Asi’nin kahramanları Monte Carlo’da…

Asi’nin kahramanları Monte Carlo’da ödül verdiler….

51.’si düzenlenen Uluslararası Monte Carlo Film Festivali 10 Haziran da Monaco da gerçekleştirilen ödül töreniyle sahiplerini buldu.Başrollerini Murat Yıldırım ve Tuba Büyüküstünün paylaştığı,Cevdet Mercan’ın yönetip Nilgün Öneş’in yazdığı ve yapımcılığını Ilgaz Giritlioğlu’nun üstlendiği Asi dizisi bir ilk’i gerçekleştirerek “Soap Opera” dalında ikinci aday olarak gösterildi. 3 milyar televizyon izleyicisinin 67 ülkede izlediği 15 dizi arasından sıyrılmayı başaran Asi dizisi oyuncuları Tuba Büyüküstün ve Murat Yıldırım,yönetmen Cevdet Mercan, senarist Nilgün Öneş ve yapımcı Ilgaz Giritlioğlu düzenlenen ödül törenine birlikte katıldı.Soap Opera dalında birinciliği “The Bold and Beautiful” dizisinin aldığı gecede Murat Yıldırım ve Tuba Büyüküstün “The Best Actress Of The Television Film” dalında verilecek ödülü birlikte takdim ettiler. Asi’nin ödül almadığı bu gecede Murat Yıldırım ve Tuba Büyüküstün ödül veren taraf oldu. Buna rağmen Asi dizisi Türk dizilerinin yurtdışındaki tanıtımları açısından iyi bir izlenim bırakmış oldu.

Asi dizisi severler “bizim için önemli olan ödülü almaları değil,bu büyük organizasyonda yer almalarıydı…” şeklinde yorum yaparken 2 sene sonra ilk kez görüntü veren başrol oyuncuları Murat Yıldırım ve Tuba Büyüküstün’ü bir arada görmekten dolayı duymuş oldukları mutlulugu ifade etmeyi unutmadılar.

84 Yanıt to “Asi’nin kahramanları Monte Carlo’da…”

  1. saolasn ablaaa

  2. Tuba Yardım Meleği

    ÜNLÜ oyuncu Tuba Büyüküstün, “Gönülçelen” dizisinde birlikte rol aldığı ve bir süredir aşk yaşadığı Onur Saylak ile “Stars of İstanbul” (İstanbul’un Yıldızları) adlı sosyal sorumluluk projesine destek verdi.
    İkili, Ataşehir’deki Düşler Akademisi’nde eğitim gören engelli gençlerle bir araya gelip boyama yaptı. Engelli çocuklarla vakit geçirmekten keyif aldığını söyleyen Büyüküstün, “Çocuklarla aram çok iyi, onlarla iyi iletişim kurabiliyorum” dedi ve eline aldığı fırçayla dev bir yıldızın üzerine kırmızı figürler çizdi. Saylak da çocuklar söz konusu olunca birlikte basının karşısına çıkmaktan çekinmediklerini söyledi. İkili özel hayatları konusunda konuşmazken, yeni dizi ve sinema projelerine başlamadan önce tatil yapacaklarını söyledi.

    ÇOCUKLARLA İYİ ANLAŞIRIM

    Otizm Vakfı’yla beraber daha önce çalışmaya başladıklarını belirten Tuba Büyüküstün Otizmli çocuklarla ilgili olarak da “Normalde çocuklarla iyi anlaşırım ama otizmli çocuklarla daha farklı bir iletişim kurmak gerekiyor. Daha detaylı bir iletişim ve bu detay günden güne insanı keyiflendiriyor. Çocuklardan da çok güzel bir tepki var. Bu beni çok mutlu ediyor.” dedi.

    DEMEK Kİ İŞİMİ İYİ YAPIYORUM

    Sevilen oyuncu Büyüküstün, önüne koyduğu hedeflerinin olmadığını, akışına bırakmayı sevdiğini belirtti. “Hedefler bana çok plan program gerektiriyor. Ve ben çok plan programlı biri değilim.” diyen Tuba Büyüküstün, Arap dünyasında sevilmesinin nedenini ise, “Demek ki işimi iyi yapıyorum. Araplar beni seviyor.”diyerek açıkladı.

    FİLM TEKLİFİ YOK

    Ayrıca güzel oyuncu Cem Yılmaz’ın kendisini sinema filminde oynatmayı istediği yönünde çıkan haberlerle ilgili olarak da, “Öyle bir şey yok.”dedi.

