Umutların gerçek olsun Funda


155 Yanıt to “Umutların gerçek olsun Funda”

  1. evet öteki sayfada herkese ii geceelr dedim şimdide zirveye oturmadan gitmek olmaz zirvedende herkese günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sabah şeekrleriiiiiiii

  2. yaaa sen nası yorgunsun yaa. zirveye oturmadan gitsen bi yerin eksik mi kalır? ne ışık kapatmışsın ne kapı kilitleşmişsin ohh yanii. yorguna bak. gidiyo da lunaparklarda eğleniyo. ben olsam pestilim çıkar. zaten de okadar bile olmadan çıktı. misafirleri yatırdık şimdi kendim de yatacam. bana bak enerji içeceği falan mı içiyon doğru söyleeeee 😀 tabii sen gökkuşağı olacak kadınsın her rengi barındırıyon maaşallah. 🙂 neyse siteciğim. bu assolist zirveye konmuş ondan sonra da hiç bi yeri kapatmadan çıkmış. öyle günaydın sabah şekerleriii demekle olmuyo canım. halk biraz hizmet bekler. her yeri kontrol ettim. ışıkları da söndürdüm. kapıyı kapatıyorum. ama encere açık kalsın malum hava sıcak. ve iyi geceler diliyorum. günaydın herkeseeee …. 🙂

Bir Cevap Yazın

