Nice Mutlu Yıllara Sarı Papatya


283 Yanıt to “Nice Mutlu Yıllara Sarı Papatya”

  1. Neden insan imkansızı ister. Neden kalbine söz geçiremez. Neden vazgeçmeyi bir türlü beceremez. Hastalık gibi ölüm gibi bir şey bu, Kaçsamda kurtulmak imkansız, Uzaklaşsam yaklaşıyor,yaklaşsam uzaklaşıyor. Olmayacak biliyorum, Bizim birlikte olmamız imkansız, Bir durdurabilsem kendimi, Onu düşünmekten bir vazgeçebilsem!

  2. cemre Says:

    vayy ahandaa ustamm gelmiss h.g ustamm nasilsinn canoo iyimisinn 😀 hatta bu dügündeki resimlerden hüzün cicegi adli adresime eklemistim 😀

  3. karşıyakalı Says:

    meralim izleyemiyorum.dondu kaldı. 😦

  4. sağol abla beyenmene sevindim.nasılsınız görüşmeyeli

  5. cemre Says:

    vayy ustamm zirvelerin adamiii yakisirrrrr 🙂

  6. karşıyakalı Says:

    vay gençerim o sahne gözümün önüne geldi.
    hey gidi günler hey.

  7. cemre Says:

    o zamann ablaa senin pc olmuyor demek neysee saglik olsunn ustam sen izliyebiliyonmu?

  8. ıstam nostalji yapmış bende ekleme yapıyım dedim.sağol ısta çok iyi yapmışın.eline sağlık.

  9. karşıyakalı Says:

    yakışıtı paşama zirvelerde olmak.
    iyi ne olsun gençerim meralim.bu gün damatlık işinide hallettik.
    pantolonun paçaları yapılacak hafta içinde alcaz .

  10. evet bende açılıyor

  11. allah mutlu mesut etsin abla.herşeyin iyisini ve hayırlısını diliyorum.

  12. cemre Says:

    birsey degill ustamm aslinda elimdee cok varr ama her okudugumdaa icimm aciyorrr 😦

  13. karşıyakalı Says:

    canlarım size doyum olmaz benim çıkmam lazım.sizi seviyorum vede öpüyorum.çocuklar geldiler arka arkaya.bir ilgileneyim bakalım karınları açmı.sevoşum meralim ve gençerim iyi geceler.öptüm sizleri.
    DOĞUM GÜNÜN TEKRARDAN KUTL OLSUN SARI PAPATYAM.

  14. cemre Says:

    aminnn aminnn evetttt inss. bak ablamm cokk sükürr hersey yavas yavas oluyorr dimii 🙂

  15. iyi geceler abla.kolay gelsin.

  16. cemre Says:

    tmm ablammm sana kolayy gelsinn sultanimmm öpüyorumm seniiii mucukk mucukk ayyy ayyy gellsinn bakalimm su 26 gün bak ben nelerr ediyomm sana hehehe kibb aeo byee ablamm 🙂

  17. cemre Says:

    ee ustamm sende ne var ne yokk günün nasildiii

  18. nolsun abla.bende bişey yok.günüm sıradan bigündü.evdeydim yani.sende ne var ne yok?

  19. cemre Says:

    bendedee iyilikk ne olsunn ayniii benimde günüm siradandii bende hep evdeydimm ilginc enteran bir sey yoktuu 🙂

  20. anladım.ee anlat bişeyler.konu bul konuşalım.

  21. emel Says:

    ii akşamlar nasılsınızzzzzzzzz ben geldimmmmmmmmm

  22. iyi akşamlar abla iyiyiz sükür hoşgeldin sen nasılsın

  23. emel Says:

    konuşmak için konumu arıyonuzzzzz 🙂

  24. evet biraz öğle

  25. cemre Says:

    tmm pasamm konu bulalimda azdaa sen all att biliyonn ben sensizz bir sey yapamam 🙂

  26. emel Says:

    iyiym bende saol gardaş ne olsun ugraşıyoz işteeeeee

  27. cemre Says:

    emelimm h.g bacikomm öptümm nasilsinn ne var ne yokk 🙂

  28. zaten el at demeseydin şaşardım.tmm konu monu bulma konuşmasakta olur.illa koşcaz diye bi kural yok

  29. sevim Says:

    geldimmmmmmm :)Ama yine tam degil heheheh 🙂

  30. sevim Says:

    Genc kardes emelim h.g. nasilsiniz?baya yorum olmus 🙂

  31. sevim Says:

    hmm kimseler yok :)Bende biraz neten film bakyim barrim 🙂

Yorumlar kapatıldı.