GÜVEN SIIR YARISMASIN´DA[1.OLAN SIIR]

ÖYLEYSE DİNLE

Güvenmek ne kadar zordur bi insana,

İnanmak,benimsemek kalbini açabilmek…

Pırıltılı sözlerle,yalan gülüşlerle,sahte bir yüzle

oluşturduğun güvenin,haince tarumar edilmiş kalıntıları arasındayım şimdi.

Söyle hangi söz aklayabilir sinsi ihanetini?

Hangi yalvarış geri getirebilir kör bir kurşunla yerle bir ettiğin güvenimi?..

Ağlamak,sızlanmak,yalvarmak…

Hatta pişman olmak mı seni bana getirecek? Hayır.

Yeniden güven,yeniden inan diyorsun.

Sanki bir insana güvenebilmenin ne denli zor olduğunu bilmiyorsun.

Öyleyse dinle;

Küçük bir kelebeğin tül kanatlarının pırıltılı tozları ne zaman uçarsa,

Kör bir ressam düşüp kırılan bir vazonun çıkardığı sesi ne zaman çizerse,

Güneşin bile buz tuttuğu bi yerde yanan bir ateş olursa,

Nehirler tersine akarsa,

Yağmur göğe doğru yağarsa,

İşte bende o zaman güvenirim sana…

YAZAN=DUYGU

248 Yanıt to “GÜVEN SIIR YARISMASIN´DA[1.OLAN SIIR]”

  1. antika Says:

    burdayimmeralim ruh ikizim nasilsin

  2. antika Says:

    meralim

  3. cemre Says:

    iyiimm bacimm ya gecmiss olsunn ne olduuu nasil selinim simdii daha iyidirr inssss 😦 sen nasilsinn bacimm iyimsiinn

  4. antika Says:

    ben bitkin ve yorgunum meralim selinim coknöbetler gecirdi suan anca düzelmeye basladi ugrsiyoruz iste fakat önümüzde daha 1 ay kadar daha hastane gözüküyor

  5. antika Says:

    yani ben belki 5 yas daha yaslanmisimdir kendimi cok yorgun hissediyorum ailece bittik ama allahima sükür genede kizim iyi toparliyor

  6. cemre Says:

    anladim bacimm diyecek sözz bulamiyorumm allah yardimciniz olsunn inss daha iyi olurr bacimm ne yapcaksinizz budaa allahtann laram nasil iyimiii

  7. antika Says:

    beni bosver meralimsenin cocuklar sen nasilsin

  8. cemre Says:

    evett bacimm kolayy degilll allahimm kimsenin basina vermesinn ama duadan bask yapacak birsey yokk ne desektee senin icinin acisini dindirmezz ates düstügü yeri yakarr ama ins daha iyi olcakk bacimm sen güclü olmaya bakk cünkü sana ihtiyaci olan 2 tane evladin varrr onlar icin güclü olman lazim

  9. antika Says:

    oda ucuz atlatti dün onuda ablasinin yanina yatirdik ama bugün cikardik dün okulda 2 metreye yakin yükseklikten sirt üstüdüsmüs arkadasi itiklemis dalakta ic kanama olur diye gece musade altinda tuttular ama bugün cikardik

  10. cemre Says:

    aaaaaaa cok gecmisss olsunn bacimm yaa geldimi üst üstee geliyorrrr simdii daha iyidir umarimmm. benimkilerde iyilerr cokk sükürr bacimm bu günlerimize binlerce sükür edelimmm

  11. antika Says:

    evet ama insanin gücü tükeniyor biliyormusun bir günde okadar nöbet gecirdiki biraz daha devam etseydi yogun bakima girecekti onlarida gectim acaba hasar kaldimi korkusu insani bitiriyor ama sükür bisey kalmadi

  12. antika Says:

    aminnnnnnnnn bacim beterin beteri var halimize sükürler olsun yarabbim

  13. antika Says:

    fakat zor günler geliyor 1 ay özel epilepsi hastanesine gidecegiz uzaga ozaman iste dagilacagiz laram burda okula esimle ben hafta da bir degismeli kizin yaninda kötü olani selinime diyemiyoruz kafayi yer herhalde duyunca

