ASI&DEMIR – Kiskanirim seni ben….

417 Yanıt to “ASI&DEMIR – Kiskanirim seni ben….”

  1. karşıyakalı Says:

    Gülde bile diken vardır. İnsanın, gülün kokusunu duymayıp dikenine takılması birazda kendi ruhundaki dikenlerden kaynaklanır.

  2. karşıyakalı Says:

    canlarım bana müsade sizi seviyorum.gidip yatayım.şimdilik hoşçakalın.bye bye.

  3. sevim Says:

    Herkese iyi aksamlar.Nasilsiniz?Yorumlara bakamadim.Umarim hepiniz iyisinizdir.Ben iyiyim.sonra gelecem.birazdan görüsmek üzere.

  4. sevim Says:

    Emelim balam evet zirve sana baya alismis :)Cekiyomu ne :)balam yazilar icinde cok tesekkürler.güzel sözler getirmissin.iyisindir insallah?gec kalma aksama ona göre 🙂

  5. sevim Says:

    Hatcem ablam yoruldun tabi.Kolay degil elbette.Sana tatli uykular diliyorum ana gralicem.Cok öptüm seni.

  6. sevim Says:

    Sekerim sende sinavlarin yogunlugundasin.Kolay gelsin sanada.demek arka arkaya 8 A sikkini isaretledin :PHadi hayirlisi :)Yarinki sinavindada basarilar canim.Öptüm senide.

  7. sevim Says:

    Meralim de iyice alisti gezmelere :)Gez bacim gez :)Kim tutar seni :)Umarim gec kalmassin.Senide öptüm bacim.

  8. sevim Says:

    Genc kardes sende iyisindir umarim.Iler yogun baya.Adina sevindim.kolay gelsin sanada.

  9. sevim Says:

  10. sevim Says:

    BAHARIM SENSIN
    GÜLLERIM BITSIN
    OCAGIM TÜTSÜN
    TÜTSÜN OYYYYY

  11. sevim Says:

  12. sevim Says:

  13. sevim Says:

  14. sevim Says:

  15. emel Says:

    İİİ AKŞAMLARRRRRRRRRRRRRRRRR

  16. emel Says:

    SEVİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM NERDESİN BALIM ÖPÜYORUM SEN,İİİİ

Yorumlar kapatıldı.