Asi & Demir – İzmir bilir ya

366 Yanıt to “Asi & Demir – İzmir bilir ya”

  1. ilknur Says:

    😀 noluooooooooooooo bakıym burdaaaaaaaa ben yokken hemen sohbet başlamiş 😀

  2. ilknur Says:

    Zirveeeeeeeee benimdirrrrrrrrrrrrrrr 😀 😀 yuPPi 😀 😀

  3. cemre Says:

    zirven hayirli olsun ilkkkus yalniz sen uykundami geziyonn bu saate ne is kuzumm öptüm 🙂

  4. ilknur Says:

    🙂 abla yorumlarımı okumadnız 😀 😀 uyudum uyandm islerim vardı ondan uyandm 😀 hemde okuldan 5 de geldm hemen uyudm 10da kalkmsm 😀

  5. ilknur Says:

    Bende seni öptüm 🙂

  6. cemre Says:

    öylemii kuzumm pardonn 🙂 ee nelerr yaiyonn nasil gidiyorr

  7. ilknur Says:

    Neler yapmıyorumki 😀 2 saat kursta duruorm carsamba gunlerı hemde matematik ve yarn yürüyüş ypcam 1 saat 😀 😀 öyle yani 😀 sen neler yapıosn ablcm

  8. cemre Says:

    benmi hic ne yapayim kuzum bende yatmaya hazirlaniyorum yarin sabahin köründe kalkicamm yarinn bayaa yogunummm yarini atlatirsam iyi olcak 🙂

  9. ilknur Says:

    🙂 Aynı bende öyle abla yarını bi atlatıym baska bisey istemiyorum 🙂 🙂

  10. cemre Says:

    neysee ilkkusum ben gittim dedigim gibi sabahin köründe kalkmam lazimm seni öptüm kuzum iyi gecelerr bye.

  11. ilknur Says:

    🙂 Bnde cıkıyorum bb bari kmsecikler yoksa kapıyı ben kapatıym 🙂

  12. duyguu 2 Says:

    ben çıkıyorum sitemm iyi geceler 🙂

  13. karşıyakalı Says:

    GÜNAYDIN CANLARIM.HAYIRLI SABAHLAR.

  14. karşıyakalı Says:

    19 MAYIS GENÇLİK VE SPOR BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN.
    SEVGİLİ ATATÜRKÜMÜZÜN VE AZİZ ŞEHİTLERİMİZİN RUHU ŞAD OLSUN.

  15. karşıyakalı Says:

    BİRTANELERİM UĞUR BÖCÜKLERİM İŞLERİM ÇOK YOĞUN YANINIZA GELEMİYORUM.EMRENİN EVİ BİTTİ.UFAK TEFEK İŞLER KALDI.ONLARIDA ÖNÜMÜZDEKİ HAFTA YAPARIZ.ÇOK YORULDUM İNANINKİ AYAKLARIM ŞİŞTİ .CANLARIM İKİ SEVİNÇ VAR İÇİMDE BİRİ EMRENİN EVLİLİĞİ BİRİDE SİZLERLE BULUŞMAM SİZE KAVUŞMAM.ALLAH İNŞALLAH SAĞ SELAMET KAVUŞTURUSUN AMİN.
    BU GÜN SEFERİHİSARA GİDECEZ.ANNEM BAŞSAĞLIĞI VERECEK.GEÇEN AY KUZENİMİN EŞİ VEFAT ETMİŞTİ.ONU İÇİN GİDECEZ.
    SİZLERİ SEVİYORUM.HEPİNİZ İYİSİNİZDİR İNŞALLAH.ÇOK ÖPTÜM.HOŞÇAKALIN.BYE BYE.

Yorumlar kapatıldı.