Asi & Demir – Anlamsız fırtına

Reklamlar

633 Yanıt to “Asi & Demir – Anlamsız fırtına”

  1. cemre Says:

    sevimm bacimm sen nere koybolyuonn giii aradaa dizin var bugünn ezelemii bakiyonn 🙂

  2. duyguu 2 Says:

    iyi dee ezelin bugün yeni bölümü yok ki meralim tekrarı var.

  3. sevim Says:

    ya türkiyedekilerrrrr ya hava nasil olacak hafta sonu?bir rapor verin ya.yazliklarla geliyom ben 🙂

  4. cemre Says:

    eee ne oldunuzzzzz

  5. sevim Says:

    Ezelin tekrari var evet :)gerci tekrarinada bakardim ama kalsin bu seferlik :)Duygum fenerliye yakisir zirve 🙂

  6. duyguu 2 Says:

    zirveeeeeeeeeeeeeeeee 😀

  7. emel Says:

    türkiyede haava güzel güzelllllllllllll 🙂

  8. sevim Says:

    Ben burdayim meralim :)baska kim yokki 🙂

  9. cemre Says:

    ne zirvesiii giii

  10. duyguu 2 Says:

    yaa cuma günü 30 derece sevimim ama yağmur gözüküyo şu anki hava raporlarında

  11. emel Says:

    duyguuuuuuuuuuuuu kimden ögreniyon böyle zirveleri kapmayı ya kime çektin sen böyle 🙂

  12. duyguu 2 Says:

    ee ben zirvedeyim meralim 😀

  13. cemre Says:

    yani burdanizdaa yazlariniz yavass gelirrr 🙂

  14. emel Says:

    merql bize diyon kendin yoksun balım burda öylesine mi yazıyon ne yapıyon

  15. cemre Says:

    emell senceee kimeee cekmiss olabilirrr 🙂

  16. duyguu 2 Says:

    aaa du bi düşünem kime çekmiş olabilirim 😀 😛

  17. emel Says:

    bilmemeki ne kime acaba benle hiç alakası yok benim öyle zirveyle filan işim olmaz 🙂

  18. cemre Says:

    tabii emell eminim öyledirr bacimmm 🙂

  19. emel Says:

    evet öyle meralimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm 🙂

  20. günes Says:

    iyi geceler canlarimmmm 😀

  21. günes Says:

    canlarim ordamisinizz 😀

  22. burdayız can kimi istemiştin? 😀

  23. hmm ses çıkmadığına göre izlerini buldun demek sende 😀 neyse hadi ben çıkıyom.iyi geceler dadlı rüyalar.

  24. günes Says:

    gencer tam izlerini buldum amaaa düstüm kardesimmmmm

  25. günes Says:

    neyse Gencer kacirdim seni
    allah rahatlik versin hosca kal

  26. günes Says:

    az kaldi hasretlik biriyor 😀

  27. günes Says:

    haccem geliyoruz 😀

  28. cemre Says:

    iyii gecelerrr ustamm aeo kib byee 🙂

  29. cemre Says:

    aylammm h.gg bacikomm öptümm nasilsinn ne yapiyonnn bacim gel bizde snle sitedeee his bes edelimm 🙂

  30. duyguu 2 Says:

    iyi geceler canım sitem. 🙂

  31. cemre Says:

    Her sabahın güneşi farklıdır..
    Her gülümsemenin sebebi gibi..
    Sen başını eğme bugün..
    Perdeni arala,bırak güneşin içine doğsun..
    Bugüne güzel başla, bugüne gülümseyerek ve sevgiyle başla
    Mutluluklar yakamızı bırakmasın ve Güneş üzerimize doğsun
    Doğan şey nasıl istersen sana öyle gelsin
    Yeni hafta size ve sevdiklerinize şans getirsin
    Sağlıklı olun, Mutlu olun, Sevgi ile kalın
    Günaydın günaydın Herkese….

Yorumlar kapatıldı.