1.Fıkra “EVLİLİK YILDÖNÜMÜ” Genç paşa Tebrikler

EVLİLİK YILDÖNÜMÜ   

Karı-Koca 25. evlilik yıl dönümünü kutluyordular.Bir anda evlilik  perisi ortaya çıktı ve şöyle dedi: “sizler 25 yıl evli kaldığınız için ödülü hak ettiniz.Her ikinizin de birer dileğini yerine getireceğim.” Önce kadın söyledi dilegini: ” Biz evliliğimiz boyunca hep fakir yaşadık ve çok sıkıntı çektik. Bizi zengin yap.” Evlilik perisi elindeki sihirli sopasını salladı ve her taraf parayla doldu.Sonra erkeğe sordu:” ya senin dileğin?” Adam önce uzun uzun karısına baktı, sonra dileğini söyledi: “Kendimden 30 yaş küçük bir kadınla evli olmak istiyorum.” Evlilik perisi elindeki sihirli sopasını salladı ve”puuufff” Adam artık 70 yaşındaydı…

86 Yanıt to “1.Fıkra “EVLİLİK YILDÖNÜMÜ” Genç paşa Tebrikler”

  1. emelimmmm zirveyidee kaptirmamm ilk ben oturam 🙂

  2. selammlarr benn geldimm gencer tebriklerr 1.ci olmuşunnnn :))

    ha ha aya 1.ci evlilik yıldönümü gencer tebrikler görünce şaşırdım bi gencer abidemi habersiz bizden evlendii deimm ha ha sonradan bakınca fıkra oldğınu anladımm aklıma ayaa 🙂

    neyse benn giremedim bi kaç gündürr yoğundm arkadaşlrla filan şimdide köye gidiyorum pazara gelirim ancakk yorum okumadım çokk öpüyorumm sziii byyyyy

  3. müjümmm öpüyomm canomm sabahin köründe basligi ayarliyamamisim simdi böyle daha iyi oldu 🙂 köye gidiyorsun demekk sana iyi eglencelerr kuzumm 1 hafta yoksun demek saglik olsun ins arada oralardan bize ce yaparsin öptüm senii kibb.

  4. ustamm dünden görüntü vermemis kizceler yokk bacilar yok neyse sayima ara vereyim ben bir uzanayim azcik 🙂

  5. müjganımmmmm guzummmm köyemi gidiyon.
    iyi tatiller canım benim.güzel gözlüm.bizim yerimizede eğlen.
    öptüm seni şeker çırağım.seni sefiyorum. 😀

  6. nerde bizim bacılar.
    bu gün pazar.her gezmelerdemi acep.

  7. bacılar ,bacılar.
    hiç görmesin acılar.

  8. slm. yine kimseler yok. neyse bende sizee dün üzücü bir olayi anlatayim hala etkisindeyim bazenn herseyin hayatin ne kadar bos oldugunu unutuyoruz.burda bir arkadasimizin kizi var henüz 18- 19 yaslarinda kiz güzeller güzelii. ama güzel olsa ne olcak allahim sans versin. bu kizimizin beyninde tümör var ne yazikki 😦 😦 ve hic bir tedavi ve ameliyat sansi yok ne yazikki. bizim kizlarin yani eltimin kizlarinin yakin arkadasida oluyor kizcagiz 6 aydan beri hastanede yatiyor ve tedavi görüyor daha dogrusu tümörü bir sekilde eritip gencecik kizin hayatini kurtarmaya calisiyorlar. dün hastaneden izin alip gelmisti ben hastalandiktan sonra hic görmedim beyin üzerine hastane oldugu icin uzak bir yerde yatiyordu. dün ilk defa gördüm ve hala icim yaniyor o kiza 😦 o güzeller güzeli kizin rengi benzi atmis. ne yazikki doktorlar hic umut vermiyorr tedavi hic sonuc vermiyor ve günden güne gözlerinin kör olmasi ile basliyacakmis tömürün ilerki etkileri 😦 cok üzüldümm allahimm kimselere böyle bir aci vermesin ne kadar zor birsey insanin ölümünü beklemesi dün orda ayrica eltimin kuzeni vardi onunda ayni beyinde tümör vardi ama onunkisi cok sükür iyi cinsten ve sagligi iyiye gidiyormus erimis nerdeyse dün o kizcagiz onunla biraz konustu azda olsaa umut bekliyordu gözleri alahim ne gözler var kizda masallah sübhannalh onu dinliyor ve bir yandan yaslari akiyorr yerim onu bir umutt istiyordu 😦 ama oda biliyor hastaliginin ciddiyetini burdaki doktorlar hastadan hic birseyi gizlemiyor ayrintili sekilde anlatiyor. ve oturduk yemek yedik ve hastaneye dönmesi lazimdi ve bizlerlee öpüstü vedalasti gitti giderkende agliyordu oda istemezmiydi saglikli olmayi vee oda güzel bir yuva kurmayi 😦 ben ve ordakiler cok üzüldükk. belli olmaz belki ölüm beni o kizdan önce bulur yada ordakilerden birini sonucta sah damaramizdan yakindir ölüm bize ama bir an geliyor ölümü unutuyoruz ama o kiz her an ölümü düsüne düsüne yasiyor.cok zor bir durum. hele annesi hergün evladi gözünün önünde eriyor onun icin ayri bir aci allahim bizleri böyle acilarla imtihan etmesin. herseyin caresi var bizler bazen en ufak seyleri sorun yapip büyütüyoruz oysaa ölüm var. saglikli oldugumuz icin her zaman sükrümüzü eksk etmiyelim. sevdiklerimiz kiymetini bilip onlarin her an yanimizda oldugunu bilip ne kadar sansli oldugumuzu aklimizdan cikartmiyalim.benii cok üzen bir olaydi sizlerle paylasmak istedim 😦 allahimm bu günlerimize binlerce sükürler olsun. bizleri sagligimizdan etme ve sevdiklerimizide 😦

