Bugün 23 Nisan…

84 Yanıt to “Bugün 23 Nisan…”

  1. emel Says:

    veeeeeeeeee zirveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    meralim sevimim çokk öpüyorum siziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  2. emel Says:

    ohhhhh yerime oturdum artık rahat rahat uyuyabilirim :)byyyyyyyyyyyyyyyy

  3. gözde_nur Says:

    Günaydınnnnnnnnnnnnn canım yuvammmm kapıları açıyorum 😀 hepinizi çok özledim canlarım benim.Gülnarım ve çırağımın doğum günü sayfasına gelemedim 😦 Çırağımla telde konuştum ama gülnarımı kutluyamamıştım çok öpüyorum her ikinizide kutluyorum nice senelere bidenelerim.

  4. gözde_nur Says:

    Dünyada çocukları düşünüp onlara bayram hediye eden başka bir lider yok.Atamıza okadar çok şey borçluyuz ki 23 Nisan bunlardan sadece birtanesi .Dünya çocuklarının ve ulusumuzun yavrularının bu güzel bayramını kutluyorum .şimdi gidiyorum iş için hazırlanmam lazım hepinizi çok öpüyorum canlarım

  5. karşıyakalı Says:

    günaydın canlarım.
    gözdem gelmiş kapılarımızıda açmış.eskiden olduğu gibi..
    bayramımızıda kutlamış.sağol bacım seninde kutlu olsun.

  6. karşıyakalı Says:

    23 NİSAN BAYRAMI BÜYÜK KÜÇÜK HERKESE KUTLU OLSUN.
    SEVGİLİ ATATÜRKÜMÜZÜ VE AZİZ ŞEHİTLERİMİZİ RAHMETLE VE MİNNETLE ANIYORUZ.RUHLARI ŞAD OLSUN.MEKANLARI CENNET OLSUN.

  7. karşıyakalı Says:

    gençer paşa kardeşim çok güzel bir sayfa açmışsın.kardeşcanım.ellerine sağlık süper olmuş.arka fon .müzik ve atatürkümüz çok güzel olmuş.fevkaladenin fevkinde.yüreğine sağlık can.

  8. cemre Says:

    günaydinnnnnnnnnn hayirlii sabahlarrrrrrrrr 🙂

  9. cemre Says:

    vayy kapilari gözdem acmis uzun bir zamandan sonra seninde bayramin kutlu olsun bacim ins iyisiniz yigit emirimi ve seni öpüyorum özletme kendinii kib.

  10. cemre Says:

    ablammm günaydinn gönlümün sultanii öpüyorumm ins burdasinn seni kacirmadim 🙂

  11. cemre Says:

    23 nisan kutluu olsunn en güzey bayyam bu bayyam bizlere kutlu olsunn 😀

  12. cemre Says:

    kücükk kurba kücük kurba kuyyugum neredee kuyyugum yok kuyyugum yok küserim nerede kuvakvakvak kuvakvakvak kuvak kuvak kuvak 😀 😀

  13. cemre Says:

    hahahah cok tatlilarrr 😀 gelecegimizz bunlarrrrr

  14. cemre Says:

    bendee ayrann icerimmm 😀

  15. cemre Says:

    Dünyayı verelim çocuklara hiç değilse bir günlüğüne
    allı pullu bir balon gibi verelim oynasınlar
    oynasınlar türküler söyleyerek yıldızların arasında
    dünyayı çocuklara verelim
    kocaman bir elma gibi verelim sıcacık bir ekmek somunu gibi
    hiç değilse bir günlüğüne doysunlar
    bir günlük de olsa öğrensin dünya arkadaşlığı
    çocuklar dünyayı alacak elimizden
    ölümsüz ağaçlar dikecekler

  16. cemre Says:

    ben bizim en güzell karisayamm hehehehe görücecez mennn

  17. cemre Says:

    ablammmmm kayfaltiya oturdunn sanirimm afiyett olsunnnn sultanimmmm neysee bende gelirimm yineee bende kayfalti hazirliyammmm gitmemiz ögleni gecer sanirim disarida cikmam lazimm simdilik byee

  18. cemre Says:

    ustamdaaa öyle bir sayfa yapmiskii ayrilasim gelmiyorrr 🙂 tekrarr elcagzina saglikk pasamm. gittimm byeee

  19. bu gün 23 nisan erken kalkalım… 😀 😀

    günaydın asi severler.sayfayı beyenmenize gerçekten çok sevindirik oldum.benimde ayrılasım gelmiyo valla hehe 🙂

  20. cemre Says:

    ÇOCUK YAŞADIĞINI ÖĞRENİR!

    Eğer bir çocuk sürekli eleştirilmiş ise kınama ve ayıplanmayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk alay edilip aşağılanmış ise sıkılıp utanmayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk kin ortamın da büyümüş ise kavga etmeyi öğrenir.

    Eğer bir çocuk devamlı utanç duygusuyla eğitilmiş ise kendini suçlamayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk hoşgörü ile yetiştirilmişse sabırlı olmayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk desteklenip yüreklendirilmiş ise kendine güven duymayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk övülmüş ve beğenilmiş ise takdir etmeyi öğrenir.

    Eğer bir çocuk hakkına saygı gösterilerek büyütülmüş ise adil olmayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk güven ortamı içinde yetişmiş ise inançlı olmayı öğrenir.

