Asi&Demir – Yak gel

530 Yanıt to “Asi&Demir – Yak gel”

  1. karşıyakalı Says:

    bennnnnnnnnn

  2. karşıyakalı Says:

    emel gel sende yanıma otur.birlikte zirve havası alalım. 😀

  3. karşıyakalı Says:

    .acaba benim çırak gelirmiki onun elinden bir kahve içsem.

  4. ada Says:

    Bitmez sandığım şey
    En önce bitti
    Yani kaybettim seni
    Elimle koymuş gibi

    Ne kadar istemiştim
    Nelerden vazgeçmiştim
    Bir şey olmak için
    Hayatında senin.

  5. ada Says:

    buna benim şarkım diyebilirim ki 🙂

    hiç kimSe olmadı SEnin gibi. . .

    Zaman geçti arkamdan
    Kimseler bilmez ki
    Sığmıyor mumlar artık
    Doğum günü pastama

    Üzerime bastıkça
    Bastıkça yükseldi
    Bir armağan oldun her yıl
    İpsiz bir uçurtma

    Hiç kimse olmadı senin gibi
    Hiç kimse gelmedi bilirim gelmeyecek
    İsterdim kalmasın kaldığı gibi
    Ama ”amalar” yasak bize
    ”Keşkeler” kilitli

    Kimse olmadı senin gibi
    Hiç kimse olmadı

    Dikişlerim sağlam
    Kimseler bilmez ki
    Nasıl kanar içim
    Saklar yüzüm
    Üzerime bastıkça
    Bastıkça yükseldi
    Bilirim gitmez her şey
    Geldiği gibi

    Hiç kimse olmadı senin gibi
    Hiç kimse gelmedi bilirim gelmeyecek
    İsterdim kalmasın kaldığı gibi
    Ama ”amalar” yasak bize
    ”Keşkeler” kilitli

    Kimse olmadı senin gibi
    Hiç kimse olmadı

  6. ada Says:

    Gidiyorum..
    olsun sen de git !
    sana veda etmek de güzel,
    seviyorum seni,
    olsun sen sevme….
    …ben seviyorsam sen bahanesin,
    seni sensiz sevmek güzel.

  7. ada Says:

    hatcem daha gelmezsen devam ederim ben 🙂

  8. ada Says:

    Yakamızdan düşmeyecek hayat !
    ——————————————————————————–
    Büyümekten yoruluyorum her geçen gün daha fazla..
    Sıkıldım artık üzerimde daha çok sorumluluk biriktirmesinden , daha dikkatli olmak zorunda kalmaktan..
    Dilediğim gibi yaşamayı istiyorum ama beceremiyorum – büyüdüm ya ben..
    Gelecek korkularıma her gün bir yenisi daha ekleniyor , başkalarından çok kendime sorumlu oluyorum daha fazla ! Daha fazla !
    Hesapsızca yaşamakta neyin nesi bir bir hesabını soruyor hayat bana her yaptığımın !
    Çok mu sevdim , canımı yakıyor çok geçmeden .
    Çok mu güldüm mutlu oldum gözyaşı için bir sebep yaratıveriyor hemen !
    Yada çok mu ağladım… Sahte mutluluk oyunları oynamak zorunda olduğumu hatırlatıyor bana dışarıda gördüğüm kimsesiz çocuklar manzarasında..
    Herşeyin var diyor her şeyin ! Daha ne istiyorsun ki elin ayağın tam olduktan sonra !?
    Yüreğim kırık zihnim bulanık demeye yelteniyorum izin vermiyor…
    Buna sebep benden başkası olmadığını vuruyor suratıma !
    Ya gidenler , hayatımda var olup var olup sonra yitip bitenler onlar neciydi ?
    Aşklarım , arkadaşlıklarım…
    Sırtımı dönmeye güvensem kırıklık yaşadıklarım…
    Yanıldıklarım…
    Onlar sadece sen istediğin için hayatında oldular diyor bu defa usulca hayat bana !
    Kıyamadığından değil usulca söylemesi , Başkaları öğrensin istemiyor sırrını .
    Ağlıyorum.. Keşkeler biriktiriyorum her damla gözyaşımda .
    Acımak mı ? Hayat mı ?
    Ne geri veriyor yitenleri nede bir şans isteğimi duyuyor .
    Böyle büyüdüğümü hatırlatıyor .
    Büyümezsem yaşayamazmışım .
    Ve yaşamazsam bunları ayağım takılırmış engellere , üçer beşer atlayamazmış hedeflerime..
    Hadi ordan diyorum sende hayat ! Sen şuna yakanızdan düşmeyeceğim desene !