  9. ablammm nasilsin canooo ben burdayim ben yazarken sen gelmissin. bizden baska gelen yok. senin cirakta gitmis köye ablam allah kavustursun. bendee bütün günn uzanip durdum canim hic birsey yapmak istemedi kös kös oturdum.

  10. meralimmmm okudum ve çok üzüldüm.
    ALLAH ,ŞAFİ ismi hürmetine acil şifalarını göbdersin.inşallah.
    sözlerinin hepsine aynen katılıyorum.iki günlük dünyada her şey boş.binlerce şükürler olsun her anımıza ve her halimize. 😦

  11. göndersin diyecektim.

  12. heee çırağım köye gidiyormuş.
    gitsin dinlensin bakalım.enerji depolasın yeni eğitim
    dönemi için.kuzum benim.

  13. meralim bende bu gün yaprak yaptım salamura bastırdım.
    manava yaprak ısmarlamıştım.oda getirmiş .bu gün kahve içerken zil çaldı baktım manavın oğlu.teyze yaprak geldi dedi.bende bu gün öğleden sonra onu salamura yaptım.dahada birşey yapmadım.işte böyle.

  14. geldim ablamm cocuklara yemek verdim 🙂

  15. allah agiz tatligi ile yedirmeyi nasip etsin ablam. ellerine saglik iyi yapmissin. bizim burdada üzüm baglari var ben toplamayi bilmiyorum burda bilen arkadaslar var zamani geldimi üzüm baglarinin sahipleri ile konusup bizde toplayi salamura yapalim diyoruz. bizim yusufcuk üzüm sarmasini seviyor kücücük boy ile karalahana ve üzüm sarmasini ayit ediyor üzümü yiyor ama karalahanayi yemiyor 🙂

  16. Slm gozel ailem.Umarim haminiz yaxsisiz.Meral abla gercekten cox uzuldum o qiza,cox zor durumdu.Menim keyfim pozuldu,bacim universitet imtahanina girmisdi,bali yaxsidi cox yuksekdi.ama istediyi univ.e daha cox bal gerekdi.aglayir oraya giremeyeceyi ucun,zor sakitlesdirdim.umarim bundan sonrasi yaxsi olar onuncun

  17. Gencer seni de tebrik edirem fikran 1ci olmus.kimse yoxdu men cixdim bye

  18. slmm gülnarim öptüm senii biz iyiyizz sükür. demek bacin puani tutturamadi saglik olsunn daha sansi varmi bilmiyorum ama ins istedigi üniye bir sekilde kazanir. olmassada yine güzel bir yerler gelir kuzum sendee üzülme canim kendini özletme kib kuzum bye.

  19. Gönül; bir gün olur, seni gönlünü alana ulaştırır.
    Can; bir gün olur, seni sevgiliye ulaştırır.
    Sen de derdin eteğini elden bırakma,
    Çünkü o dert, bir gün olur, seni dermana ulaştırır.