    Eğer bir çocuk kabul ve onay görmüş ise kendini sevmeyi öğrenir.

    Eğer bir çocuk ailesi içinde destek ve arkadaşlık görmüş ise dünyada mutlu olmayı öğrenir.

    Kısaca biz ne isek çocuk o olur!

  21. cemre Says:

    sabah’tan bu yana bir pasam gelmiss gelen olmamiss dahaa

  22. cemre Says:

    neysee bende hazirlaniyorum daha ugrayamam diye bir bakayim dedimm cikariz 40 dkk kadarr 2 saat yolumuz varr gecede kacta döneriz bilemem ama bir kafayi uzatirim 🙂 hadii herkesee hayirlii günlerr ve güzel bir hafta sonu diliyorummm… yolculuk isi hakkinizi helal edinnn siziii cokk öpüyorumm ve seviyorummm saglicakla kalinn dostca ve huzur icinde kalinn byeeee 😀

  23. sevim Says:

    Slm canlarim.GEnc kardes hakketten cok güzel sayfa ya :)Yorumlarimi cocukalrin sesiyle yaziyorum:)
    Umarim hepiniz iyisindizdir.bende iyiyim.simdi cikacam bbende meral bacim gibi 🙂
    Berrak bacimi aradim.Sizlere cok slm var.Hepinizi cok özlemis.Yanliz dualariniza ihtiyaci var bacimin.Sbebine gelince
    Bildiginiz gibi 2.cocuguna hamile.[oda oglanmis :)]Yanliz yapilan ilk testlerde sorun cikmis.Oyüzden bugün G.antepe gitmis.Yapilan ultrasyon sonuclarinda ve degerlerde düzelme olmus.Yani dr degerlerin daha iyi ciktigini söylemis.Yanliz haftaya sali günü tekrar büyük test yaptiracak ve o test sonuclarinda bebegin sagliklimi yoksa sorunlumu oldugu cikacakmis.Oyüzden dedi´´Bacim siteme söyle herkes bana dua etsin´´.Dualarimizla seninleyiz berrakim.

  24. sevim Says:

    Bende cikiyorum.aksam görüsürüz.hepinize güzel bir gün diliyorum.saglicakla kalin.bye

  25. ada Says:

    ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN

  26. ada Says:

    ne kadar salaş serbest ve bir o kadarda güzel bi şarkıdır bu.. bi gün tam çalmayı öğrenirsem bu adam olmak isterdim 8) USTAYA GELSİİİNN

    ——————————————————————————

    Benim bu derdim
    Ne yağan yağmurda
    Ne yalancı sonbaharda
    Ne bomboş sokaklarda�

    Kırılmış her yanım
    Kaybolur zaman saçlarında
    Gözlerim sokaklarda
    Sebebi isyan aşkım�

    İçim yanar, içim kanar da
    İsyan!
    Geriye bir avuç yalan
    Beni bu derde sen attın da, gittin ya kafam hep duman

    ———————————————————–

  27. emel Says:

    slmmmmmmmmmmmm kimse yok hereladeeeeeeeeee nasılsınız
    geçikmelide olsa herkesinn 23 nisanı kutlu olsun
    bana gelince bende bu gün çok yogunum sabah erkenden kalktık enesin 23 nisan gösterisi vardı ona gittikkk
    ordan geldikkk 23 nisan gösterileri bursada ya bu sen bütün ülkenlerden çocuklar buraya geldi ögleden sonrada oraya gititk birzda o gösterileri izledikkkkkk
    şimdide misafirim glecek hazırlık yaptım bi fırsat buldumda ce yapayım dedimmmmm 🙂

  28. emel Says:

    neyse herkesi öptüm iki orta bi sade bana müsade yorumlarıda okumadım inşalah herkes iyidir şimdilik by görüşürzzzzzzzzzzz

  29. sevim Says:

    Herkese iyi aksamlar.Dadlum dadlu ciragim klip icin tesekkürler 🙂
    Emelim balam sende cikmissin.senide öptüm.
    Bende yeni geldim.Iyiyim.
    Fundamin sizlere cok selami var ve sizleri cok özlemis.Msn not birakmis.Buraya yazmak istemis ama malesef yazamamis.Öglen kendisini 2 kez aramistim ama ulasamamistim.
    Özledik seni findik kurdum.Umarim sen ve bebegin iyisinizdir.Cok öptüm seni findik kurdum.ALLAHA emanet ol yavrunla.

  30. sevim Says:

    Emelim demek misafirin gelecek.Kolay gelsin bacim sana.Vay be baya yorum olmus :PEn iyisimi ben daha sonra okuyayim zaman kaybi olmasin 🙂

  31. sevim Says:

    Sayılı gün çabuk geçer
    Geçerdi nasıl olsa
    Çabuk dönelim demiştim
    Üstüne basa basa
    Aylar geçti senden bir haber alamadım
    Unut dedim kalbime
    Olmadı unutamadım
    Tadı yok eskisi gibi
    Huzur da vermiyor
    Sevdiğim sokaklar tanıdık gelmiyor

    Ben de buralardan giderim
    Eğer sen yoksan
    Ne arar ne hatırlarım
    Öyle olsun istiyorsan
    Buralardan çeker giderim
    Eğer sen yoksan
    Ne arar ne hatırlarım
    Öyle olsun istiyorsan

  32. sevim Says:

  33. sevim Says:

Yorumlar kapatıldı.