Asi & Demir – Bizim sarkimiz

418 Yanıt to “Asi & Demir – Bizim sarkimiz”

  1. cemre Says:

    haaa sabahcilrada günaydinnnnn 🙂

  2. emel Says:

    evet bende kaçıyorumm herkese ii gecelerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    günaydınnnnnnnnnnn sabah şekerleriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  3. emel Says:

    meralllllllllllllllllll gecenin 2 sindeeeeeeeeeeeeeeee ne işin var kız zirvede heeeeeeeeeeeee gece geece üşütücen kendini öptüm bacıkom byyyyyyyyyyyyy

  4. karşıyakalı Says:

    günaydın.hayırlı sabahlar.canlarım.
    sabah erken kalktım.size günaydın diyeyim.sonradan konuşma fırsatım olmayabilir.

  5. karşıyakalı Says:

    ooooo gecenin ikisinde zirvelere çıkmak yakışır bacıma.
    emelim hep sen hep sen olmazki.dur birada meralim otursun. 😀

  6. karşıyakalı Says:

    Ey Allah’ım! Nimetini üzerimizden eksik etme!
    Nefislerimizi azdırma!
    Yolundan ayırma!
    Tembellikten koru!
    Sevdiklerini sevdir.
    Sevmediklerini nefsimize hoş gösterme!
    Nimetini salih kullarına vâd ettiklerinle tamamla

    Ya Rabbi! Yolumuzu aç!
    Dualarımızı aziz ve yüce İsmin hürmetine kabul et.
    Bildiğimiz bilmediğimiz her türlü tehlike ve kötülüklerden koru.
    Bildiğimiz bilmediğimiz her türlü güzellik ve iyiliklere eriştir.
    Bizleri muvaffak ve muzaffer eyle.

    HAYIRLI CUMALAR CANLARIM.

  7. karşıyakalı Says:

    S░İ░Z░İ░S░E░V░İ░Y░O░R░U░M
    ***இܓ GÜZEL GÖZLERİNE YAŞLAR DÜŞMESİN
    ****இܓ ░C░A░N░I░M░░B░E░N░I░M░M░M
    *****இܓ TATLI CANINI KİMSE ÜZMESİN
    ******இܓ ░C░A░N░I░M░░B░E░N░I░M░M░M
    *******இܓO KADAR GÜZEL KALBİN VARKİ
    ********இܓ ░C░A░N░I░M░░B░E░N░I░M░M░M
    *********இܓHAK ETMEYEN GİRMESİN
    ********இܓ ░C░A░N░I░M░░B░E░N░I░M░M░M
    *******இܓ HATIRLAMAKSA AKLIMDASIN
    ******இܓ ░C░A░N░I░M░░B░E░N░I░M░M░M
    *****இܓ YANMAKSA YÜREĞİMDESİN

  8. sevim Says:

    Günaydin herkese :)Bir cuma sabahindan erkenden siteme günaydin demek güzel olsa gerek :)Sabah sabah ne isimmi var 😛 dedim biraz da ben sasirtayim sizi.hatcemm günaydin.nasilsin?Ben cok kisa geldim.cikacam simdi.cvp isten sonra gelirken okurum :)seni cok öptüm ve bir ara seni aramak istiyorum.öglen evdesindir insallah.
    neyse canlar sevimu usulca gider 🙂

  9. şeker Says:

    ░░░░இܓܓ◕ܓܓஇܓܓஇܓܓஇܓܓஇܓܓ◕இܓܓ░░░░ ░░.◕(¯ `·.\|/.·´¯)◕இ… GÜNAYDIN………இ◕(¯ `·.\|/.·´¯)◕.░░ ░░◕(¯ `·.(۞).·´¯)◕….HAYIRLI CUMALAR.◕(¯ `·.(۞).·´¯)◕░░ ░░..◕(_.·´/|\`·._)◕இܓ …இܓ.◕(_.·´/|\`·._) ◕..░░ ░░░இܓܓ◕ܓܓஇܓܓஇܓܓஇܓܓஇܓܓ◕இܓܓ░SEVG İLER..♥ ..

