TÜM ANNELER MELEKDIR……



HAZIRLAYAN=SEVIM

130 Yanıt to “TÜM ANNELER MELEKDIR……”

  1. günes Says:

    sayfamiz ne güzel olmus deyilmiii sevom sagolsun süslemis bugün

  2. gözde_nur Says:

    burdayım bacım tekrar öpüyorum seni hasretle bitanem ,yiğitte burdaydı annemle gittiler 9 gibi gayet iyi ama 4 azı dişi birden çıkıyor rahatsız ve huysuz ediyor onu neyseki uç vermişler ama hala kaşıyo paşam 😀

  3. günes Says:

    anlat gözdem hayat nasil gidiyor isin iyidir insallah neler yapiyorsunnn

  4. günes Says:

    yigidomada cok gecmis olsun gözdemm cabuk atlatir insalllah

  5. günes Says:

    gözdem sanada zirve yakisiyor bacikom tebriklerrr 😀

  6. gözde_nur Says:

    çalışıyorum yiğitin yanına gidiyorum akşam eve geliyorum ,çalışıyorum yiğitin yanına gidiyorum akşam eve geliyorum ,çalışıyorum yiğitin yanına gidiyorum akşam eve geliyorum ,

    bilmem anlatabildimmi 😀 hayatım bundan ibaret oldu bacım buna da şükür Allah başka sıkıntı vermesin ,sen nasılsın kızlar nasıl ,biraz yavaş yazıyorum laptopun tuşlarına alışık değilim 😀

    Sevimim harika bir sayfa ellerine emeğine sağlık iri kemiğim öpüyorum seni

  7. gözde_nur Says:

    zirve bana iyi yakıştı bacım bu benim için ilk oldu yeni düzenimizde 😀 geçenlerde yazdım kendim ve sizlere zaman ayıracağım diye saat te olsa sizinle olmak bana ilça gibi bacım inan çok mahrum kaldım çok üzüldüm 😦

  8. günes Says:

    bir anne icin kolay deyil yavrusundan uzak kalmak ama dedin gibi bunada sükür bari aksamdan aksama görüyorsun allahim sana sabir versin gözdemm

  9. gözde_nur Says:

    yalan yanlış yazmışım 😀 klavyeye alışık değilim demiştim ,1 saat demek istedim 😀

  10. günes Says:

    oooo ilk mi gözdem ozaman hayirli olsunnnnn

  11. gözde_nur Says:

    ya yaa bacım ilk 😀 kendimi alkışlıyorum 😀 😀 😀

  12. günes Says:

    benim cadilarimda iyi sükür gözdem denizim genc kiz oldu yasemde yetisiyor ablasina büyüyorlar günleri okulla dersle siporla geciyor 😀

  13. günes Says:

    bende bende alkisliyorum güccük bacimii 😀

  14. günes Says:

    yigidom artik kosturuyordumm dimi gözdemmm 😀

  15. gözde_nur Says:

    maşallah yavrularıma yerim ben onları ,heyecan başladımı bacım türkiye ye gelme zamanı yaklaştı bacım sizi çok kıskanıyorum vallahi bende olmak istiyorum sizlere çok ihtiyacım var sohbetinize dostluğunuza canımsınız siz benim bunu ayrı kalınca daha iyi anladım iyiki varsınız

  16. günes Says:

    gözdem kusuruma bakma cikmaliyom sonra yine gelcem ama belki sen gitmis olurusun bacikomm ondan seni öpüyorum kedine iyi bak olurmuu iyi geceler diliyorummm

  17. gözde_nur Says:

    evet bacım anne diyor çok güzel bir şey isterken birşeyi göstermek için bakkkkkk diyor 😀 birşeyi isterken berrrr diyor ha birde çok güzel aloo diyor telefonda 😀 şimdi hatırladıklarım bunlar maşallah çok zeki Allah nazaradan saklasın herşeyi algılıyor anlıyor istenen herşeyi yapıyor koca adamım benim 😀

  18. günes Says:

    canimmmm keske sende keske tüm wordpress ailesi bir araya gelebilseydii ve evet sabah kalktimda ilk ve aksam yattimda son izmir turumuzu düsünüyorumm 😀

    cikiyorum gözdemmm bye

  19. gözde_nur Says:

    yok bacım ne kusuru benimde çıkmam gerek zaten arkadaş uyandı ilaçları var onları vericem bu saatte içmesi gerekiyor ,hepinizi çok çok öpüyorum Annelerin ve anne adaylarının anneler gününü kutluyorum iyi geceler canlarım

  20. günes Says:

    uyyyy yerim ben onu aferim kuzucumaaaa allahim nazarlardan korusunnn
    kactimmm gözdem yase bekliyor yatacakkk

  21. cemre Says:

    hayirli aksamlarr

  22. cemre Says:

    ben yorumlari okuyayim

  23. benden de hayırlı akşamlar

  24. cemre Says:

    gözdem aylam gelmis kizcelerimiz ugramis ustam ugramis gülnarim yorumunu okeyledim kuzum.

  25. cemre Says:

    oo ustamm sanada hayirli aksamlarr h.g nasilsinn iyimisinn ne var ne yok 🙂

  26. emel Says:

    iii geclerrrrrrrrrrrrr nasılsınızzzzzzzzzzzzz

  27. emel Says:

    ooo gözden gelmiş aylam gelmişşşşş ne güzel burda sizi görmek

  28. emel Says:

    aylayla gözde çıkmışşşşşşşşşş
    merallllllllllllllll gençer siz nerdesinizzzzzzzz )

  29. iyi akşamlar yine.ben geç olmadan yatayım .hepinize iyi geceler. bye

Yorumlar kapatıldı.