    BüşraSarıkaya ”

  9. ada Says:

    Herkes halimi gördü
    ama sen değil
    çünkü senin gözlerin işine geleni gördü
    ateşe verdim evleri
    ağır ağır yürüyorum
    …ateş içimden çıktı
    artık ben ateşten geçiyorum…

  10. ada Says:

    Bazen ona bir şeyler yazarsın, yazar silersin.. yazar silersin.. O hiçbirini okumamış olur; ama sen hepsini söylemiş olursun..

  11. ada Says:

    Gitmekle gidilmiyor ki… Gitmekle gitmiş olamazsın; gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır…

  12. ada Says:

    Temiz Kalpli İnsanlar Hiçbir Zaman Rahat Bir Hayat Yaşayamazlar, Çünkü Kendilerini Başkalarının Mutluluğu İçin Feda Ederler.

  13. ada Says:

    Bazı insanlar söyleyeceği çok şey varken susar. Çünkü anlayanı yoktur. Bilir..

  14. ada Says:

    Çok çalıştım gitmeye de , kalmaya da. İkisi de aynı acı , ikisi de rezil. Daha öncede gitmiştim; ama böyle kalarak değil. ~

  15. ada Says:

    masum değilsin beyazında leke,habersizce giderim olsam yerinde..
    rüzgar aldım sallanıyorum,ah yine efkarlanıyorum,sen ne söylersen söyle canım ben masaldan anlamıyorum ..

  16. ada Says:

  17. ada Says:

    Tamam;Kalp kirilsada sever ama bu malzemeden kacinilmis insaata benzer [kacirilan kalbinden bir parcadir canindan calinmistir] ve ne kadar emek versede usta eksikligi kapansin die insaate malzeme ucuzsa calinmissa icinden bisiler; depremi kaldiramaz coker gider.

  18. ada Says:

    Var mı beni içinizde tanıyan?
    Yaşanmadan çözülmeyen sır benim…
    Kalmasa da şöhretimi duymayan,
    Kimliğimi tarif etmek zor benim… [Cemal Safi]

  19. ada Says:

    Bazen her şeyi unutup, sadece sarılmak istersin; Ama bir şey seni hep durdurur. Adı ne mi? GURUR …[Can Yücel]

  20. ada Says:

    son şarkıyla veda ediyorum hatcemden ses yok.

    http://www.sarki-sozleri.net/hande-yener-sinan-akcil-atma

    Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti

    Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti

    Ama Şunu Bilki, Yine Yanıma Gelip

    Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski

    Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi

    Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi

    Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi

    Bana Yanlış Yerlerinden

    Atma, Atma, Atma, Atma

  21. ada Says:

    şarkının sözelerinin inkni atmışım şarkı yok hahaha 😀
    buyruuuuuuuuuuuunnnnn
    Elindeki Kalbi Tutamadın Gitti

    Bunun Nesi Garip, Bitti Dedin Bitti

    Ama Şunu Bilki, Yine Yanıma Gelip

    Söylediğin Sözler Bana Biraz Eski

    Hani Bir Süre Sonra Herşey Düzelirdi

    Biraz Nefes Almak Bize En Güzeliydi

    Güzelliğim Aynı Aldım Da Nefesi

    Bana Yanlış Yerlerinden

    Atma, Atma, Atma, Atma

  22. ada Says:

    Gider gibi yapmadım ben, ya kaldım ya gittim. Sen ise kalır gibi yaptın, ama gittin ! Ve ben bittim.

    hoşçakalın bye

  23. emel Says:

    oooooooooooooooooo fatoş bunlar ne gııııııııı ne güzel şeyler getirimişin mersi cnm

  24. emel Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeee kimse yok bende çıkıyorum görüşürz byyyyyyyyy
    acabaaa meralin misafirleri geçmi gidecekkkkk akaşlaşam 🙂

  25. sevim Says:

    Herkeseeeee kucak dolusu iyi aksamlarrr 🙂

  26. sevim Says:

    Evet emel gideli saatler almis basini gitmis :DNe gelen olmus ne gidennnn :)Ya ne kadar güzel bizim sitemiz böyleeeeeeeee 😛
    Ben iyiyim :PCok iyiyimmm :PGünüm cok güzeldiii :PHeleki aksamim muhtesemdi :)Neyseeee ben yere bassam iyi olur 🙂

  27. sevim Says:

    Ben bekliyommmmm :DBeklemekten nefret ederim amaaaaaaa bekliyorum 🙂

  28. emel Says:

    İİ GECEELR
    NASILSINIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Yorumlar kapatıldı.