  14. cemre Says:

    evett bacimm eminim öyledirrr bir an gücünün tükendigini hissedersinn ama yinedee yaradanim verir sabrini gücünüü annelik isteee kolayy degill bacimm az biryerleri incinse icimizz gidiyorr buda kolay degill ama cok sükürr düzelmeye baslamsiss selinim ins daha iyii olcak allahin izni ilee

  15. antika Says:

    insaallahhhhhhhhhh yaradanim

  16. antika Says:

    eeeeeee meralim buralarda ne var ne yok fundamdan haber varmi

  17. antika Says:

    gencer kardesimi everdikmi………………..saka saka

  18. antika Says:

    emellerim hatice ablam komsum sevim bacim günesimiz genclerimiz hepsi iyilermi

  19. antika Says:

    baska kimler vardi bacim aklim durduda neyse kimse alinmasin hepinizi öpüyorum umarim iyisinizdir bacilarimmmmmmmmmm

  20. cemre Says:

    hmm anladimm bacimm allah kolaylik versinn evett zor günler olcak ama 1 ay bacim ins cabucak en iyi sekilde gecer selinde ins dedigin gibi kötü karsilamaz belki daha metanetli karsilarr alismitir artik oda kendi durmunaa düzelmek icinn olgun davranir belkii ins öyle olmazz bacim

  21. antika Says:

    birde pasamiz büyümüstür gözdem nasil oglusunla iyilermi

  22. cemre Says:

    birselimm fundadan ne zamandir haber alamadimm hamile biliyorsun önceden tl nete giriyordu ama simdi esii onuda kaldirmislarr yani artik tl netede gelemiyorr en son tl konusmustum iyi cokk sükürr

  23. antika Says:

    hamile oldugunu biliyordum belki dogumyapmistir dedim allah yardimcisi olsun konusursan selamsöyle

  24. antika Says:

    aylam aklima anca geldi günes yazdim dedimya ben unutkanda oldum allahim sen aklimi alma yarabbim

  25. cemre Says:

    gencer pasamda iyi cokk sükürr calisiyorrr hayatini cok sükür rayinaa oturtuyorrr ins günün birinde evermeyide yaparr 🙂 diger bacilarim iyi hatice ablam mayista oglu emrenin nikagi var ins nasipse ben ayla ve sevim nikagina gidiyoruzzz ins emel bacim duyguda gelmeyi düsünüyor yanii hayallaerimiz gercek oluyorr ablamin dügününde bir araya gelcez diyee gerci cogumuz olmuyacak ama yine bir kacimiz olcak oda iyii diger bacilarimizda iyi cok sükürr gözde calisiyorr oda firsat buldukca geliyor her zaman gelemiyorr evett ufak pasamizda büyüdüü allah selametini versinn 🙂

  26. cemre Says:

    olsunn bacimm aklinda binbir dert var olurr karisklik 🙂 aylamda iyii cok sükürr oda cadilar ile ugrasiyorrr calisiyorr baskada bir yaramaz durumm yokk bacimm hatirladigim kadarr 🙂

  27. antika Says:

    amin ay negüzelllllllllll hepiniz orda olacaksiniz allah muhabbetinizi arttirsin bu nekadar güzel bir haberdi ablam simdiden gözün aydin bende yaninizda olmak isterdim ama olsun gönüller bir olsun bu güzel aile hic ayrilmasin yarabbim…

  28. cemre Says:

    Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn inss bacimmmm insssssss birgünn hepimizin olacagii bir ortamm nasip eder rabbimmmm ne güzell olurrrr

  29. antika Says:

    sunun surasinda bisey kalmamis zaten yakinda bir aradasiniz ne güzel

  30. cemre Says:

    evett bacim aynenn 1 bucukk ay bile kalmadii sanirimm 🙂 mayisin 27 nasipse ucuyoruz 3 günlügüne 🙂

