Asi & Demir – Son sözler

Bir kez olsun aynı şeyleri hissetmeyi başarabilen iki insan
birbirini hep anlayacaktır.

696 Yanıt to “Asi & Demir – Son sözler”

  1. ayyy emelll ne meraklisinn benii dövmeyeee gii gider ayak uslu durayim diyomm illaki damrana bastircan sonrada niye basiyonn diyon 🙂

  2. ben bu ilahiyi bir sürü insann icinde sahnede söyledm abla bisey değil dinliyelmde içimiz acılsın azcık

  3. abowwww emel abladan kurtardık zirveyi meral abla cıktı 🙂

  4. sagol kuzucum ben ilk defa dinliyorum

  5. meralllllllllllll asıl şimdi seni elimden kimse alamaz amam artık zirvaya ara vercem istemiyourum 🙂

  6. ilkkusum tesekkürlerr güzel bir ilahii mersi kuzum 🙂

  7. vay kaderim kacirdin gii zirveyiiii
    ama melosada yakisiyo demiii 😀

  8. gelcemm

  9. gii ne yaptimda elinden almasinlarr surdaa sakin sakin yaziyorum yarin gidecem diye burukluk var zaten 😦

  10. ilknur bak dayak yiyecen heeeeeeeeeeee zirveyi ben istemiyorum artık 🙂
    demek herkesin içinde söyledin he bu ilahiyi tbrk ederim seni ozaman

  11. bisey değil abla 🙂

    hahahha abla emel abla seni dövcekti zaten bide zirveyi oturdn valla kurtulamazsn artk emel abladan 🙂 🙂 oh be desene zirve artk meral ablayla bize 😀 kaldı

    bisey değil ablacm eed güzeldir:)

  12. oyyyyyyyyyyyyyy yerim seni meralim aşkımm tmm tmm otur hemen damardan girme tmm otur evet yarın gidecen zirve senin olsun bacım yakıştı bacıma benim 🙂

  13. oy oy oy bisey yapmadn al abla snn olsun zirve ya 😦 niye abla

    heheh simdide sıra bndemi emel abla simdide bnimi dövceksn meral abla bitti smdi bnde 😀 istemeeeeeeeeeee bi zahmet bıkmışssındır zaten 🙂

    tşk ederim ama abla bni görmen lazımdı cok terledim söylerken bnde bide heycan panik atak var 🙂 fena olmustm ama annem teselli etti he bu arada annemn herkeze selamı var oda bir hevesli hevesli elişi örüyor 🙂

  14. ayy ben zirveye cikmisimm yeni fark ettim bende diyom emell ne bagiriyor aman yok bende istemem zirveyi ne öyle zirvede oldumu sirasi geldimi eser sirasi geldimi günes tepeme vurur kar yagar yagmurlar firtinalar kopar ilk yara alan ben olurumm ben zirve degilde dagin dibinde kanatlarina siginayim kisilir kalirimm daha iyii 🙂

  15. yok yok dövemme ben bacımııııııı kıymamam ben ona ben onsuz 1 ay ne yaparımmm artık msjlaşırız durmadan 🙂

  16. a.s ilkkus sende cok selam söylee.ne elisisi örüyorr sana ceyizmi yapiyor yoksa 🙂

  17. banda kıymasana emel abla 🙂 hehehe kıskandm smdi emel ablaa ya 😀

  18. sende annene slm söyle ilknur teşekür ederiz ne örüyo kız hevesli hevesli sana çeyizmi yoksa 🙂

  19. aleyküm selam yengeme türbent yapıyor be abla 😀 ooo bu sandık çeyiz var annem hep bana yapmıştı ama smdi ceyiz ikiye bölündü kardesm gelince 🙂 anneme diyorum boşna yapma herşeyin hazırı var dinlemiyorki 🙂

  20. aleyküm slm abla bisey değil 🙂 ne çeyizi beeeeeeee 🙂

  21. heheh yok yok sanada kıyamma ikinizde kurtuldunuz elimden . meral gı ikimzide aynı şeyi yazmışıız bacımmmm 🙂