  20. Bu şehrin ortasında h.z Yusuf gibi yalnızım. huzun agıtlarıyla yasıyorum.H.z İbrahim gibi ateşe atılmayı bekliyorum. Kerbelada h.z Hüseyin gibi susuzum. Hallac-ı Mansur gibi anlaşılması güç haldeyim. Bilal gibi kayaların altındayım….MEDET YA RABBBB

  21. ii akşamlar ben geldimmmmmmmmmm

  22. ooo h.g emelimmm öptümm bacimm nasilsin ne var ne yokk nelerr ediyonn iyikii geldinn imdatt diye bagricaktim 🙂

  23. h.b. bacıkom öpüyorum seni bal baklavam ben iyim sen nasılsınnnnnn

  24. bu arda genç gardaş tbrk ediyorum 1. olmuşunn

  25. meralimmmm bende çok üzüldüm o kıza bacım allah şifa versin inşallah alah çok büyüktür gençligine bagışlasın inşalahh allahım yardımcısı olsunnnnnn

  26. gülnarım kardeşinde çok üzülmesiin balım inaşşalh başka biyerlere gireri demeki onun için hayılııs böyleymişşşş canı sagolsun

  27. hatice abalm seni öpüyorum balım yapp yaprak salamuralarını gelir yeriz yaprak sarmalarını hala tadı damagımda yemekelrinin eline koluna saglık balımçok güzledi hepsiiii ):

  28. cemre Says:

    bende iyiyimm emelim ne olsunn aylak aylak oturuyomm ee sen analtt neler yaptin izmirdeee 🙂

  29. cemre Says:

    aminn ins emelimmm.evett evett inss benimde hala tadi damagimda ablamin yemeklerinin 🙂

  30. izmirdee pek bişey yapmadım bacım genelde evdeydikkkkk insan eşiyle gitmedimi bişey anlamıyo :)ee görümcemde çalışıyo kim biiz biyerlere götrcek kadın fısat buldukça götürdü canımmm

  31. cemre Says:

    hmm olsunn giii sonucta dilin var sora sora bagdat bulunurrr sen gezilecek yelreri belirleyip gezseydin ese ne gerek varr neysee yinedee az cokk görmüssüdnür birseyler 🙂 sanirim bizim gittigimiz kemer atli carsisina gitmissinizz güzel yerdi ayni istanbulun kapali carsisina benziyor 🙂

  32. cemre Says:

    ustamm biliyorum netinde sorun var ama keske bir ugrayip sayfana yorum atsaydin 😦 sesin solugun cikmadi umarim iyisin.

  33. cemre Says:

    Hayatta ki en önemli şey…….. ALLAH’IN GÜCÜ !

    En güçlü iletişim kanalı……..DUA !

    En değerli servet………….İMAN !

    Hayatta ki en etkili güç………SEVGİ !

    En büyük mutluluk ……..ÖZVERİ !

    Onsuz olunması en kötü şey…….ÜMİT !

    En yıkıcı alışkanlık ………KAYGI !

    Dünya üzerinde ki en inanılmaz bilgisayar…BEYİN !

    En büyük kayıp …….ÖZ SAYGIYI YİTİRMEK !

    En büyük doğal enerji kaynağı…………GENÇLİK !

    En çirkin kişilik özelliği…………BENCİLLİK !

    Üstesinden gelinmesi gereken en büyük sorun…..KORKU !

    En güzel kıyafet ………….GÜLÜMSEYİŞ !

    Başarıyı engelleyen en güçlü düşman ……..MAZERET !

    Toplumda istenmeyen en tehlikeli kişi……DEDİKODUCU !

    En güç dolu sözcük…………YAPABİLİRİM !

    En değersiz duygu ………..KENDİNE ACIMAK !

    En çok güç veren aşı……….TEŞVİK ETMEK !

    En etkili uyku ilacı…………..ZİHİN HUZURU !

    En taktir edilecek iyelik ……..GÜVENİRLİLİK !

    En memnun verici iş……BAŞKALARINA YARDIM ETMEK !

    Ve en iyi yaklaşım ………..ŞÜKRETMEKTİR !

    Şükretmek Hayatın iyi tarafını ortaya çıkarır.

    Sahip olduklarımızın Aslında yeterli,hatta fazla bile olduğunu hissettirir.

    Reddi Kabule,

    Düzensizliği Düzene,

    Karmaşıklığı Netliğe çevirir.

    Bir öğün yemeği Ziyafete,

    Bir evi bir yuvaya çevirir.

    Şükretmek Geçmişimizi Anlamlı kılar,

    Bu güne huzur ve yarınlara bir ışık getirir

  34. herkese ii geceelr ben kaçar çok yorgunum uykum geldi pikniyteydim bugün yordu beni byyyyyyyyyyy meralim öptüm bacıkommmm

Bir Yanıt Bırakın