  31. antika Says:

    meralim seni burda bu saatte bulmak iki sohbet etmek beni rahatlatti allah razi olsun hakkini helal et bacim musadenle ben yatayim cok yorgunum sabah 6 ben ayakta kendinize iyi bakin eger izine gitmis olursaninz ben ugruyamazsam hepinize iyi tatiller bacimin ogluna sonsuz mutluluklar hepinizi cok öpüyorum

  32. antika Says:

    kalbimsizlerle aeo. saglicakla kalin sizleri gercekten cok seviyorummmmmmmmmm

  33. cemre Says:

    tmm bacimm tabikide yat sen dinlenn bende seni gördügüme sevindimm bacim özlemistik hatta gencerde gecenlerde seni soruyordu birsel abladan haber varmi diyee odaa sevincek seni gördügünee tekrar gecmis olsunn bacimm dularimiz sizinlee allahin izni ile selinimiz daha iyi olcakk laramida selinimide cok öptümm her ikisinede rabbim acil sifalarr versinnn arada firsat bulursan gell bacimm az stres atarsinnn aeoo kibb byee bacikomm 🙂

  34. cemre Says:

    sagoll bacikomm allahh razii olsunn bizdee senii cokk seviyoruzzz sendee aeooo byeeee öptümm seni ve kizlarii byee

  35. antika Says:

    sag ol canim benim selinimdüzelmeye basladiya belki kafamdaha bos olur ugramaya calisirim seni coköpüyorum bacim…. allah rahatlik versin

    gencer allah senden bin kere razi olsun sayende burdayiz kardesim allah tuttugunu altin etsin…

  36. antika Says:

    iyi geceler güzel sitemmmmmmmmm

  37. cemre Says:

    Aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ins bacim. sanada allah rahatlik versin bacim bye

  38. cemre Says:

    bu ciceklerr ablamaa gelsinnnn 🙂

  39. cemre Says:

    bu ciceklerde ustamaa gelsin 🙂

  40. cemre Says:

    ♥♥♥♥♥Birdost istiyorum,yüreği benimle çarpan♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥ Bir dost istiyorum, derdimi dert bilen♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥ Ben ağlarken, gülüp geçmeyen♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥Yolları uzatmayan,uzağı yakın eden♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥Benimle ağlayıp,benimle gülen♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Uzaklarda da olsa,dostça yüreği çarpan♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Bir dost istiyorum,gizlisi saklısı olmayan♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Beni anlayan,beni kollayan Bir dost istiyorum♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Dost yüreğimi,dostça sarabilen♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Hatalarımı görüp, bana dur diyebilen♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Bilmiyorum, çok şey mi istiyorum???♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    ————————————————————————————

    iyiii gecelerrrr

  41. karşıyakalı Says:

