Asi & Demir – Gidiyorum

623 Yanıt to “Asi & Demir – Gidiyorum”

  1. bakın size yorumumun bir kez daha açıklamasını yaptım,ama siz hala masumane olmadığını idda ediyorsunuz.o yüzden anlaşamıyacağımız ortada.bana inanmıyosanız yapacağım hiçbir şey yok.
    polemiye gelince biraz daha gerilere gitmememiz lazım bunu neden yazdığımı anlamak için.bunu şu yorum üzerine yazdım;

    a Diyor ki:
    08/06/2011 18:43
    adminleride mi ösym yetiştiriyor şifre falan ustam doğru demiş burası site. Ben ve benim gibiler burdaki sıcaklığı ve aile kavramının lafta kalmadığı düşüncesiyle buraya katıldık. Diyorsanız kimse katılmıyor o zaman kimsede takip etmiyor. Kimse takip etmiyorsada sorun yok. Özeli bilindi diye ayrılacak olan olmaz heralde aramızda. o kadar basit değildir değil mi? ayrıca siz diyosunuz asi bitti. Yani insanlar bu siteyi ya önceden bildiği için takip eder ya da paranoyak olduğu için. 3-4 güne bir sayfa yenilendiğinide hesaba katarsak takip edilse bile tek tek o yorumlar okunmaz. Kimse o zahmete girişmez. Gelenek değişikliği şartsa sitenin adından başlanmasını bekliyorum ustamında işine gelir kenan resmi koymak isteyince ya da haber getirince burası wordpress diye silkiniyodu garibim

    ilk sözcük zaten yeterince alaycı(sadece bu şahsiyetin uslubu öğle olabilir ve bu saygısızlık sayılmaz,başka kimin üslubu öğle olursa bu saygısızlık sayılır öğlemi?)
    buradada şifre koymanın amacının anlaşılmadı gayet açık.
    biz yabancıların yorumlarımızı okumasından çekinmiyoruz diğe anlaşılmış.halbuki şifre koyma fikrinin böyle bi amacı yoktu.özeli bilindi diğe ayrılanlar oldu malesef.belki bundan sonra ayrılanlar olmıycaktır ama niye risk alalımki.sadece kendimizi değil,aile olduğumuzu kabul ediyorsak herkesin bulunduğu durumu düşünmemiz lazım.ama burdan görülüyoki bu yorumda öğle bişeyde yok.aile kavramından söz edilmiş ama içi doldurulmamış.kimse tek tek yorumları okuma zahmetine girişmez denmiş,kimsenin çevresini bilmediğimiz için bu konuda yorum yapmak yanlış.ki didiklenmesine gerek yok zaten her ne yorum okunursa okunsun herşey ortaya çıkıyo zaten.çünkü bütün yorumlarımız özel, kendimizden başka konu konuşmuyoruz doğru düzgün.
    gelenek değişikliği şartsa diğe olan kısımda ise yine alaycı tavır kendini gösteriyo ve konunun amacının bir kez daha anlaşılmadığı ve saptırılmaya çalışıldığı ortada, yani polamikten kastım buydu.

  2. ilknur Says:

    Ben geLdm 🙂 Bak şu abmn yaptığına zirveye gircektm o girmeseydi 😀 😀

  3. Abi gittnmi 🙂

  4. ooooooooooooooooooooo kardessssss….sen bunlarla karsima geleceksen inan birsey demiyorum..Ve bu konuyu kapatiyorum kardesim…istiyorsan sen getir tümyorumlarimizi buraya incigini cicigini cikar.kes,böl,carp….N asil istiyorsan öyle bir sonuc cikar..Ama ben yorumlari getiripte burda milletin basinin agrimasini istemiyorum..uzadikca uzar…… Bu yoruma alayci diyorsun ama kendi yorumuna masumhane bir yorum diyorsun…neyse ben konuyu kapattim…

  5. sevim Diyor ki:
    10/06/2011 21:43
    kimsenin de dokunulmazligi yok kardesim..ama yaralar varsa kisilerin birbirlerine o zaman gidip msn de halletsin.burda kimseyi rahatsiz etmeye hakkimiz yok..

    daha az önce aileden bahsediyodunuz.aile olduğumuzu düşünen bundan rahatsız olmamalı bence,aksine bir ailede iki kişi arasında bi sorun varsa bu herkesi ilgilendirmeli.ailenin sadece iyi şeylerden değil bireyler arası anlaşmazlıktanda haberi olmalı.hem şu an sizinle -bana göre- yapmış olduğunuz çifte standardı konuşuyoruz yani şuanki konunun muhattabı sizsiniz.

