GÜVEN SIIR YARISMASI[5.OLAN SIIR]


NEFES
Seni içimde bir nefes olarak aldım ve hayatım boyunca aldığım nefeslerden biriydin,
Güvenmek nedir sence,güvenmek sana inanmak ve seninle kendimi bir eş ruh olarak hissetmek değilmiydi?
Zaman o kadar acıydı ki yaşadığım her ne varsa ,,seni bana anlattı,seni bana tanıttı..
Onun acısını içimde yaşarken sahibin olmadığım halde seni sende yaşarken,
hayallerimin yok olması, senin için bir hiç olmam beni o kadar yıprattıkii..
Bunu nerden anlayabilirsin kii..sen kendinden başka neyi düşündün kii neyi sevdin kii
neye kime değer verdin kii..!!!
Karşındaki insanın yüreğindeki sevgiyimi görebildin yoksa sana olan nefes dediği o küçücük anlamımı,,
herşey bu kadarmış demekkii..
Umut ederim kii hayatın boyunca o nefese hiçbir zaman sahip olma..
Yaşattıklarınla beraber gün gelir öle bir vicdan azabı çekki..
Hak huzuruna geçtiğinde diyeceğin tek kelimen
O nefese çok ihtiyacım var olsun

YAZAN=ZILAN[KIZKARDESIM]

 

 

Yorumlar kapatıldı.