    ♥¸.•GÜNAYDIN CANIM AİLEM¨`*•.♥☺
    ________♥§♥
    _______♥§§§♥
    ______♥§§§§♥
    _____♥§§§§§♥_♥§§§§§♥
    ………♥♥___♥§§§§§§§§§§§§§§§♥
    ♥§§§♥_♥♥_♥§§§§§§♥_♥_♥§§♥
    ♥§§§§♥_♥§§§§♥_♥_♥§§§§§§♥_♥
    _♥§♥_♥§§§§§§§♥_♥§§§§§§§♥_♥♥
    ___♥§§§§§§§§§§§§§♥_♥§§§♥_♥§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§♥_♥♥_____♥§§§§♥
    ___♥§§§§♥_♥§§§§♥___♥§§§§§§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§§§§§§§§§§§§§§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§§§§§§§§♥__♥♥_♥
    ____♥§§§§§§♥_____♥§§§§§§♥
    _____♥§♥_♥§§§§§§§§§♥
    ____♥§♥__♥§§§§§§§§§§♥
    ___♥§♥____♥§§§§§§§§§§♥
    __♥§♥______♥§§§§§§§§§♥
    __♥§♥_________♥§§§§§♥
    ___♥§♥_________♥§§♥
    ____♥§♥_________♥♥
    ______♥§♥________♥§♥
    _______♥§§§♥
    ______♥§§§§♥
    _____♥§§§§§♥_♥§§§§§♥
    …♥♥___♥§§§§§§§§§§§§§§§♥
    ♥§§§♥_♥♥_♥§§§§§§♥_♥_♥§§♥
    ♥§§§§♥_♥§§§§♥_♥_♥§§§§§§♥_♥
    _♥§♥_♥§§§§§§§♥_♥§§§§§§§♥_♥♥
    ___♥§§§§§§§§§§§§§♥_♥§§§♥_♥§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§♥_♥♥_____♥§§§§♥
    ___♥§§§§♥_♥§§§§♥___♥§§§§§§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§§§§§§§§§§§§§§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§§§§§§§§♥__♥♥_♥
    ____♥§§§§§§♥_____♥§§§§§§♥
    _____♥§♥_♥§§§§§§§§§♥
    ____♥§♥__♥§§§§§§§§§§♥
    ___♥§♥____♥§§§§§§§§§§♥
    __♥§♥______♥§§§§§§§§§♥
    __♥§♥_________♥§§§§§♥
    ___♥§♥_________♥§§♥
    ____♥§♥_________♥♥
    ______♥§♥
    ________♥§♥
    _______♥§§§♥
    ______♥§§§§♥
    _____♥§§§§§♥_♥§§§§§♥
    …♥♥___♥§§§§§§§§§§§§§§§♥
    ♥§§§♥_♥♥_♥§§§§§§♥_♥_♥§§♥
    ♥§§§§♥_♥§§§§♥_♥_♥§§§§§§♥_♥
    _♥§♥_♥§§§§§§§♥_♥§§§§§§§♥_♥♥
    ___♥§§§§§§§§§§§§§♥_♥§§§♥_♥§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§♥_♥♥_____♥§§§§♥
    ___♥§§§§♥_♥§§§§♥___♥§§§§§§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§§§§§§§§§§§§§§§♥
    ___♥§§§§§♥_♥§§§§§§§§♥__♥♥_♥
    ____♥§§§§§§♥_____♥§§§§§§♥
    _____♥§♥_♥§§§§§§§§§♥
    ____♥§♥__♥§§§§§§§§§§♥
    ___♥§♥____♥§§§§§§§§§§♥
    __♥§♥______♥§§§§§§§§§♥
    __♥§♥_________♥§§§§§♥
    ___♥§♥_________♥§§♥
    ____♥§♥_________♥♥
    ______♥§♥
    ◕YÜREĞİNİZDEN UMUTLAR ,┊ ┊ ┊ ┊ ◕GÖZLERİNİZDEN MUTLULUKLAR ,┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ◕SOFRANIZDAN BEREKETLER,…┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ◕YUVANIZDAN SAADETLER ,┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ◕İŞLERİNİZDEN KAZANÇLAR ,┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ◕EKSİK OLMASIN …┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ◕ÖNÜNÜZE ÇIKACAK OLAN┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ┊ ◕BÜTÜN ENGELLERİ ,AŞMANIZI DİLERİM …..GÜNAYDIN BİİRTANELERİM.

    BU ÇİÇEKLER GÜZEL SİTEMDEKİ GÜZEL ARKADAŞLARIMA GELSİN.

  42. karşıyakalı Says:

    MERALİM çiçekler için çok teşekkür ederim.
    senin kadar zarifler ve güzeller gül kokulum.

  43. karşıyakalı Says:

    duygum tebrik ederim kara gözlüm.birinci olmuşsun.
    şiirin çok güzel.yüreğinden öpüyorum.ellerine sağlık canım benim.

  44. karşıyakalı Says:

    şiir yarışmasındaki bütün şiirler güzeldi.herkesi tebrik ediyorum.
    hepinizin gönlüne sağlık.

  45. karşıyakalı Says:

    yorumları okunadım.ben bir okuyayım bakalım kimler neler demiş. 😀

  46. cemre Says:

    günaydinn hayirlii sabahlarrr 🙂 ayyy canimm ablamm yaaa cokkk tesekkür ederimm güzel cicekler ve sözlerin icinnn senii cokk öptümm 🙂 sen okuuu ablamm okuuu ben burdayimm ins ustamda bir cee yapar 🙂

Bir Cevap Yazın

