Asi & Demir – Dertler benim olsun

235 Yanıt to “Asi & Demir – Dertler benim olsun”

  1. emel Says:

    eeeeeeeeeeeeeeee hala oturamaıdımmmmmmmmm zirveeyeeeeeeeeeee sevim sakın beni ezmeeeeeeeeeeeee

  2. ilknur Says:

    Anammmmmmmmmmmmmmm 😀 Benmmmmmmmmmm o zirve

  3. emel Says:

    heheheeheheh sevim sen uyu bacım ben oturdum zirveye balım öpüyorum seni bacıkommmmmmmmm nasılsın balımmmmmmmmm

  4. ilknur Says:

    anammmmm…

  5. emel Says:

    ilknurrrrrrrrrrr ban bak bana ben varken kimse otutamaz zirveyeeeeeeeee okaaaaaaaaaaaaaaaaa

  6. emel Says:

    ilknurum senide öpüyorum balım nasıslınnnnnn

  7. ilknur Says:

    iYİYİM ABLA SEN NASILSN

  8. emel Says:

    iyimmmmmmmmmm sen nasılsın balımmmmmmmmmmm

  9. sevim Says:

    emel ne yaptin yaaaaa ben ilknuru cikartcaktim ya :(Giiii yorumlari okumadinmi?ben bile bekliyordumkiz ciksin diye :)Nasilsin bacim.gelecem.isim var biraz.

  10. ilknur Says:

    😀 AYYY HEMEN KAPTI GII ABLA GÖRDNMÜ SU EMEL ABLAYI 🙂 🙂

  11. emel Says:

    valla sevimim ben anlamama bacımmmmmmmmmmm ben zirveyeee dayananam ben gelmeden otursaydı ben anlamamam balım 🙂

  12. ilknur Says:

    🙂 kaptırdk zirveyi

  13. ada Says:

    Çok merak ediyorum kendimi
    Başıma birşey mi geldi
    Öldüm mü kaldım mı
    Hiçbir haber yok kendimden
    Bu sabah kapımı çaldım
    ……… Kapıyı açan kendim
    Bir süre kendime baktım
    Bu güleç yüz bendim
    Oh ne güzel bir sabah
    Bugün de yaşıyorum demek
    Benden başka yok kimsem
    Beni merak edecek

  14. ada Says:

    Gözü veren Zat, hem gözü görür, hem ince bir mânâ olan gözün gördüğünü görür, sonra verir. Evet, senin gözüne bir gözlük yapan gözlükçü usta, göze gözlüğün yakıştığını görür, sonra yapar. Hem kulağı veren Zat, elbette o kulağın işittiklerini işitir, sonra yapar, verir. Sair sıfatlar buna kıyas edilsin.

  15. ada Says:

    “Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm” .

  16. ada Says:

    “Git tabi git…
    Kirpiklerime bir kara diken de sen ekle…
    …Henüz sokaklarına bile alışamadığım,
    Bu kente ver beni…
    Ve bakışının talan ettiği yerlerimi al,
    …Öyle git…
    Gidersen git tabi… Yıkılmaz bu şehir…
    Yalnızca dokunduğum bütün kelebekler ölür…
    Ellerim üşür,
    Korkarım yağmur yağarsa,
    Ellerimi de götür…”

  17. ada Says:

    Kapımı çalarsan bir gün
    eşikteki ayakkabılara aldanıp
    evimin içini kalabalık sanma
    atmaya kıyamayan annem
    bütün ayakkabılarımı
    ……dizmiş yalnızlığıma

  18. ada Says:

    Kabuğunu koparmadan
    ne bir elmayı soyabildim
    ne de iyileştirebildim bir yaramı
    ama karşıma çıkınca kızmadım hiç
    elma kurduna bendim çünkü
    ………bıçağı saplayan onun yurduna

  19. ada Says:

    Düşlere bile kar yağmazdı hiçbir zaman, meydan savaşlarında korkular, aşkı ağır yaralamasaydı eğer.

  20. ada Says:

    İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin… Gördüğünü herkes sever …

  21. ada Says:

    Ne sıradan bir sevgiyi yaşayacak kadar basit biriyim. Ne de seni ‘sıradan bir sevgiye malzeme yapacak kadar herhangi biri’.

  22. sevim Says:

    güzel sözler getirmissin dadlum.yüregine saglik :)ya ilknurum isim cikti.ancak halledebildim.gitmisin galiba.öptüm seni prensesim.

  23. emel Says:

    duygucummmmmmmmmmmmmmm kıymatlımmmmm bidenecik çıragım gözümünnuru nerdesinnnnnnn gel balım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  24. emel Says:

    ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh yanlızzzzzzzzzzz kaldım yanlızzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  25. emel Says:

    meralllllllllllllllll hanım hala dügünün bitmedimi balım yaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  26. günaydınnnnnnnn

  27. ben burda bekledikçe kimse gelmiyeceyi üçün bende gidiyom 🙂

  28. içimden bi his ustam yaklaşıyo diyo 😀 gel usta gel 😀

  29. hadi be usta burda olduğunu biliyom 😀

  30. puff 😦

  31. hadi ama artık ya 😦

  32. Hiç durmadan parantez aç ben kapatırım sen ünlemlerle takıl ben soru işareti olup aklnda saltanatlar kurarım sen eksilerden artılara geç çarpıları ben atarım sen virgüllerle ugraşırken ben çoktan noktayı koyup kayıplara karışırım ve sana ôyle bır eşittır bırakırım ki eşitleyecek hiç birşey bulamazsın…

  33. JAPONLAR’DAN ÖĞRENECEĞİMİZ 10 ŞEY
    ‎1. Sükunet: Tek bir böbürlenme veya aşırı keder görüntülenmedi
    2. Hays…iyet: Su ve erzak için düzenli kuyruklar. Tek bir ters laf veya çiğ hareket görülmedi
    3. Yetenek: Muhteşem mimarlar mesela. Binalar sallandı ama devrilmedi.
    4. Görgü: İnsanlar sadece o anki ihtiyaçlarını karşılayacak kadar mal satın aldılar ki, mevcut herkese yetsin.
    5. Düzen: Tek bir yağma olayına rastlanmadı. Yollarda birbirini sollama, kornayla taciz yoktu. Sadece anlayış vardı.
    6. Fedakarlık: 50 işçi nükleer reaktöre su pompalamak için orda kaldı. Onların hakkı nasıl ödenir ki?
    7. Şefkat: Lokantalar fiyat düşürdü. Başıboş bir bankamatiğe kimse dokunmadı. Güçlüler zayıflarla ilgilendi.
    8. Eğitim: Yaşlı veya çocuk, herkes tam olarak ne yapması gerektiğini biliyordu…ve aynen de öyle yaptılar. 9. Medya: Haber verirken muazzam bir itidal gösterdiler. Şapşal muhabirler yoktu. Yalnız soğukkanlı haberleşme vardı.
    10. Vicdan: Dükkanın birinde elektrikler kesilince, insanlar ellerindekini raflara geri koyup, sessizce dükkandan çıktılar.

Bir Cevap Yazın

