Asi & Demir – Yanarim

Dünler çoğalıp yarınlar azalıyor ama insanlar bunu bir türlü anlamıyor…

74 Yanıt to “Asi & Demir – Yanarim”

  1. ablacım ben artık müsadeni istesem nasıl olur?

  2. gider ayak zirveyide kaptık iyimi.hastalığı atlattım ama bu zirve havası beni yine hasta etmesin sakın 🙂

  3. heheheheheheh budaa iyiymisss tesekkürlerr ustam 😀 o degilde nasil buluyorlar bu yakistirmalari

  4. tmm ustacan müsade seninn geldigin icin cokkk sagol varol 🙂 aman hastaliktan bahsetme dikkat et kendine ins sana ugramaz. iyi gecelerr tatli rüyalar pasam allah islerini rast getirsin aeo byee 🙂

  5. kardescan sanirim zirveden direk yataga daldi hehe iyi gecelerr kardescan 🙂

  6. sağol cano çok teşekkürler sanada iyi geceler tatlı rüyalar.çıkarken ışıkları kapatmayı unutma 🙂 hadi byee

    sabahçılara günaydınnn..

  7. yok la dalmadım daha yatağım hazır değildi arada onu hazırladım 🙂 şimdi artık dalabilirim 🙂 hadi allah rahatlık versin byeee

  8. iyi dalislarrrr ins rüyanda bol bol balik tutarsin hehe ha baligi sevmen bilirim ama rüyada balikk görmek iyidirr 😀 bu arada tmm laa kapatirz aklimi yemedim haslama olmaya niyetim yok 🙂 sanda allah rahatlik versin pasa kardesim bye

  9. ii akşamlarrrrr nasılsınızzzzz

  10. meralim burdamıısn bacımmmmmm

  11. cemre Says:

    emell burdayimm bacimm h.g öptüm nasilsin? az bekle ufak bir isimm varr gelcem yada sen konus ben sana katilirim 😀

  12. h.b. bacıkom tmm ben seni beklerim sen bak işine bacıkom öyle tek başıma konuşcak halim yok 🙂

    gözdemm geçmiş olsun bacıkom hastaymışın allah şifa versin balımmmmm

  13. gardaş seninde işlerin çok yogunmuş allah kolayklık versinn

  14. hatice ablamsabah bize bagırmışın balım ben hem temzilik yapıyom evde usta var hemnede annemlerde misafir varoraya gidip geliyom sabah gelmedim

  15. cemre Says:

    emelimm ustalar ne yaptii cok varmi evin isii sen neler yaptin günü nasildi

  16. iyim meralim saol bacım ya salonumun kartonpiri yapılcak kaldı kaç sendir işte onu yaptırıyom bide badana olcak bugün başladılar cuma cumartesi biter diyolar işte öyle bacım annemlere gittimmmmm

  17. cemre Says:

    hmm anladim bacim siimdidenn güle güle eskit o zaman bacimm huzur icinde oturmayi nasip etsin 🙂 anneler iyiler dimii bir yarmaz durum yok

  18. amin abcım amin sende dr gitmişin diş için sanada geçmiş olsun bacıkom sen neler yaptın bugünnn

  19. cemre Says:

    evet bacim bende dr gittim yaa sorma disimi dolgu yapcaklar ama önce kanal tedavisini yapiylar sanirim cürük derin allahim uyusturudlar ama ben yinede agriyi hisseetim sag tarafimi dedim o tarftadada cürük cikti daha sol tarafimin tedavisini yapiyorlar aletler agzima sokup testere yapiyorlar mubarekler birde damaklrimin röntgenini cektiler yani bu ayin icinde dis icin 5 sefer daha dr gitmem gerek. ekstra birde baska dr gitmem gerekti termin aldim iste öyle tr gitmeden bazi kontrollerden gecirelim bakalim kendimizi sonra eve geldim kac saat birsey yiyemedim agzim uyusmus durumdaydi sonra basim agridi az yat öylesine gün gecti bacim 🙂 ama dilim hep dislerimde dolguyu gecici koyuyorlar beni rahatsiz ediyor.

  20. nhım çok geçmiş olsun abcım diş çok zor allah kolaylık versin bal baklavammmm 🙂

  21. cemre Says:

    evett aynenn sütlü nuriyem tesekkürler o degilde ayy tr geliyorum ramazan ayina denk geliyomm sütlü nuriyeleri yicemm heheheheh yedikce sen aklima gelcen 😀

  22. heheheheh ye bacım ye afiyet olsun bende baklavalarda sen aklıma gelcennnn gelde bursada beraber yiyelim bacıkom 🙂

Bir Cevap Yazın

