Asi & Demir – Son öpücük

 


185 Yanıt to “Asi & Demir – Son öpücük”

  1. CANLARIM SONRA GÖRÜŞÜRÜZ

  2. amanın zirveye çıkmışım.tüh emel kusura bakma. 😀

  3. ama ağaya beleş demiştin. 😀
    ha bu arada bizim gençer ağamız nerde yav.
    özledik.netimi ,modemimi bozul acep.iştende giremiyor çok yoğun olsa gerek.neyse sağlığı iyi olsunda gelir paşam.

  4. selamm sitemmmmmm bende kurstan sonra çok bitkin düşüyorum yorumlaraa baktmm herkesee iyiii 🙂

    gülücmm kardeşini tebrikk ederimmmm

  5. slmmmmmmmmmm ayıpsın hatice ablacım agaya beleş sana zirvede herşey serbets sana boynum kıldan inceeee zirveyi bi meralle paylaşamıyodum şimdi işim dahada zor oldu bu sefer çıragıda paylaşıyom çıragımı yandaş aldı kendine kalbimden vurdu beni :)bacıkom

  6. bugün beni sevim aradııı bacımla yandaşımla konuştum dediki emel bak kız kardeşim senle konuşmak istiyo senle tanışmak istiyo bi mrb dermisn bende tabi dedim mrh dedim karşıdan bi ses mrh ba dedi bi bakarımki meral tabi meralin sesini hemen tanıdım bacıkolarım buluşmuşlar bu bacılarım banaa kek yapmayı ne çok seviyolar ya gülmekten bayıldılar karşıda 🙂

  7. sonra meralimle konuştum yandaşım kıskandı hemen teli istedi sonra meralimde sizin yandaşınız varsa benimde var dedi duyguyu aradı ben sevimle meralde duyguyla konuştukk ya hatice ablam işte zirveyi merale vermezken çıragı verdik yandaş aldı kendine :)sonrada ben çıragımla konuştum yoksa çatlardım evet bacılarımın hepinize çok slm var sesleri çok güzel geliyoduuuuu ikisinide yerim bennn çıragımında sesi güzel geliyoduuuuu onuda yerim bennn ya ben hepiniz yerimmmmmm sizi çok seviyorum sitem 🙂

  8. neyse ben kaçarrrrrrr a.e.o. görüşrüz iftara gidecem kendinize ii bakın byyyyyyyyy

  9. oooo demekk bacılarr buluşmularrrrr emell ablammmm senide şakaladılarr hemii he hee 🙂

    emell abla senin bu çırağınla yandaşş işi nedir ben anlamadımm 🙂

  10. cemre Says:

    Slm ben geldimmmm herkese kocaman öpücüklerimi yolluyorum ve saygi ve sevgilerimi sunuyorum.hepinizi cok özldimm su an furkanin cebinden yaziyorum ne alet sitemizin her yönu her ince ayrintisini gosteriyor 1o gülen yüz firsat buldukca gelirim bucgün temizlikle ugrsstim abimlerle eyüp sultana gidecektim firsati.m olmadi bir ara carsiya ciktim sevim bacimi kuöförde bastim süslü bacim 🙂 bacimla aramida bir mahalle var bacimla 2 saat guzel zaman gecirdik.simdi cikmaliyim gelmeye caliscam cok optum sizleri aeo saglicakla kalin bye

  11. Ben geldim aboww benmi hesap vercem heeheh tmm kilitlerm 🙂

    Emel abla seni kandırmışlar 🙂 bak senm bnm ablamlara nasılda işletmişler emel ablamı sevim ablaya numaramı verdm ama ne arıo ne soruyor darıldm valla 😦 ooyy bnm meral ablam gelmiş hg 😀 iisindir inşallah oh ne gsl bacısıyla vakt geçirmiş 🙂

  12. slmmmm ben geldimmmmmm
    ayyyyyyyy meralim gelmiş bal baklavam h.g evet böyle arada gel kız bizde seni çok özlüyoruz bacıkommmmm

  13. mügjanımmmmm ah bu yandaş işini ne sen sor ne ben söyleyim :)şimdi sevimile ben çok iyi anlaşıyom diye sevim beni ben sevimi destekliyoruz hep sevim bana yandaşım dedi bi kere sonnra sevimle ben yandaş olduk 🙂
    tabi meral abaln hiç boş dururumu oda benim çıragıma yandaşlık teklif etti onlarda birbirlerini çok destekliyolar yani benim çırak meralin yandaşı oldu ablacım olay bundan ibarettttt 🙂

  14. heeeeeeee ilknur beni kandırdılar bu ablaların ikisi buluşmuşlar beni aradılar onlar bana kek yapmaya bayılıyolar zatennnnnnnnnn ahhh ahhhhhh bi gün ben onlara öyle bi kek yapcamki onlar görcek kek nasıl oluyomuş 🙂

  15. 😀 abla yap abla yappp 🙂 yapta kek nasıl oluyormuş görsünler hehehe 😀

  16. Abla burdamıSn ? 🙂

  17. Bu arada hatice ablamada cok yakışmış zirve hee 🙂

  18. Abla görüyormusun herkez zirveye oturdugunda kusura bakma diye artk tabulamışssn zirveyi ya 😀

  19. ilknurrrrrr bak elimde kalcan herkese ögrettim zirvenin benim oldugunu bi sana ögretemedim ya zirve dayagı yiyecen benden amam haticeme serbesttttttt zirve sadece saan deyil sana yasak 🙂

  20. evet hatice ablama çok yakışıyo zirveeeeeeee 🙂

  21. sana arada veriyom zirveyi bak rüyanmda görürüsün bi daha damarıma basma 🙂

  22. hehehe kalıym abla kalıym 🙂 benm o zirve tamamı atsana zirve dayagı atta görym nasıl oluyormus 🙂 🙂 Amaaaaaaaa neden bana yasakmış yaw ayp sana 😀

  23. hehehe bnm ablama yakısır 😛

  24. ilknurrrr istersen ben sana vveririm abalm meral ablanla sevim ablanın nosunu ayıp ettin yani onlar telaştan aramamışlardır sen ara süpriz yap onlara çok mutlu olurlarrrr eminimki

  25. hahaha rüyamda görsem o bile yeter rüyamda bile tam oturcam sen oturuyorsn 🙂

  26. tamam abla bir ara alırırmmm ee napıyorsn bakıyım 😀 nasl geçti günün

  27. heheheh ben oturum ona göreeeee dellendirme beniiii 🙂

  28. Dellenmede oturmada hehehe 🙂

  29. iyim ne yapayım günüm güzeldi bacılarımla konuştum bidanemle konuştum duygumla sonra iftara davetiydim gzüeldi günüm senin nasıl geçti

  30. iyi geçti bilyormsnz ben namaz kılmaya basladm 🙂

  31. eeee sen damarıma basıyon nasıl dellenmeyim bak bundan sonraki zirveyi sana verebilirdim yani bilemiyorum 🙂

  32. Süper ramazan ama 1 tane şarkı dinliyelm 🙂

  33. ooooooooo çok güzelll aferim sana allah kabul etsin inşallahhh inşalah devamı gelir ramzan getirip bayram götürmesin sakın hemi dikkat et 🙂

Bir Cevap Yazın

