haftasonLarı sewmıorm duygu abLa :S :S

  16. ilknur Says:

    (B)

  17. ilknur Says:

    Bişey denedm ama oLmadı 😀

  18. cemre Says:

    kim severkii ilknusumm kimse sevmiyorrr 🙂

  19. ilknur Says:

    hEHEHE YOKK BE GENÇLER SEVİYOR 🙂 BAZILARI ÇÜNKÜ HAFTASONU GEZMEYE FELAN GİDİYORLAR BİZİM GİBİ EVDE DURMUYORLAR 🙂

  20. cemre Says:

    hehe tabii senn ihtiyarr moruk oldun sankimm 🙂

  21. ilknur Says:

    Aynen ya yaşLanıorm 😦 16 yaŞıma gircm Sunun surasn 8 gn kaLdı 😦

  22. cemre Says:

    hehe oda birsymii ilknus ben 36 bence haline sükret hehe

  23. ilknur Says:

    Abow ! Aramızda 20 yaŞmı vaRmış Şaşırdm 🙂

  24. cemre Says:

    ilknusum bizim gacilar okeyin basinda bende onlari izliyep güloüyom arada yaziyom hehehe

  25. cemre Says:

    püff yalnizz kaldikk ustamdaa gitti 😦 ilkusun sesi kesildi

  26. cemre Says:

    Arkadaslık bazen bir çiçeğin büyüdüğü kadar uzun bazende kısadır…ama önemli olan yenisini bulmak değil var olanı yaşatmaktır !

  27. cemre Says:

    Nezaman sen gelsen aklıma, Acı bir tebessüm Gelip oturuyor dudaklarıma. Notası kırılmış melodilerin Buruk sesi geliyor kulaklarıma. Bir kuş düşüyor Daldaki yuvasından çırpınarak Sıcak avuçlarıma. Nezaman seni düşünsem, Nezaman sen gelsen aklıma, Kaldıramayacağım bir ağırlık Çöküyor yapraklarıma. Umutlara taş basıyor yo…kluğun Kar düşüyor Henüz tomurcuk umutlarıma..

  28. cemre Says:

    SEVDİĞİM*
    Ayrılıklar zormuş beni hasret yormuş
    Her başlangıç bir sonmuş sevdiğim
    Artık geçmiyor zaman dillerimde aman
    Beni benden alan sevdiğim
    ………
    Bir orman yangınında yara almış gibiyim
    Ben keskin kenarlarda uçurumlar gibiyim

    Yolların sonu yok acının rengi yok
    Benim de dermanım yok sevdiğim
    Ben benden vazgeçtim belki çoktan gittim
    Dönülmeyen yerdeyim sevdiğim.

  29. cemre Says:

    Çok sevdim diye mi kaybettim seni ,, Nedenini bilmiyorum.. Ama bugün her zamankinden daha çok ihtiyacım var sana … Çok eksiğim bugün … Yine batıyor güneşle birlikte kayboluyor tüm direncim, umutlarım ! ‘Ben artık onsuz yapabiliyorum…dediğim günler toz duman olup yapıştı yine boğazıma. Nedense tutamıyorum sensizliğin çıldırtan… isyanını bugün ,, Damlıyor gözyaşlarım…YA SEN NERDESİN.

Bir Cevap Yazın

