Asi & Demir – Gözlerin

621 Yanıt to “Asi & Demir – Gözlerin”

  1. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyy bende severimmm ıspanagııııııııııııııı :9

  2. cemre Says:

    hadiiii

  3. emel Says:

    bennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  4. cemre Says:

    ulaaa emelll duaaa ett sayfaaa acilmadi 😀 neyseee hadii garibani sevindirmekk iyiidrrr 😀

  5. emel Says:

    heheheheheh ben oturdum meral hanım öyle her zaman olmaz bacıkommmmmmmmmm

  6. emel Says:

    hadiiiiiiiiiiiiiiiii ordannn canım yemezlerrrrrrrrrrrrrrrrr ben oturdum kıskanmayalımmmmmmmmmmmm

  7. cemre Says:

    neysee oturr giii yokk gözümüz zirvelerdeee benim icin alcaktan ucamktaa güzell olsunn sitemde olayimdaa dibindede olayim raziyim 😀

  8. cemre Says:

    emelimmm ben sen degilimm bacimmm kiskanayimm 😀 benim icin güzel olani sevdiklerimde icinde isterimm 😀

  9. emel Says:

    hehehhe hadi meralim öptüm bacıkom seni bennnnn kaçıyom arkadaş bagırıyo sn bana mı geldin nete mi oturca nnnnnnnnnnn

  10. cemre Says:

    nee arkadasindanmii girdinn puuu rezill gacii iyi arkadasin varmiss hakliii kadina saygsizlik resmenn 😛 😛 tmm bacimmm bende senii öptümmm kib byee 🙂

  11. günes Says:

    canlarim iyi aksamlar ben bir saat kestiriyom aksama görüsmek üzereeeee yoksa gece sohpetini kaciriyom dün gece ne güzel herkez burdaymis bir ben yokmusummmm
    görüsürüzzzz bye

  12. emel Says:

    uyu aylam uyu bacıkommmmmmmmm saat 11 den öncede gelmeyin benim aklım burda kalaıyo bu seferrrrrrrrrrr :)yani alamancılar sizin ora saatiyle 10 yani

  13. cemre Says:

    alamancilarr kovalasin seni hemi 🙂 tmm aylamm iyi yaparsinn bacimm istersen uykuya kalirsan ben sana cagri atarim 🙂 benimdee komsum gelebilir belki birazdann türkiyeyi ariyacakmiss o gidince burdayim fazla oturmazz yoksaa burdan ayrilmazdim geleni gideni karsilarrdim sohpet ederdim emelinde akli burda kalirdii heheheh

  14. cemre Says:

    Eğer insan bir çiçeği seviyorsa ve milyonlarca yıldızın üzerinde bu çiçekten yalnızca bir tanecik varsa, yıldızlara uzaktan bakmak bile bu insanı mutlu etmeye yeter. Çünkü insan kendi kendine ‘işte benim çiçeğim oralarda bir yerde’ diyebilir.

  15. cemre Says:

    komsuu tll konusuyorr benn netteyimm ne rezillik hehe

  16. şeker Says:

    iyii akşamlarrrrrrrrrrrr

  17. şeker Says:

    emell ablaa zirveyii kapmışş he hee

    emir büyük yerden kimse 10 dean önce gelmicekmiş emel ablam öyle diyoo yanlzımı kalmdım şimdi yaa 😦

  18. cemre Says:

    müjüm geldim ama gec kaldim sanirimm

  19. cemre Says:

    aylamm nerde kaldinn gii hani gelcektin sekerlemen uzun sürüd sanirim 🙂

Bir Cevap Yazın