  22. canlarim ben cikmaliyim yarin erken kalkip ise gidicemm hebinizi tane tane öpüyorum iyi ramazanlar diliyorum melosum sanada hayirli yolculuklar bacikom güzel bir zaman gecir ailenle tanidiklara cok cok selamlarimi ilet bacikomm olurmu insallah bazi canolarimizi görceksin bendende saril öp olurmuu
    haccem yanniz kalmasin ama ben birdaha ne zaman gelirim bilemem söz veremem canim ablam benimm insallah en yakin zamanda görüsürüzzz senide tane tane ayla usulü öpüyorummmm
    hade hosca kalin esen kalin

  23. hehehe iyi bari ramazanı abla dayağı yemeden gircem ayy kalp kalbe karşıdır emel abla ikinzde aynı şeyi yazmışssnz 🙂

  24. hoşcakal ayla abla bnde öptüm 🙂 grşrz ii sahurlar sana

  25. evet ya ne çeyizi eskidenmiş onlar şimdi herşeyin hazırı dahada güzeli var valla emege yazık

  26. bencede bende öyle diyorm ama annem yok olmaz diyor 🙂 boşuna yani gözünü yoruyor

  27. biz mesela yusufla gözde ablanın oğlunun çeyizini hazır alcaz dimi meral abla 🙂

  28. iii geceelr aylam bende seni öptüm bacım fırsat bide leptop buldukça gel bacıkom kaderimmmmm

  29. cokk tesekkürlerr aylammm senii ve cadilarimii cokk öpüyorumm iyii gecelerr tatli rüyalarrr sende aeo kibb byeee

  30. geliyorum benimde az isim varr

  31. kızlarrrrrrrrrr bizde yatsakmı gece sahura kalkcaz canlarrrrrrrrrr meralim yorgunsun sen zaten bende yorgunum ilknur sen gayet uyanıksın ben sahura kadra oturcaktım ama uyku bastı 🙂

  32. tamam abla sen işine bak

  33. evet ben gayet uyanıym hiç uykm yok bnde sahura kadar oturum heheh emel abla ya snde enerjini kaybetmeye basladn iyice he 🙂

  34. meral nereeye gittin bacım gitmeden bize yeni sayfada aç gıı bakkkkkkk sayfamız yavaşladı ztaen sen gelene kadar ancak onu dolduruuz heheheeh 🙂 gençer açar amam baksana oda yok sen işlimiiz garantiye al 🙂

  35. bence meral abla bize yeni sayfa ac bnce 🙂 burası doldu taşıyor sığamıyoruz

  36. evet yaa ne oluyo bana yaşlanıyorum galiba yok ilknuru dururmda dayanırım uykusuzluga bu aralar biraz yoruldum ya ondan oluyo

  37. evet yeni sayfa açki ilknurla zirve yarışı yapalım biz heheheeh 🙂

  38. sen otur sahura kadar bizide uyandır sahurda :)uyur kalırsak h

  39. yok be ne yaşlanması doğaldır yoruluyorsun nese abla sen git uyu bnde takılıyım biraz hadi bn gittm by öptüm kndinize cici bakın allaha emanet olun iyi sahurlar 🙂 bu arada gece uyuyamıyorum cnku davulcudan korkuyorum eccük 😦

  40. aynen ama ben cıkıycm abla 🙂

  41. allah seniiiii hemi davvulcudan niye korkuyon kızzzzzzzzzzz ii hadi sen takıl amam meralim yok onla konuşsaydım gerçi sabata bulurum onu ben 🙂

  42. meralim bacım canım bal baklavam sana ve ailene ii tatailler diliyorum inşallah hayırlsısyla gider dönersiniz herşey gönlünüzce olurrrrr seni çokkkkkk özlüyecem amma inşalah burdada türkiyede görüşrüz bacım seni çok seviyorum ve öpüyorum balımmmmmmmmmmm a.e.o. inşallah yolunuz açık olsun sular gibi gidin gelinn

  43. ii gecelr sizlere meral ve ilknur öptüm a.e.o. görüşrüzzzzz

  44. bütün herkeze iyi sahurlar diliyorum 🙂 afiyet bal şeker olsun ..

    emel Diyor ki:
    01/08/2011 1:02
    allah seniiiii hemi davvulcudan niye korkuyon kızzzzzzzzzzz ii hadi sen takıl amam meralim yok onla konuşsaydım gerçi sabata bulurum onu ben

    🙂 Abla ne biliyim cok krokuyorm blıyormusun uyuyamıyorum o yuzden valla 😀 😀 annemde kucukken korkuyormuş ama abla o davula vurunca ben bir tuhaf oluyorum ya 🙂

Bir Cevap Yazın

