Asi & Demir – Moje Ime Je Sreca

271 Yanıt to “Asi & Demir – Moje Ime Je Sreca”

  1. sevim Says:

    Horlamaya basliyorum bilineeeeeeeeee………Beklemekten nefret ediyorummmmm oda biline 🙂

  2. sevim Says:

    Zirvede uyumak nasil olur acep 🙂
    Göz kapaklarimla savas halindeyim…..Yarin sabah calisacagim offfffff 😦
    Biri bana gelsin o da sensin :PAma yok gelmez 😦

  3. cemre Says:

    bennn gelsemmm olurmuu bacimm 😀 emell nerdee giii gelmemisss

  4. sevim Says:

    Ay nihayet yaaaa.Meralim bak horlamaya basladim biline :)De artik geelinnnnnnnnnnn.

  5. cemre Says:

    tmm bacimm durr gii ne horlamasii bu saateee güzelllik uykuna daha varrr hemm öptümm bacimm ncesenn

  6. şeker Says:

    iyi akşamlarrrrrrrrrrrrr

  7. cemre Says:

    vayy müjümmm iyi aksamlarr kuzummm yaa seni burdaa bu saate görmekkk harikaaa kuzumm gerci sendee haklisinn öptümm canikomm nasilsinn ne yapiyonnn

  8. şeker Says:

    benndee öptümm ablammmmmmm sınavlarla yoğruluyommmmmmm yaa bu haftaaaaaaa başkaa iyiyimmmmm senn nasınn ablammmmm

  9. cemre Says:

    allah kolaylikk versinnn müjümmm ins atlatirsinnn. bendee iyiyimm kuzumm ne olsunn ayni hayat tenosuu devam ediyorrr 🙂

  10. emel Says:

    iii gecler hepiniiz öpüyorum nasılsınızzzzzzzzzzz

  11. şeker Says:

    aminn ablammmm sanada hayt tempı-ond kolay gelsinn 🙂

    sevim abla uyudu muuu yoktaa 🙂

  12. sevim Says:

    nasilda gelirler simdi.Sekerim öptüm canim.Nasilsin?
    OOOO emel hanimmm siz buranin yolunu bilirmiydiniz?Nasilsiniz bakim?

  13. cemre Says:

    vayy emelimm sanadaa iyii gecelerrr nerdesinnng iii assoistligimi özledinnn 🙂

  14. emel Says:

    ooooo müjaganım seni bu saate burda görmeyi neye borçluyuz balımmmmmm
    dur ben svimi uyandırım balımmm
    sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  15. şeker Says:

    iyigeceler ablaaa hoşgeldinnnnnnnnnnnnn

  16. sevim Says:

    Uyuyacamda degerli bir sebepten dolayi duruyorum.Meralimm de hadiii.

  17. emel Says:

    iyiym saolun siz nasılsnızzz benmi buranın yolunu bilmiyom gı hep burdayım ben 🙂
    merallim assolistlik zor bacıkommmm

  18. sevim Says:

    sende hosgeldin sekerim.Ben zaten hep burdayim :)Gelen sizsiniz.

Yorumlar kapatıldı.