  6. ilknurum hosgeldin canim..Nasilsin?Yoksun epeydir 🙂

  7. HoşbLduk ablacıgım iyiym sen nasılsın evet sınavlarım bugn bitti allaha sukur..

  8. sanırım işte sorun burdan kaynaklanıyor.siz bişey yazıyosunuz.ama karşıdakine cevap hakkı vermiyosunuz.sizin dediğinizle bitsin sizin dediklerinizi karşıdaki kabullensin istiyorsunuz.bu şekilde nokta koymaya çalışıyorsunuz.ama dedikleriniz sineye çekilecek ve kabullenilebilecek şeyler değil.bunca şey konuşulduktan sonra silbaştan yapmam veya bunları görmezden gelmem mümkün değil.

  9. genc kardes senin derdin ne?söylede bileyim..N e saycmaliyorsun allah askina?Simdide konu bumu?Ciftte standartmi ypiyorum demek istiyorsun?Bak kardes sen ille büyük bir tartisma istiyrosun ama sana o zevki vermeyecem..hani saygi konusuna aydinlik getirip kapatacaktin.hatice ablana öyle demedinmi?Bakiyorumda konunun kapanmamasi icin elinden geleni yapiyorsun…bak ne gelen var ne giden..niye acaba sence?ben o lafi derken bunun icin dedim..ADMINSIN….Bunu unutma…ama gel görki bir admin gibi degil ufak cocuk gibi davraniyorsun…hadi bye admin..

  10. valla genc cok komiksin heheh :)halen diyorsunki karsinddakine söz hakki vermiyorsunuz? :PPaki bu ne bu :)ya neyse cocuklasmayayim bende :)byeeee

  11. Ben cıkıyorum size bol bol konuşmalar görşrz kib aeo hepinizi öptüm bb

  12. tmm madem adminim bundan sonra admin gibi davranırım bende.adminlikle ne alakası varsa artık ta başında beri adminliğini bil diğe tutturdunuz.dediğinizi yapcam adminliğimi bilcem.
    çifte standarttan kastımıda siz çok iyi anladınız ama neyse.artık kendimi yormıycam.

  13. tuba_asi Says:

    biraz geciktim ama kafam çok karıştı yorumlardan
    inş sorun ortadan kalkar tatlılıkla çözülür..

  14. iyi akşamlar. bende bu konuda son ve son kez konuşuyorum. birincisi fatoş ve sevim abla ben fatoşun kişilğine hakaret edemedim. Gelişme aşamasında olan her gencin kişilği gelişme ve oturma aşamasındadır. Sevim abla hatta hatırlarsan seninle geçtiğimiz msn sohbetlerinin birinde büyüme ve ergenlik aşamasındaki bir gencin kişilğinin zamanla yerine oturacağını gelişeceğini söylemiştim. sende bunu tasdik etmiştin. şimdi bu yoruma neden ağır dediğini ben anlayamadım. demekki tam manasıyla okuyamadınız. çünkü kimsenin kişiliğine hakaret etmişliğim ve kişilksiz demişlğim yoktur. yorumumda da belirttiğim gibi zamanla kişilğinin gelişeceği ve yerine oturacağı kanaati vardır sadece. yani fatoşcum ben senin kişilğine hakaret etmedim ve dolayısıyla o söylediğin en büyük saygısızlığı da yapmadım. ki ne yazdığımı gayet iyi biliyorum. hatcemin hatırına susma fatoş. ne söyleyeceksen söyleyebilirsin cevabını veremeyeceğim hiçbi soru yok çünkü.

  15. tuba_asi Says:

    Monte-Carlo TV festivalinin sonuçları belli oldu! Asi’nin yarıştığı kategoride 1.liği “The Bold and the Beautiful” adlı dizi elde etti.

  16. tuba_asi Says:

    sağlık olsun buraya gelmek bile çok güzeldi birinci olmasada olur benim gönlümde birinci zaten.

  17. evet selmam haklısın zaten gönlümüzün birincisi asimiz. hep de öyle kalacak… 🙂

  18. ii akşamlarrrrrrrrrrrr ben geldim 🙂

  19. çıragım bal bademimm aa almışın tezinden kim çıragı be gel bi öpem seni mucukkkkkkkkkk başarılarının hep daim olsun guzummm

  20. usta hg. muck muck çok tşk ettim Allah tüm okuyanların emeklerinin karşılığını versin. iyisin inş.

  21. gerçi hoca bayağı bi süründürdü ama olsun herşeye değer zafer. 🙂

Yorumlar kapatıldı.