Nice Mutlu Yıllara Nazlı…( Suruclu)

662 Yanıt to “Nice Mutlu Yıllara Nazlı…( Suruclu)”

  1. ilknur Says:

    Ben geLdm 🙂

  2. sevim Says:

    herkese iyi aksamlar :)Nasilsiniz bekim?Ilknurum gelmis ve zirveye konmus :)Yakisir prensesime 🙂

  3. sevim Says:

    Bende iyiyim.havlar burda sogudu biraz.Oyüzden hep evdeyim.Bkaiyorumda sitemizde sakinmis :)Neyse birazdan gelmeye baslar canlarim:)

  4. sevim Says:

    cok güzel dinleyin 🙂

  5. sevim Says:

    hadi yildiz tilbe gibi oynamaya 😀

  6. sevim Says:

    Ben sana ‘ Su gibi aziz ol… ‘ demiştim ;
    Sen su gibi akıp gittin sevgili…

  7. sevim Says:

    ‎’Herkes üzerine düşeni yapmalı !’ diyene cani gözüyle bakıyorum ;
    Çünkü sensizlik üzerime düştüğünden beri, altından kalkamıyorum…

  8. sevim Says:

    Yar Uyku tutmadı Sen tutsana Beni ….
    Sen harf harf düşermisin içime ey sevgili
    Sukut olup sussam sana Sen üstune giyer misin sessiz kelimelerimi..
    Kurban etsem,ben kendimi özlemine adım adım akla kara hallerimi
    Sen temize çeker misin beni kendinde yar ?

  9. sevim Says:

    SEVIYORUM SENI gizlice.. .sessizce… çığlık çığlığa !! SEVIYORUM SENI delice.. çaresizce… sevinçle… hüzünle… neşeyle!!! SEVIYORUM SENI içtenlikle.. tüm kalbimle.. .samimiyetimle… SEVIYORUM SENI cesaretle korkarak… inanarak… ruhuma kazıyarak !!! SEVIYORUM SENI çocukca.. masumca… şımarıkcasına… hayranlıkla SEVIYORUM ölümü göze alırcasına…….

  10. cemre Says:

    sevimm gi ne yaiyon nazlinin sayfasindaaa

  11. sevim Says:

    Seni dünler için
    sevmedim.dünler yaşanıp bitti.seni bugünler içinde sevmedim bugünlerde
    bitecek.seni yarınlar için sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek .. Dünyada ki bütün çöller bir avuç kalırcasına birer tanecik insan
    olsalar ve bütün denizlerde ki sular bir yudum kalırcasına birer damla
    insan olsalar unutma ki tek seve…ceğim kişi sen…sin.. Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada
    seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir
    kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben
    ölmüşüm……

  12. sevim Says:

    nasilgii

Bir Yanıt Bırakın