    BEREN’E CEVAP VERMEDİ

    Ayrıca Beren Saat’in geçtiğimiz günlerde sarf ettiği “Tuba da iyi oyuncu ben de. İkimizde Avrupa’da Türkiye’yi temsil edebiliriz” sözü için ise herhangi bir yorumda bulunmadı.

    BÖYLE ŞEYLERİ ÖNEMSİYORUZ

    Sevgilisini böyle anlamlı bir günde yalnız bırakmayan Onur Saylak ise, “Çok güzel bir gün. Benim tablolarım yok, genelde Tuba’nın tablolarına bakıyorum. Engelli arkadaşlar değiller. Biraz zaman harcadığınız zaman çok keyifli vakit geçirilebiliyor. Onları hayata çekmek gerekiyor. Biz böyle şeyleri önemsiyoruz. ”demekle yetindi.(Setarkasi.com)

  3. uzunn birr ardan sonra zirveede olmakk iyii geldii he he 🙂

  4. kusura bakmayın çıkmalıyım sonra görüşürük bye

  5. sevimm ablaa tuba haberii sanaa gelsinnnnnnnnnnnnnnnn 🙂

  6. tamam gencer abii gülee güleee byy

  7. tl yeni bitti kusura bakmayin 🙂 müjümm tubanin yazisi icin tesekkürlerr kuzumm 🙂 ustamm sende cikmissin sanada güle gülee 🙂 bende cikayim islerin bir ucundan tutayimm banada güle güle müjüm sen ordamisin bilmiyorum ama bende ciktim kuzum öptümm senidee 🙂 bu aradaa sevimmm bacimm özledik senii ve seviyoruz göreyimm senii burdaa canima yetmeyinn ona göree 🙂 hehe tam kafiyeli yorum oldu 😀 hadi gittim bendeeeee 😀

  8. slm herkese. yeni sayfamız hayırlı olsun. genç kardeş arka fon çok güzel olmuş ellerine sağlık. tüm babaların ve gelecekteki baba adaylarının babalar gününü kutluyorum. babamı çokk seviyorum 🙂
    aylamm macera devam haaa. özlemişim. 🙂 usta tabiki de kameralarda görüşcem görüşürüm de. bu konuda hiçbi kısıtlama kabul etmiyorum. ivet aylamın da dediği gibi çıraklara çok yüklenilmesin lütfen. meralim düğünde iyi geçmiş sevindim canom. şekerim,hatcem,ilknurum,selmam hepinizi de çok öpüyorum. iknurcum geçmiş olsun bitanem. canını sıkma hayatım umarım en kısa sürede düzelir.
    muratla tubayı yine aynı karede görmek ne güzel 😀 keşke yeni sezonda takrar bi projede bulunsalar. 😦 bi asi fanı olarak gerçekten gurur duydum.
    neysee ben artık kaçar. akşam bende düğüne gidecem. hepinizi iyi pazarlar görüşürük.

  9. Merhaba ben geldim ama çıkcam hepinize çok teşekkür ederim iyiki varsınız … hani diyorlar ya dost kötü günde belli olur bnde beni ne kadar cok sevdiğinizi anladım cok tşk ederim benim böyle ablalarım ve abim varsa iyi olmamak mumkun değil … İnşallah sizin dualarınızda hastalık felan kalmıycak bnde… Sizi Çok Seviyorum Birde bu Arada bütün babaların babalar günü kutlu olsun sayfa icinde emeği geçenlere tşk ediyorum.. bir daha söylüyorum hemde bağıra bağıra iyiyki varsınız … neyse ben simdilik cıkıyorum gelebildiğim zaman gelmeye calıscam Öptüm hepinizi…

  10. merhaba canlarım.
    birtanelerim uğur böcüklerim babalar kutlaması dileklerinizi naci eniştenize okudum.hepinize ayrı ayrı teşekkür etmemi söyledi .sizlere selam ve sevgilerini gönderiyor.bende ayrıca teşekkür ederim.öpüyorum sizleri .

  11. gençerim paşam arka fon çok güzel olmuş.günün anlam ve önemine binaen.ellerine sağlık kardeşcan.

  12. şifreli veya şifresiz sen bilirsin paşam .benim için önemli olan buraya gelmem sizleri görmem.burası olmadan olmaz .artık kanımıza işledi. burdaki ailem olmadan olmaz.sevgilerimi gönderiyorum hepinize.

