ASI&DEMIR_Gitme Gülüm


426 Yanıt to “ASI&DEMIR_Gitme Gülüm”

  1. cemre Says:

    cemree geldii aylammm 🙂

  2. günes Says:

    kim yaniyo giiiiii

  3. günes Says:

    evet bacikom hos geldinnnn 😀

  4. cemre Says:

    emel su an cocuklarlaa kavga ederken pc gecmek icin ben zirveyee kurulmusum farkina varmadan eh ne diyelim hayirli olsunn 🙂

  5. günes Says:

    melomm zirvedesin bacimmmmm kaderim yetisemedi 😀
    hayirli olsun bacimmmm

  6. cemre Says:

    aylammm isin nasil gidiyor bacimm

  7. günes Says:

    hehehehehe hayirli olsun bacim sanada cok yakisiyorrrrrrrr

  8. sevim Says:

    ya ben burdayim hehehehe :)sizi yanliz birakirmiyim 🙂

  9. günes Says:

    isim iyidir melom gurubun icinde bir peter adli delikanli var beni urastiriyorr 😀

  10. günes Says:

    sabrimi deniyorrrrrrrr 😀

  11. cemre Says:

    hehehehe hala ugrastiroyrmuuu gii allah yardimcinn olsun aylammm 😀

  12. günes Says:

    ama bildiniz gibi ben sabirli bir insanim deyilmiiii 😀

  13. günes Says:

    sagol bacikommmmm 😀

  14. günes Says:

    eeeee kaderimde gelmissss hos gelmisss bi ara alirsiniz beni yaninizaaa

  15. emel Says:

    evettttttttttttt meralim çok haklısın ben pceyi aalmaya çalışırken kapatın zirveyi hadi hayırlı olsun 🙂

  16. sevim Says:

    Aylam sen sabirlisin bacim.sende peygamber sabri var :)PETER slm söyle benden taraf gelip sallamayayim 🙂

  17. günes Says:

    kapida kaldim 😀

  18. cemre Says:

    ben hala kimse almasii aylamm alirsalarr benidee alinn hehe

  19. sevim Says:

    heheheheheh aylam niye seni burda yanlizmi birakmak istiyorlar heheheh :)Sensiz olurmu 🙂

  20. günes Says:

    hehehehe sevom aleküm selam bacimmmm peter cok sevincek 😀

  21. emel Says:

    haydi gelin ben sizi toplayımmmmmmmmmmmmmm 🙂

  22. cemre Says:

    ustammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    pasammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    😀 😀 😀

  23. cemre Says:

    klibii dinliyorumm süperrrr ama yorumlara kapaliiii

  24. açamadımki yorumlara sayfamda sorun var puff 😦

Yorumlar kapatıldı.

