Gözleri ile konusan adam nice yillara…


 

646 Yanıt to “Gözleri ile konusan adam nice yillara…”

  1. cemre Says:

    emellll giii sende karar verr adasiniii bir tehdt ediyonn bir güzel davraniyonn hehehehe ne yapcagini sasirdinn hehehehe

  2. meralimm ben istesemde mikserlikk yapamma gııı…biliyon beniii…işte laf ola beriii gelee 😀

  3. Zaman BeklemeZ Says:

    buradayım 😀 geriden geliyorum 😀

  4. cemre Says:

    eee emosumm bu seferlik ben alayimm zirveyii emellldeee havasini alsinn heheheheheh

  5. emel Says:

    ehhhhhhhhhhhh meral ayıp ayıp hemen oturdun zirveye yaaaaaaaaaaaaaaaa

  6. meralimm zirvenn haırlı olsun canımmmmmmmmmmmmmmmmm

    adaşımmm şmd taarruza geçerrrrrrrrrrrrr 😀 kaptırdı zirveyii diyeee.. 😀

  7. emel Says:

    büşra anlat abalası bu abllarından fırsat kalmıyo tabi sanna benim gibi deyillerki hep konuşsunlarrrrrrr 🙂

  8. dmemedimm mii meralimmmmmmmmmmmmm 😀 niyee alayımm gı havamııı… 😀 sen adaşıma deee…hanımm zirvee mücadelesii veriyoo..benimm öylee takıntımm yok bi kerem 😀 😀

    tmm büşracımmm…geridenn de olsa gell ablacımm..

  9. cemre Says:

    emelllll beklee bacim sende birgün cikarsin ziveye beklemeyenin zirvesi olmazmiss 🙂 sevimmm bacim sayfa sanki agirlasiyorr bir sayfa acsakmiii senmi acarsin benmii

  10. emel Says:

    valla maeral baktınız son yorumlara geldik yazmayın ya benden kapıyonuz zirveyi hemen yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  11. ggeliyomm birazdann..ayrılmayınnn…

  12. cemre Says:

    emosummm zatenn ben adasin icinn dedimm oda alsin havasini diyeee 😀

  13. sevim Says:

    EMEL barim nikahtan sonra cök üstümüze 🙂

  14. emel Says:

    emel Diyor ki:

    17/04/2011 0:30
    valla bak yakınımdasın şimdi çıksam yarım sat sonra kapındayım ona agöre adaşımmmmm sevimle meral yırtar paçayıda sen yandınnnnnn
    allah nasip eder izimire gidersem bak onlara neler yapcam görsünler asıl onların üstüne patates çuvalı gibi çökcem onlar rejimde zayıflıyo ben kilo alıyom massusdan

    meral sevim okudunuz demi yorumumu 🙂

  15. sevim Says:

    Yok bugün zirve bana küsmüs :(Meralim hadi zirvelrin kadini :)Barim havlar nasil yukarda 🙂

  16. emel Says:

    evet merallll şuu doymadım dugumun sayfasını yoruma açann 🙂
    şuuu gözleriyle dikkkk dikk baknan adamadan bayıldım artık yeter senesi gelddddddi 🙂

  17. sevim Says:

    Okuduk emelim :)Bak yorumum hemen tepende 🙂
    Büsracim iyi ablasi sen geriden gel :)Ama yorumlarla gel 🙂

  18. emel Says:

    eeeeeee nerdesiniz ya ben gidecemmmmmmmmmmmmmmmm

  19. sevim Says:

    Meralim bacim sen acarmisin :)Simdi ben gözleriyle konusan adami zirveden indirirsem heheheh üstüme cullanirsiniz :)Sen indir onu ordan heheheeh 🙂

  20. Zaman BeklemeZ Says:

    ben burdayım 😀

  21. emel Says:

    heheheheeheheheh evet meral sevim kıyamaz şimdi onu indirmeye sen hiç kıyamazsın bırakın ben indireyimmmmmmm ):

  22. cemre Says:

    emelll kiloo alsann kac yazarr bacimm ben bu halimle bilee sen ezerimm benc sen bosuna kilo aliptaa kendine yük etme 🙂 busracimm geriden gelmezz ayni ayni siradan gidelim 🙂

  23. geldimm cnaolarrrrrrrrrrrr eşimmee laf yetiştiriyommm…maçç muhabbetiii…kafaa oynatmıyomm ama çenemm işliyoo mübarekkkkkkkkkkk 😀 hem sizee hemm adamımaaa 😀

  24. emel Says:

    e büşra abalm burdayım diyon konuşmıuyon balımmm anlat neler yapıyon ne var ne yok sende seviyonmu bu gözleriyle konuşan adamı 🙂

