Yıllar önce bugün bir melek doğdu…

Hazırlayan: Şeker

169 Yanıt to “Yıllar önce bugün bir melek doğdu…”

  1. duyguu 2 Says:

    ayyyy bendeki şanssa yaaa 😕 siteye ayda yılda bir gelebilirim. onda da kimse yok. 😦

  2. duyguu 2 Says:

    yaaa kimse gelmeyince tepelere otururum işte böyle hehe 😀

  3. karşıyakalı Says:

    duygu canımmmmm
    ben geldim.nasılsın canım.

  4. karşıyakalı Says:

    meralim canım benim sen rahatsızlandınmı.
    ağırlık var üztümde dedin.şimdi nasıl oldun.inşallah iyisindir.

  5. karşıyakalı Says:

    yakışmış canım zirveler .otur tabiki.hep ustan oturuyor
    birazda sen otur daaaa 😀

  6. duyguu 2 Says:

    ayy hatcemm benim hoşgeldin. yaa canım sıkılmıştı benim dee. 😦 tekrar iyiki doğdun biratenelerin birtanesi. iş yapmış yorulmuşsun bugün. iyiyim sen nasılsın canımmm

  7. karşıyakalı Says:

    CANLARIM UĞUR BÖCÜKLERİM.
    TEKRARDAN HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM.
    GÜL YÜREKLERİNİZE SAĞLIK.BENİ ÇOK MUTLU ETTİNİZ.
    SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.BU GÜN EVDE İŞ YAPTIM.DİP TEMEL TEMİZLİK YAPTIM.PERDEYDİ CAMDI AYAKTA UYUYORUM.
    GİDİP YATAYIM.YARIN GÖRÜŞMEK ÜZERE.ALLAH RAHATLIK VERSİN.
    TATLI RUYALAR.CANLARIM BENİM.BYE BYE.

  8. karşıyakalı Says:

    DUYGUMMMM CANIM.İYİ GECELER DİYİP YATAYIM DEDİM.SENİ GÖRDÜM.
    SAĞOL KUZUMMM İYİYİM .SEN NASILSIN.

  9. emel Says:

    bend egeldim hetice ablam gitmiş ii geceelr ablammmmmmm

  10. karşıyakalı Says:

    DUYGUM CAN TANESİ SENİ GÖRDÜM CANIM BENİM.
    ÖPÜYORUM SENİ KARA GÖZLÜM.İYİ GECELER .TATLI RUYALAR.BYE BYE.

  11. duyguu 2 Says:

    hıı tamam hatcem yoruldun tabii. sen yat bitanem. bende iyiym ne olsun. iyiki bizimlesin hatcem seni çok ama çok seviyorum canım. hadi dinlen sen tatlı uykular. çokçok öptüm.

  12. karşıyakalı Says:

    EMELİMMMM İYİ GECELER BİRTANEM.ÖPÜYORUM CANIM.BYE BYE.

  13. duyguu 2 Says:

    sen yoktun ben zirveyi kaptım nabeeeeerrrrrrrrrrr? 😀

  14. emel Says:

    olsunnnnnnnnn guzum sana yakışır zirveler sana feda olsun balım 🙂

  15. duyguu 2 Says:

    sağol ustammm eminim zirveyi kapan meral abla yada sevim abla olsaydı aynı tepkiyi vermezdin 😀 😀

  16. duyguu 2 Says:

    SİYAH VE BEYAZ ADAM
    SEVGİLİ BEYAZ ADAM!

    *Doğarım, siyahım!
    *Büyürüm, siyahım!
    *Güneşlenirim, siyahım!
    *Üşürüm, siyahım!
    *Korkarım, siyahım!
    *Hastalanırım, siyahım!
    *Ve ölürüm, hala siyahım!

    VE SEN BEYAZ ADAM!

    *Dogarsın, pembesin!
    *Büyürsün, beyazsın!
    *Güneşlenirsin, kızarırsın!
    *Üşürsün, morarırsın!
    *Korkarsın, sararırsın!
    *Hastalanırsın, yeşilsin!
    *Ve ölürsün, grisin!

    Hâlâ utanmadan bana RENKLİ dersin!

  17. duyguu 2 Says:

    çok güzel bi şiir 2005 te uluslararsı şiir yarışmasında birinciliğe aday gösterilmiş ve anlamı düşünülünce çok etkileyici!!!

  18. duyguu 2 Says:

    Ağlamak İçin Gözden Yaş mı Akmalı?

    Ağlamak için gözden yaş mı akmalı?
    Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı?
    Sevmek için güzele mi bakmalı?
    Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı?
    Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır?
    Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
    Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
    Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
    Solması için gülü dalından mı koparmalı?
    Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
    Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
    Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?

    Victor Hugo

  19. sevim Says:

    https://asidizisi.wordpress.com/2011/05/05/asidemir_kiakanirim-seni-ben/comment-page-1/#comment-229554
    HATCEM TEKRAR NICE GÜZEL UZUN YILLARA…..

    Burdan devam edelim canlar.

Yorumlar kapatıldı.