Ad günün mübarek olsun GÜLNAR :)

 

281 Yanıt to “Ad günün mübarek olsun GÜLNAR :)”

  1. karşıyakalı Says:

    canımmmm he he he heeeee
    erzurum güzeli.peki aldım kabul ettim.
    dur ben çay yapayım.eşim çay istiyor gelcem.

  2. sevim Says:

    Bende sana bir sarilayimmmmmmm hatcemmmmm :)Asil gül kokulu olan sensin canimmmmmmm benim.Unuttum öpmeyi :PSapur supurrrr tabi heheheh 😛

  3. sevim Says:

    Hatcemmmmmmmm bak zirveyi niyet ettin zirvedesin :PYakisir hatcemeeee :PZirvelerin bayani 😀
    Oldu hatcem sen cayini demle bende fatmagülün sucunu bulmaya devam edeyim 🙂

  4. emel Says:

    slmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  5. karşıyakalı Says:

    canım birtanem çayı demledim .ikramda ettim.şimdi burdayım.
    heee zirveyi niyet etmiştim oldu.hep emel oturuyo zirveye sevoşum.he he heeeeeee 😀

  6. emel Says:

    kimseeeeeeeeeee yokmuuuuuuuuuuuuuuuu

  7. karşıyakalı Says:

    emelim çok üzgünüm.zirveyi ben kaptım.çok güzel püfür püfür burası.

  8. emel Says:

    haticeeeeeeeeeeeee ablam seni yerimmmmmmmmmmmm ona göreeeeee zirve benim ama sana sebestttttttttttt sadece sevimle mral oturmasınnnnn bana yetrrrrrrrrrrrrrr 🙂

  9. karşıyakalı Says:

    ben varım bursa güzelim.
    seni burda beklerim.
    başımın tacı gönlümün ilacısın
    bu seferlik ben kaptım
    sen zirvelerin kadınısın.

  10. emel Says:

    bakkkkkkkkkkkkk iyi insan lafının üstüne gelirimiş bende geldimmmmmmmm 🙂

  11. karşıyakalı Says:

    emelim senin için şiir yazdım anında şip şak
    beğendinmi. 😀

  12. emel Says:

    h.b. izimirin güzeliiiiiiiii sultananıııııııııııııııııı ennnn tatlısııııııııııııııııı 🙂

  13. cemre Says:

    vayyy vayyy kimlerrr gelmissss erzurumundan tutt nigdesindennn tutt bingölündenn tutu tüm güzlelr burdaaaa 😀 öptümm hepinizii nasilsinizzz canlarimmm 🙂

  14. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyyy beyenmmemi hatice ablam çokkkk teşekür ederim balım eline yüregine saglıkkkkkkkk kabardım valal çok hoşuma gitti 🙂

  15. cemre Says:

    emell valla istersenn karpuz gib ortadan catlaaa bacimm senn biz oturcazz zirveyee yok öyle yagmaa 🙂

  16. karşıyakalı Says:

    oh oh oh maşallah.hadi bakalım.çayı döktü eşim.bacım bana müsade.
    öptüm sizi.iş çıktı akşam akşam. neyseki yanmadı. 😦
    hoşçakalın birtaneciklerim.bye bye.

  17. emel Says:

    meralim h.g bacıkom bak hatice ablammmmmm benim için şiriiiiii yazdııııııııııı lütfen kıskanmayalımmmmmmmmmmm 🙂

  18. cemre Says:

    amannn ablamm yaa iyi cok sükür birsey olmadii kolay gellsinn sultanim öptüm iyi geclerrrrr tatli rüyalarr kibb byee

  19. emel Says:

    oooooooooooo hatice ablam kolay gelsin ayyyy çay temizlemeyide hiç sevmem heeeeeeeeeee 🙂

  20. cemre Says:

    hahahahaaaaaaaaaaaaaaa bacimm niyee kiskanayimm evett okudumm cok güzell yazmis ablamm ee sende siiir gibi gacisinn yakisirr 🙂

  21. emel Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeee sevim nerde gerçi ben onu bulurum ama şu ann görümcemdeyimmm fazla kalmıyacammmmmmm

  22. emel Says:

    ayyyyyyyyyyyyyyyy çok mersiiiiii meralimmmmmmmm bacıkommmmmm ben kabartınız sizde öylesiniz balımmmmmmm

  23. cemre Says:

    öylemii emelimm sen evde degilmisinnn ee gelcenmii pekii eve gidincee

  24. emel Says:

    evde deyilim meralim bilmiyorum eşim evde bu gece iş yok tatilllllll 4 gün evde ben yandım :)eger uyursa gelirim amam biraz zorrrrrrrr ama biliyosun benim işim belli olmaz 🙂

  25. cemre Says:

    evett bacimm biliyorumm belli olmazz ins gelebilirsinn 🙂

  26. emel Says:

    sn nasılsın bacıkommmmmmmmmmmmmmm

  27. cemre Says:

    bendee iyiimm cok sükür emelimm ne olsun ayni ugrasip duruyoruzz 🙂

  28. sevim Says:

    konusun geliyom :)Emelim h.g. nasilsin?

  29. emel Says:

    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmm ben gidecemmmmmmmm görümcemlerdeyiz hayde kalk gidelim diyecekkkkkkk

  30. emel Says:

    iyim bacıkom sen nasıslınnnnnnnnnnnnn

Yorumlar kapatıldı.