  25. Zaman BeklemeZ Says:

    sıramı kapıyosunuzzzzz ! 😀

  26. sevim Says:

    Emel yok o serefi merale veriyorum :)Simdi ben indiririm biryerini incitirim gözleriyle konusan adamin :)Demi yani olmaz hehhehehe 😛

  27. cemre Says:

    aa niyee giii cullanalimm sanki bizz sizmiyizzz cullanalimm neysee tmm bakayimm acayim 🙂

  28. 😀 😀 adaşımmm senn boşverr bacımmm yemeyii..gerçii bugünde börekk yapmışsınn..göcürdünn börekleriii.. 😀 bencee fazla yimedee hakkındann gell bacılarımınnn.. 😀 😀

  29. cemre Says:

    emosumm h.g bacim beni yanlis anladin az önce 🙂
    ——————————————-
    cemre Diyor ki:
    17/04/2011 0:36 e
    emosummm zatenn ben adasin icinn dedimm oda alsin havasini diyeee

  30. emel Says:

    meralllllllllllllllllllllllllllllll
    benim rasmimle açsana bacıkom ama başına hiç suusmayan başımızın belasııııııııııı kadın yazcannnnnnnnnnnn 🙂

  31. Zaman BeklemeZ Says:

    ben As’ciyim zaten Emel ablam Mura[T]uba hayranıyım,sevmez olur muyumm 😀

  32. aaa evett bu aradaa MURAT YILDIRMM NİCEE YILLARAAAAAAAAA 😀 SAHİİ ONUNN SAYFASIYDII BU DİMİİ.. 😀

    BU ARADA ŞİİR YARIŞMASII SONUÇLANMIŞŞ..HEPSİİ ÇOK GÜZELDİİ..DUYGUMM TEBİRİKLERRRRRRRRR HEM SİTEE HEMM OKULDA 1. LİKK YAKIŞIRR BALIMAAAAAAAAA

  33. emel Says:

    ayıp ettein adaşım ymekte sınır tanımıyorum ne bulsam affı yokkkkkkkkkkkkk 🙂

  34. sevim Says:

    Kesin seviyordur emel ablasi büsrada :)Ya hani bana istanbulu anlatmadin zaman beklemez :)Bekliyorum.

  35. emel Says:

    evet büşracım bnende ikiisni çok seviyom ama ikiside ayrı dizlerdeler şimdi ya ikiisnizde izlemeiyommmmmmm artık 🙂

  36. BİLİYOMM MERALİMMM…CNAIM BENİMM ŞAKA TAKLDIM BEN SANA…NİYE YALNIŞŞ ANLAYIMM BAICKOMM..OLURMUU ÖYLE ŞEYY…

    BÜŞRAMMMMMMMMMM AŞKİTOM BENDE MURATUBACIMYIMM CANIMIN İÇİ…

  37. BENDE ONLARR VAR DİYE İZLİYOM DİZİLERİNİ AMA ASİ GİBİ SARMIYOO İŞTE..BAKMAK İÇİN BAKIYOMMM.. OKKAAA

  38. benn büyükk harfle yazıyom haberimm yokk.. 😀 heyy allahımmmmmmmmmm 😀

  39. emel Diyor ki:

    17/04/2011 0:47
    ayıp ettein adaşım ymekte sınır tanımıyorum ne bulsam affı yokkkkkkkkkkkkk

    ye bacımm yee afiyet bal şeker olsunn..bugün bende börekk yedimmm 😀

  40. emel Says:

    evet benimm çıragımmmmmmmmm ii alıştı biricilige alışkanlık yaptı guzumdaaaaaaaaaa ama on yakışırrrrrrrrrrrr herşeyin güzeline layıkkkkkkkkkk

  41. sevim Says:

    emel Diyor ki:

    17/04/2011 0:45 e

    meralllllllllllllllllllllllllllllll
    benim rasmimle açsana bacıkom ama başına hiç suusmayan başımızın belasııııııııııı kadın yazcannnnnnnnnnnn

    heheheheheh emelim ya seni cok seviyorum hehheeh 🙂

  42. sevim Says:

    Emelim evet ciragin 1.doymuyor bacim :)Insallah böyle devam eder 🙂

  43. emel Says:

    yiyoyommmmmm adaşım yiyom valla 🙂
    bende siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii çokkkkkkkkkkkkk seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm : 🙂

  44. emel Says:

    inşallah inşallahhhh herşey gönlünce olsun bütün kızçelerimiiznnnnnnnnn öyleeeeeeeeeeee

Bir Cevap Yazın

