Asi&Demir – Men youm

514 Yanıt to “Asi&Demir – Men youm”

  1. sevim Says:

    Nezaman Sagir Bir Ressam Kiristal Bir Zemin Uzerine Dusen Gulun Cikardigi Sesin Resmini Yaparsa Iste O Zaman Ben Senden Vazgecerim…

  2. sevim Says:

    Neyse zirvedeyken bir kisa mola vereyim 🙂

  3. duyguu 2 Says:

    selam herkese. yine,eni ve yeniden yorucu bir günü daha arkamda bırakmış durumdayım. ama evdeki yorucu dersleri hiç işin içine katıyo muyum? katarsam yaşıyamam 🙂 hehe. neyse umarım hepiniz iyisinzidir site ahalisi. sevimim tebrikler 2. olmuşsun yarışmada. benim en çok beğendiğim ve görür görmez budur dediğim şiirdi. yani değerli ve biricik oyumun tek sahibi. tebrik ederim ablamu. başarılarının devamını dilerim. yaa istanbul saklasın bizi yi getirmişsin. ahh getirmeseydin beni mest ettin kaç kez dinledim. 🙂 tşk lerimi sunuyorum. ustamm konuşurken ani kapatış oldu annemi görmemden dolayı öpüyom seni de kusura bakma tekrardan. neyse ben kaçtım by by.

  4. cemre Says:

    hayirli aksamlar.

  5. cemre Says:

    sevimm istanbul saklasin bizii cokk güzel parca teskürlerr bacimm yalniz ben birgün su ucan tekmelerdenn sana yolluyacamm ulaa gacii birgündeee benle konurkenn yazdiklarimi tam okuuu 🙂 evet dün sahibi dedi ama ben daha öncee sana bunu dile getirmedimmii gii bu siir bu kisinin tahminimce demedimmi uyyyyyyy uyyyyyyyyyyyy 🙂 duygumm sende yorucu birgün gecirmissin kuzumm aynen bendensinn 🙂 neysee kimseler gelmez sanirimm simdiii sonrami gelsem ne yapsam 🙂

  6. sevim Says:

    Meralimmmm gii suucan tekmeyi yavas at ahhhhh :Phaklisin bacim demistin dogru :)ama bak canimi acittin :)nasilsin bacim?umarim iyisindir.

  7. sevim Says:

    kiracin sarkisini bende begenirim :)begenmenize sevindim.yanliz ben simdi biraz dinleneyim.Iste yoruldum bugün.Sonra gelecem tabi.Siir yarisinin 1.aciklamak icin :)Meralimsende dinlen görüsürüz bacim.

  8. sevim Says:

  9. cemre Says:

    pardon bacim cok acitmak istemedim duu öpeyim gecsinn mucukkk neysee ama bak hatirlamissin 🙂 bu arada klip icin tesekkürler bacim sibel canin farkli yorumuu degisk güzell olmuss mersii bacim

  10. cemre Says:

    Bu aradaa az önce ustamm ile mesajlastimm maleseff pc bozulmus nete giremiyorr 😦 kac gündür hatayda sert rüzgarli hava vardii dünde baya yine saganak yagmur ve simsekler cakinca elektirik kesintisi olunca pc ve modem bozulmus yarin tamire götürcekmiss ins önemli bir sorunu yoktur bir an önce yapilirr aramiza dönerr pasam 😦 sizlerede cok selami var. dünde konusmuStukk burda hava cok sert rüzgarli demisti hatta ilginc birsey olmuss sastimm bende kendisi bir ara anlatir sizee.

  11. sevim Says:

    demek genc kardes elktrik gazabina ugramis.hmm o zamn benim planda suya düstü.neyse saglik olsun.ben 1.olan siiri getireyim.

  12. cemre Says:

    slmm bacikomm öptümm nasilsin? hayirdirr bacim ne planii?

  13. cemre Says:

    tebriklerrr duygummmm ellerine ve yüreginee saglikk güzell siirinn icinnn tahminim dogruymuss 🙂 seninde ellerine saglikk bacimmmm 🙂

Bir Cevap Yazın

