Asi & Demir – Bırakma beni

585 Yanıt to “Asi & Demir – Bırakma beni”

  1. inşallah abla inşallah.bende kandil mesajını aldım.geç olsada seninde kandilin mübarek olsun 🙂

  2. cemre Says:

    benn yusufuu banyo yaptirmamm lazimm hemen gelirimm siz devam edinn

  3. emel Says:

    yok adaşım o nedemek öyle gı ne fenalıgı olurmu öyle şeyyyyyyyyyyyy haklısın oda o tarihte yapmasaydı dügününü yaaaaaaaaa 🙂

  4. meralimm servis gelsee evdee kimii bulcakk bacımm.. 😀 ben gezentii bacıı evde kalabilsemm evii otell gibi kulllandım bacımm..anca bugün evdeyimm..bakıcamm artıkk eşime de bi şeyy diyemiyomm..nasıll olsa taşıncazz diyoo..bu aralar üstüne de gitmiyomm adam burnundann soluyoo..ev telaşesindenn…bi bağlantıda sorunn oluyoo uğraştım mıı geliyoo ama modemdee lambalardan birii söndümüü diyom kii gene gidiyoo nett..iştee böylee canımm..

  5. sayın abla özür 😀 af eyle şu gardaşını 😀

  6. emel Says:

    olsun adaşım ne yapcannnnnn gitme adamın üstüne yeni evine baglatırsın şimdilik idaret et artık bunla böyle arada gelsin yeter 🙂

  7. gencrimm sağoll ablasıı…ne demekk arayamadım canımm msjj attımm …

    tamam meralimm senn yusufuma bakkk…

  8. adaşımm tuhhhhhhhhhh ziirveyyii kaptırdınnn.. 😀

  9. emel Says:

    ya gardaşşşşşşşşşşş ne yapıyıoon böyle sen ya yorumlarımı sayıyon kimden ögreniyon böyle şeyleri ya hangi ablandan heeeeeeeee :)neyse bu akşam ii tarafımdasın yakıştıgardaş otur kendi zirven gibi 🙂

  10. evett artıkk çözdüm zaetnn adaşımm taşınana kadarr böyle idaree edicezm artıkk..gittiği yere kadarrr..adama bi daha modem dersemm valla bilmiyomm artııkkk… 😀

  11. emel Says:

    olsun adaşımm ben zirveyi bu akşam gardaşıma verdimmmmmm 🙂

  12. geliyomm canlarımm hemnn ayrılmayınnn…

  13. emel Says:

    deme adaşım deme boşver oldugu kadarıylaaaaaa idare et kızdırma eniştemi 🙂

  14. ayy sağolun yaaa 😀 madem bişey demiyonuz sefasını sürelim bari 😀 ısta sen nerdesin çayı demlemeyemi gittin yoksa ay hiç gerek yoktu 😀

  15. emel Says:

    heheheheheeheh hadi sür bakalımmmmmmmm bu akşamlık 🙂 sefa senin ıstan çay demliyo sana 🙂

  16. canlarr kusuruma bakmayın acill çıkmam laızmm…komşu geldii…
    görüşürüzz…iyi gecelrrr by byyyy

  17. aaa sultan abla oldumu böyle şimdi.daha çay içecektik.neyse bu seferlik komşuyla olsun bi dahaki bizimle olcak ama.iyi geceler sanada

    ee nerde kaldı bu çaylar

  18. iyiki bi çay istedik ha

  19. emel Says:

    ii geceelr adaşım a.e.o. görüşüzrüz byyyyyyyyyy
    gardaş senin ısta yusufu yıkamaya gitti gelirken alır çayları illaki ustam demsen ben demleyim sana tavşan kanı çay 🙂

  20. emel Says:

    çaylarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr buyur gardaşşşşşşşş 🙂

    http://www.itusozluk.com/img.php/75c1831b6aa4c98576013ff0a430eea515680/%E7ay

  21. ula buna ne tavşan kanımı.ben davşan kanı içmemki.bunu biraz açabilmen mümkün olsa gerek 🙂

  22. emel Says:

    ya gardaş sanada zirve verdik çay bverdik bi açık istiyon yaaaaaaa :)bak geliyolar sagdan sagdan haberin olsun 🙂 🙂

  23. cemre Says:

    buyurrrrr pasammm pasaa cayiii 🙂

  24. cemre Says:

    emosummm öptümm senii bacimm özletmee kendiniii araa vermee uzun vadelii iyi gecelerr aeo kib byee 🙂

  25. işte bu ya çay dediyin böle olur 🙂 sağol ısta ellerin dert görmesin.

    hadi ordan ulem.ben zirvedeyim.sağım solum boş.aşağıdan bağırıp durma öğle kulaklarım tırmalanıyo 😀

  26. emel Says:

    gardaş bak zirve konusunda tartışmayalım istersen bi oturum zirveye papaptes çuvalı gibi kimse kaldırammaz onma göreeeeee kimseyde vermem sonra :)feriştahı gelse kalkmama 🙂

  27. cemre Says:

    afiyet olsunn ustamm 🙂

  28. neyse cicişler iki orta bir sade haydi bana müsade.allaha emanet olun.iyi geceler..allah rahatlık versin.bye

  29. emel Says:

    gardaş kalsaydın daha kapuz kescedikkkkkkkkkkkkk 🙂
    ii geceelr gardaş iki orta bi sade sana müsadeeeeeeeeeeeeee 🙂

  30. hele bi otur seni kaldırmak isteyen karşısında beni görür önce 😀 ama önce oturman lazım 🙂 bu arada osmanına noldu bitmedimi daha 😀

  31. emel Says:

    heheh saol gardaşşşşşşşş teşekür ettim ben hep oturuyomda göze battım bu ara ara verdim yoksa zirve hep benim 🙂
    osman bittiiiiiiiiiiii 🙂

  32. iyi o zaman hadi.byee.iyi geceler

  33. emel Says:

    ii geceelr gardaş kendine ii bak a.e.o. görüşürzzzzzz byyyyyyyyyy

Yorumlar kapatıldı.