  10. cemre Says:

    Sıkıntılarınızı gökyüzüne dağıttınız bir gün olsun
    İçinizde küçük sevinçlerin olduğu bir gün olsun….
    Barış,mutluluk ve neşe dolu bir gün olsun……
    Sevgiyi ve umudu içinizde yeşerttiğiniz bir gün olsun
    Bir şeylerin mükemmelliğinde Yaradanın sizin yanınızda olduğunu,
    Sizi kayırdığını ve bir yerlerden size gülümsediğini hissettiğiniz bir gün olsun
    Bugününüz Bereketli ve Hayırlı olsun
    Dualarınızın kabul olduğu, Umutlarınızın eksik olmadığı bir gün olsun
    Cumanız Mübarek günüz aydın olsun
    Günaydın Günaydın Herkese…

  11. cemre Says:

    Aminnnnnnnnnnnnn. canimmm ablamm ne güzel duayla kapilari acmisss bizdee senii cokk seviyoruzz ablammm sabah erkendenn gelmissinn seni cok öptümm sana ailenle güzel bir vakit gecirmeni diliyorumm 🙂 bu arada ben zirveye oturmusumm hicc aksam bakmadim yorumu atmam ile cikmistim uyku bastirincaa emelimmm özürr 🙂 baskaa zaman bacim artikk 🙂

  12. cemre Says:

    sevimm bacimm sendee sabah gelmissin hayrettin gii sabahlari gelmezdinn 🙂 sanada kolay gelsin bacim islerinde senide öptümm 🙂 müjümm yine kacirdimm seniii uykucu oldum bu araa yeni kalktimm kuzumm seninde cuman mubarek olsun senide öptümm kuzumm 🙂

  13. cemre Says:

    -Benimle konuşmak mı istiyorsun ?”
    Diye sordu Bilge.
    -“Eğer vaktiniz varsa dedim.
    Gülümsedi.
    -“Benim her zaman vaktim vardır.” Dedi.
    -“Bana ne sormak istiyorsun?”
    -“İnsanoğlu seni en çok hangi yönüyle şaşırtıyor?”

    -“çocukluktan sıkılıp hemen büyümek istiyorlar,”
    “Büyüyünce de tekrar çocuk olmak…”
    “Yarınından endişe ederken bugünü unutuyorlar,”
    “Ne bugünü nede yarını yaşayabiliyorlar…”
    “Para kazanmak için, önce sağlıklarını harcıyorlar,”
    “Sonrada sağlıkları için paralarını…”
    “Hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyorlar,”
    “Ve de hiç yaşamamış gibi ölüp gidiyorlar…”

    Bilge elimden tuttu ve sonra boşluğu bir sessizlik doldurdu
    Sordum;

    Ana Baba olarak çocuklarıma en çok neyi öğretmeliyim ?

    “Kimseye kendilerini sevdiremeyeceklerini”
    “Ancak kendilerini sevilebilecek biri yapabileceklerini…”
    “İnsanların emeklerinin satın alınabileceğini,”
    “Kalplerinin ve akıllarının kazanılabileceğini…”
    “Kalp yaralarının bir anda açılabileceğini”
    “Kapanmasının yıllar sürebileceğini,”
    “Affetmeyi,Affederek Ve Öğreterek.öğrenilebileceğini..”
    “Zenginliğin; Hayatta çok şeye sahip olmak değil,”
    “En az şeye ihtiyaç duymak olduğunu…”
    “Aynı şeye bakan insanların, her birinin farklı şeyler gördüğünü“
    “Önemli olanın, Neye baktığınız değil”,
    “Ona nasıl baktığımız olduğunu …”
    “Esnekliğin hayat,”Sertliğin ölüm olduğunu..”
    “Gücün kaynağının ,para ve mevki değil”
    “Gönül ve ilim olduğunu…”
    “Kinin kalbe ağırlık olduğunu…”
    “Hata karşısında özür dilemenin,” Gerçek büyüklük olduğunu…”
    “İnsanın özünün sevgi olduğunu,”
    “Ama nasıl göstereceklerini ve söyleyeceklerini bilmeyen çok seven insanların olduğunu..”
    “Adaletin,Her şeyin olması gerektiği yerde bulunması olduğunu..”
    “Öğret ve sende unutma…”
    “Ölüm yaşlılığa yakıştırılır,”
    ” Ama herkes ölecek yaştadır.”

  14. Gulu Says:

    Slm herkese.her sey yolundadir umarim.Hatice abla Meral abla getirdiyiniz yazilar ucun tsk.toyumuza da az qalib he Hatice abla?hazirliqlar nece gedir?cox yorulmursan umarim.neyse men cixdim byee

  15. ada Says:

    Ve bugün… Ölümün bereketi, sevgi zehrinden daha yakıcı.. Bugün ölümde zehir bereketi var, bugün kalabalık sevgilerin kanalizasyon damarlarında zehir var… Yakıcı ve yıkıcı.. Bugün zerrelerin havaya, havanın yağmura ve yağmurun toprağa kavuşmasında ölüm var…

  16. ada Says:

    evet bazen edebiyat okumanın benim iyi olacağını düşünmüyor değilim 8) yine de neşteriyle hastasının vücuduna beyitler kazıyan bi doktor olarak anılmakta fena olmasa gerek

Yorumlar kapatıldı.