NICE MUTLU YILLARA [ILKNURUMUZ]

                           HAZIRLAYAN=ADA&SEVIM

484 Yanıt to “NICE MUTLU YILLARA [ILKNURUMUZ]”

  1. cemre Says:

    yokkk laaa gitmedimm seni bekliyommm hislerimm ustann gelir simcik bekle didi az daha 😀

  2. hele şaziye 😀 sağol ıstam bende iyiyim şükür.nolsun herşey aynı sende ne var ne yok?

  3. yesinler hislerini.zirvede pek bi yakışıyo hani 😀

    neyse geldim ama şimdik yemeye gitmem lazım sonra yine görüşürük inşallah.by

  4. cemre Says:

    bendede iyilikkk pasammuuu hersey ayniii kosturuyozz bakalimm süreyha ayhanaa rakip olmayi düsünüyom 🙂 bu aradaa pardonn yaa zirveyi kil payi almisim 🙂

  5. cemre Says:

    teveccugunuzz ni dimekk ustamm her sana yakistigi gibi yakismasada idare ederr 🙂 tmm ustam afiyet bal sekerr olsunnn lop lop et olsun dermisim 😛 görüsmek üzeree byee 🙂

  6. cemre Says:

    neyse bende az cikayim bu arada ustamm “keni” derken sanirim nerdesin demek istedinn yanilmiyorsam sen kürtceyi ilerletmissin 🙂 simdilik bye 🙂

  7. sevim Says:

    Yine bir bahar ögleninden sizlere kucak dolusu merhaba :)Genc kardesimle meral bacim gelmisler.Usat cirak kisada olsa sohbet etmisler :)Iyi olmana sevindim kardesim.Meral bacim yazilar icin mersilerden bir demet :)Emel bacim inan SIKILMADAN okur merak etme sen 🙂
    Bende iyiyim.dedim kisada olsa bir bakayim sitemde kimler var diye :)kimsecikleer yokmus.neyse biraz da nette turlayip cikayim 🙂

  8. cemre Says:

    evett dimii hemde ne güzell bbaharrr 🙂 cik bacim cik tura 3-5 turda benim icin attt 🙂 nasilsinn bacimm günün nasildii bu aradaa bu isler niye bitmezzz yaa esyalar cogaldikcaa islerde cogaliyorr önceden ne güzel bir hali birde sedir varmisss baskada birsey yokmuss elbiseler bilee en fazla 2 tane varmiss simdi ise esyalara hizmet eder oldukk elbiselerimiz cok olmasaa ne makineye gerek olur nedee hergün 2 makine camasiri yika as kaldir ütülee dimii yanii 😀 yok koltuk sil toz all ne bilimm yaa ne yapsakk eskiye gitmenin bir yolu yokmuuu 😛

  9. cemre Says:

    eeee bacim sende tur atarkenn arada önünede bakk 🙂

  10. cemre Says:

    emelll bacimm nirdesinnn giii sess varr bak alistik senin burdaa bizleree yemeneeee ayy bakk her tarafimda et bittiii giii 🙂

  11. sevim Says:

    vay meralim gelmis :)bacim iyiyim sen nasilsin?Evet ya bahar havasi var 🙂

  12. sevim Says:

    Hahahahahahaha evet ya meral ne güzel demissin :)Emel bak sen bu son zamanlarda meydani bize birakir oldun ona göre hehehehehh :)Gerci benim cirak buralarda olsaydi sen yine burda olurdun ya neyse 😛

  13. sevim Says:

    Bahar havasi derken hava cok güzelde ben kendimde dermen bulamiyorum :(Birden böyle sicak yapmasi bana yaramdi galiba :(Meralim sendede oluyormu böyle haller?

  14. cemre Says:

    bende iyiyim bacim ne olsunn isleri yaptim yemegimi yaptimm arkadasin isten cikmasini bekliyom. oda bu hafta sonu dügün icin kiyafett almak icin stuttgarta gidecekk orda bir türk yeri var yerini bilmiyorr yanii ben götürcemm isten cikinca bana gelcek oraya gidecemm baskada birsey yok bacim

  15. sevim Says:

    MERALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    simdide senmi tura ciktin :)Bak zaten gözler zor acik duruyor 🙂

  16. sevim Says:

    bende iyiyim meralim.Ne olsunki.Demek arkadasini götürcen sen :)Sizin ordada masallah baya dügün oluyor :)Sende gidiyormusun bacim dügüne?