  13. Affet beni yüreğim…
    Affet Beni Yüreğim Her acı sözü yutup;hep tatlı sözler söylettim
    Açtırdım kapılarını seni sevmeyenederinlerdeki güzellikleri
    görmeyene…Sevgisizliklerine hapsettim seni…

    Affet beni gözlerim…
    Sana bakmayan gözlerin esiri etti.Gülerken saçtığın ışığını zindana
    çevirdim…

    Affet beni dizlerim…
    Gelmez yârin yolunda beklettim.Ayakta durmaya dermansız ettim.

    Affet beni sözlerim…
    Her acı sözü yutup;hep tatlı sözler söylettim.Zehir sözlere sevgi sözlerimi
    ziyan ettim…

    Affet beni kollarım…
    Seni sarmayan kollara her daim açık beklettim.
    Gelmeyince zalim yârsevdalara seni açmamaya yeminler ettim…

    Affet beni gülüşlerim…
    Yalancı gülmelere kanıp gönülden gülmelerimle
    karşılık verdirdim.Yüreğimi ağlattılar sen yine de gülmeye devam ettin…

    Affet beni ellerim…
    Uzanmaz elleri tutmanıhiç bırakmamanı senden bekledim.Bomboş kalınca üşüdün
    soğukluğun yüreğime işlettin…

    Affet beni Yarabbim…
    Verdiğin bu canın hakkını veremedim…
    Yüreğimi bir kulun yaralamasınagözlerimi ağlatmasınaKollarımı bağlatmasına
    izin verdim…
    Affet beni yarabbim O’nu çok sevdim….

    Doğru zamanlarda yanlış insanlarayanlış zamanlarda doğru insanlara mahkum
    oldu bu yürek…
    Belki doğruyu görmeye yetmedi gözlerim.Belki de yanlışı silmeye yüreğim…

    Affet Beni Yüreğim…

  14. BaBa ” KocaMan oLdum ßak.! aCıLarım ßüyüDü, DertLerim ßüyüDü.. HedefLerim çıkmazLarım ßüyüDü… HiçDe qüzeL DeğiLmiş ßüyümek..KimLer KırDı KaLbimi, KimLer üzDü..! ßaşa DönebiLsem Keşke…! SaNa EmekLeSem SadeCe… YeniDen ßüyüt ßeni aNNe.. qözyaşLarım Daha fazLa SüzüLmesin yanakLarımDan..! KaLßim Daha fazLa KırıLmaSıN…

  15. slm wordpress

    sende iyiki varsın ilkkuş

  16. haççe abla paylaşımların için çok teşekkürler

  17. hadi ama arkadaşlar bu sayfayı doldurunda akşama yeni sayfa açacam 😀

  18. ne sayfasiii laa hayiridrrr 🙂 bu arada slmmmm

  19. duygumm bugün dügün sirasi sendee demek kuzumm sana iyi eglencelerr canimm öptüm seni 🙂 ilkkusum sende iyiki varsin kuzummm 🙂 ablamm yazilarin icin tesekürler sonki cok duygusal 😦

  20. pisttt alooo ne oldun ustamm

  21. burdayım usta hoşgeldin nasılsın?

  22. Genç kız ağlayarak eve geldi, kimseye gözükmeden doğru odasına çıktı. Annesi kızının geldiğini duymuş ve kızıyla konuşmak istemişti Genç kız, ağlayarak, yalnız kalmak istediğini söyledi Annesi, kızına ne olduğunu anlamış ve onu rahat bırakmıştı.

    Genç kız sevgilisinden ayrıldığı için ağlıyordu. Ağlayarak uykuya daldı. Sabah uyandığında aynasına rujla annesi şunları yazmıştı:
    “Bugün seni yarım bırakmış insanlar için üzülüp ağlayacağına, yarın seni düşünecek tam insanları düşün ve sevin.”

    Genç kız bu yazıyı aynasından hiç silmedi. Ta ki onu düşünen insanı bulana kadar her sabah annesinin yazdığı bu yazıya baktı.

  23. hosbuldum ustam iyiyimm sükür sen nasilsin?

