UNUTMADIK ve UNUTMAYACAĞIZ…

19 Haziran 2009 – 19 Haziran 2011..
Asi dizisi biteli 2 yıl oldu, ancak duygularımız ve hissettiklerimiz her zaman aynıydı ve hep öyle kalacak.
Başta Tuba Büyüküstün ve Murat Yıldırım olmak üzere birer birer teşekkür ederiz..

Sizleri unutmadık ve unutmayacağız. Çünkü sizlerin bizim kalbimizdeki yeri apayrı..

460 Yanıt to “UNUTMADIK ve UNUTMAYACAĞIZ…”

  1. e kimse gellmemiş meralim hala görümcendemiisn ablam zaten yatmıştırrrrrr genç gardaş gelmmiş kızçeler gelmemiş
    duygu yok hiç görüntü vermiyo gerçi onun bu akşam balosu vardı inşalah güzel geçmiştir eglenmiştirrr umarım
    kaderim yokkkkkk

  2. aa zirveyede oturdum bak hiç sevmem yaaa zirveyi 🙂

  3. evet ben kaçar kimseler beni ugurlamaya gelmedi gerçi sevimim msende beni ugurladı bacıkom saolsunnnnnn

  4. evet site ahalisiiiiii ben yarın giidyorum hepiniz bana hakkınızı hellal edinnnnn çünkü ben hepinizi çok seviyorummmmmm
    hatice ablacım sitemizin baş taçı seninde elleirnden o tatlı yanaklarından öpüyorum balbademimm
    bacılarım canlarım aşkitolarım meralim sevimim aylam emoşum szide yanaklarınızadn öpüyorumm
    duygucum bidanem senide çok öpüyorum guzummmm
    gençer gardaş sende kendine çok ii bakkk
    kızçelerimiz tatalılarımız selmaam mügjanım ilknurum gülnarım unutıgum bütün herkes hepinizi çok seviyorum bugün birkez daha anladımki hayat çok kısa bir varız birde bakmışınki yokuz o yüzden istemeyerekte olsa sizleri kırdıysam hakkınız hellal edinnnn emeliniz sizi hiç
    unutmuyacak sizde onu unutmayın byyyy herkese a.e.o. görüşrüüz inşallahhhhhhhhhh

  5. Sabahiniz xeyir WordPress ailem.Emel ablaaaaam cox gecmis olsun.yaxsi ki sene hec ne olmayib,cox shukur 😦 kendine yaxsi bax,opdum seni.

  6. Funda ablanin bebeyi olub 🙂 Allah ana atali boyutsun.qizdi ya oglan?

  7. bu arada Emel abla xeyirli yolculuklar.Insallah qezasiz belasiz gedib qayidarsan

  8. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.
    hayırlı cumalar.sağlık mutluluk huzur ve bol kançlar diliyorum hepinize.kalbinizden sevgi ve umut ,yüzünüzen gülücükler eksik olmasın.

Bir Cevap Yazın