  17. cemre Says:

    ne gibi hallerr bacimm 🙂 yoo ben su an gayett iyiyimm sükrann 🙂 ama oldu bendede gecti bacimm ona bahar depresyonu deniliyorr zannimca gecerr bacimm gecerrr 🙂

  18. cemre Says:

    heee gii gitmemmi kanbersiz dügün olurmuu 😀 hani gecen hafta kina vardiya iste buda ayni kisinin dügünü hemde an yakin arkadasim hemde abla gibi sevdigim birinin kiziii evleniyorr ben aldim kiyafetimii gerci oda aldi ama neysee geri veripp baskaa alcakmisss dinlemedi benii bastann yokk yooo ben sakal birakcam bu gidislee 😀

  19. sevim Says:

    Neeeee bahar depresyonumu :PHmmm bak bunu bilmiyordum :)Aslinda ciksam disari söyle bir yürüsem ama onuda canim istemiyor simdi :)Neyse biraz durayimda uzanirim kendime.

  20. cemre Says:

    sevimmm gi kan aldirsaydinn dr gidipp simdi senin buu uyusukk halini bahara yüklemeyelimm ayipp olurr yada sen ciragini özlüyonn sakin ondan olmasin 🙂

  21. sevim Says:

    Hahahahahahahhahahha demek kiyafetini geri veriyor :)Bacim evet sen sakalbirak yoksa dinlenmiyorsun :PIiyi bacim iyi git güzelce kurtlarini dök :)Bizden tarfta oyan barim 🙂

  22. cemre Says:

    evettt bacim insalarda bahar degisimi oldumuu nasilll mevsim degisim yapiyorsa insalardada öyle bir degisim olurr yani bocaalar bir iki hafta sonraaa ortama ayak uydururrr yani ben atlattim cokk sükürrrrrr 🙂 söyle bir düsünecek olsakkk mevsim ve insanlarin cok benzerlik yönlerii varrr toragin doganinn havanin suyunnn iyi bir düsünsen olursann 🙂

  23. cemre Says:

    heheh yok bacim bu sefer oynamamm bakma kina cok kalabalik olmadigi icinn kurtlarimi döktümm yiterr 20 senelik kurtlarim vardi döktümm ama dügün sanirim cok kalabalik olcakk 1000 kisilik salonmuss ben onca kisi icinde utanirim oynamayaa 😀

  24. sevim Says:

    Bak cirak dedin hatirlattin :(Acep ondanmidir benim bu haller heheheh :)Kan niye aldirayim giiiii :PIyiyim ben 🙂
    Bendeki durum su.Ani degisen herseye vücudumtepki verir.Mesela avvelsi gün hava yagmurlu ve sogukken,ertesi gün sicacikti.Böyle durumlar bende bunlari yapiyor.Haaaaa ciragimin yoklugunu her daim hissediyorum o baska :PGelsede cuma doya doya hasretlik gidersem 😛

  25. cemre Says:

    ne bilimm gii olurkii vucutta eksklik olur oda uyku halsizlik yapar diye kan aldir didim :9 evett cumaa günü gelirse giderirsin hasretlikk dabiii emelll arayaa engel koymassaa 🙂

  26. sevim Says:

    meralim bacim asil dügünde oyna :)Klabaliktir farkedilmessin giii :)Al kirmizi mendili eline hayal kur bizlerde elini tutumusuz halaylar cekiyoruz cifte telliler oynuyoruz 😛

  27. cemre Says:

    hehehe bilmemm bacim cokk zorrrr bakcezz artik amaa imknasizzz birseyy 🙂

  28. sevim Says:

    heheheheheheh ama bak bacim dikkat ettinmi :PDadlu ciragim yok emelde yok :)ve yine dikkatini cekerim ne zaman ciragim gelse emelde arkasindan :)Yok galiba emel bacimciragimin kokusunu aliyorda geliyor heheheh :)Yoksa simdi bu saatlerde emel buralarda olup ´´sevimmmmmmmmmm ben biliyorum nerdesinnn´´ derdi 😛

  29. cemre Says:

    hehe evett aynennnnn ne yapsakk gii emell gelsinn diyee ciraginimi getirsekkk 🙂

  30. cemre Says:

    bacim ben bir kosu sayfa acip geleyimm 🙂

  31. sevim Says:

    Hehehehehehehe galiba tek yol o bacim :)Emele desen sevim ciragiyla 2 saattir konusuyor hemen burda olur heheheheh :)Yada oda kendi ciragini özlüyordur olamazmi 🙂

  32. sevim Says:

    hehehe gi kosmadan ac terlersin bu havada :)Tmm bekliyom.

Bir Cevap Yazın