  24. sağol ısta bende iyiyim şükür, ne var ne yok nörüyon

  25. hmm nemi örüyomm su an birsey örmüyorum öylesine örnekk cikartiyomm bakiniyorum 🙂 sen neler örüyonn 🙂

  26. benmi ,nolsun bende hiç nörüyüm 🙂 örgü bilmemki ben 😀

  27. ben bildimde ne olduu bildigimi unuttum 🙂 var yillardir belki hic elime almadim örgü dantel filan gerci simdi gerekte kalmadi herseyin haziri cikmis 🙂

  28. Bir baba, evlenmek üzere olan oğluna tavsiyelerde bulunuyormuş.
    ‘Son tavsiyemi mutfakta anlatmak istiyorum’ demiş.
    Mutfağı ve yemek yapmayı bilmeyen delikanlı
    ‘Olur’ demiş çekine çekine.

    Baba, ocağa aynı büyüklükte üç kap koymuş, hepsini
    suyla doldurup üçünün de altını yakmış.
    ‘Şimdi, istediğim her şeyden iki tane vereceksin
    bana’ demiş oğluna.
    Sırasıyla havuç, yumurta ve kavrulmamış kahve
    çekirdeği istemiş…

    Oğlu hepsinden ikişer tane vermiş babasına.
    Adam iki havucu birinci kaba, iki yumurtayı ikinci kaba ve iki
    kavrulmamış kahve çekirdeğini üçüncü kaba
    koymuş.
    Her üçünü de yirmi dakika süreyle kaynatmış.
    Daha sonra kapları indirip yemek masasına buyur etmiş
    oğlunu.
    Yemek masasında üç tabak duruyormuş.
    Kaplarda kaynayan havuçları, yumurtaları ve kahve
    çekirdeklerini büyük bir özenle tabaklara yerleştirmiş.

    Sonra oğluna dönüp sormuş: ‘Ne görüyorsun?’
    Oğlu düşünürken açıklamaya
    başlamış.’Havuçlar haşlandıkça
    aslını kaybedip yumuşamış.
    Yumurtalar görünüşte baştaki gibi sert duruyorlar ama
    içleri katılaşmış.
    Kahve taneleri ise olduğu gibi duruyor, başta neyseler
    sonunda da öyleler.. ‘

    Sonra asıl tavsiyesine sıra gelmiş: ‘Evlilikte
    aşk ve şefkat birlikte olmalıdır.
    Aşksız bir evlilikte her iki eş de şu
    gördüğün havuçlar gibi birbirlerini tüketirler, eskitirler,
    pörsütürler.

    Şefkatsiz bir evlilikte ise eşler birbirlerine ne kadar
    tahammül etseler de, şu gördüğün yumurtalar gibi içten içe
    katılaşırlar, birbirlerinden uzaklaşırlar.
    Aşkın da şefkatin de olduğu bir evlilikte ise,
    şartlar ne olursa olsun, eşler tıpkı şu
    kahve taneleri gibi, birbirlerinin yanında kalırlar, kendi
    kişiliklerini yitirmezler.

    Kahve tanelerinin tekrar kaynatılmaya hazır olmaları
    gibi, onlar da birbirleriyle baş başa uzun yıllar
    geçirmeye isteklidirler.
    Oğlu aldığı bu dersten tatmin olmuşa
    benziyordu.

    ‘Asıl ders bu değil!’ dedi baba.
    Oğlunun elinden tuttu, ocağın üzerinde
    bıraktığı kapların içinde kalan suları
    gösterdi.
    ‘Havuçlardan ve yumurtalardan arta kalan suya bak… İkisinde
    de bir tat yok ‘
    Kahve çekirdeklerini çıkardığı kaptaki suyu
    yavaşça bir fincana boşalttı.
    Mis gibi taze kahve kokuyordu. Fincanı oğluna uzattı.
    ‘İçmek istersin herhalde’ dedi.
    Oğlu kahvesini yudumlarken konuşmasını sürdürdü.

    ‘Kahve çekirdekleri gibi birbirlerini tüketmeyen eşlerin
    paylaştığı yuva da işte böyle olur. Mis
    gibi, temiz ve huzur verici(malum huzuru bulmak kolay olmuyor).
    Başka herkesin fincanına koyup yudumlayacağı
    taze kahve gibi…

    Çünkü onlar birbirlerini harcamayarak, birbirlerine aşkla ve
    şefkatle davranarak hayata kendi tatlarını,
    kokularını ve renklerini katmayı
    başarırlar.

  29. ustadan ustayaa merkez ordamisin 🙂

  30. merkez dinlemede 😀

  31. merkez bir kipirdama varmi ne isle mesgulsun 😀

  32. yeni sayfa açıyom az bekletcem bitmek üzere

Bir Cevap Yazın

