Asi&Demir – Rüya

225 Yanıt to “Asi&Demir – Rüya”

  1. ooooooooooooo zirve zamanı gelmiş oturmadan gitmek olmaz şimdiiiiiiiii 🙂
    ilknur geçmiş olsun

  2. neeeeee ilknur benle kamakaziyemi bincen gıı hem o kamakazi beni taşımaz hemde ben korkarım ben stresimi bagırıp atıyom ben balerine ahtopata bide gemiye binerim ötekilereden korkuyom ben adrenalin sevmiyom sen ona meral ablanla binn ötekilere beraber bineriz

    taşır gı niye taşımadn sen o kadar şişmanmısn taa 😀 bende bağırarak atıoym he ben gondolada bindm cok eğlenceli heee meral ablaylada bineriz 🙂 🙂 Tamma Bineriz beraber

    Bak suna ya gene zirveye oturmuş 😀 😀 sağol abla 🙂

  3. bu arada sevm ablam bana msj atms nosunu kaydediym die 🙂 🙂 iyiymiş ii olmasna sevndm msj hakkm olmadgı icin cwp weremedm ama 😦

  4. Simdi sen başkasına ‘günaydın aşkım’ diyosun…
    başkasını düşünüyorsun…
    başkasını kıskanıyorsun…
    tatlı kavgalar ediyorsunuz sonra barışıyorsunuz…
    elini tutuyosun güvenle…
    gözlerine bakıyosun sevgiyle…
    bi zamanlar ikimizin yaşadığı şeylerin
    aynısını yaşıyorsun onunla…
    yani diyorum ki Öküz ;
    gitmene ne gerek vardı ?

  5. slmmmmmmmmmmmmmmm ii geceler nasılsınız ben yorgunumm ay iftarda gitmesi iyidi misafir agırladım buu geece yoruldum :)ay şaka bi yana misafir agırlamanın tadıda başka cnm

  6. 🙂 Emelim burdamsn 😀

  7. günaydın canlarım.hayırlı sabahlar.

  8. emelim canım.nisafirmi ağırladın.ne güzel çok sevap.gitmeside güzel misafir ağırlamasıda güzel balam.
    klip için çok teşekkür ederim.niliyorsun ikimizin türküsü.dinlerken içim dağlanıyor.hep kayıp yeğenim geliyor aklıma. 😦

  9. ilkkuş senin tahlillerinde güzel çıkar inşallah.öpüyorum kuzucuk.

  10. meralim canım birtanem gelmiş .gezin güzelce ALLAH içinize sindirsin.öpüyorum kuzum senide.

  11. slm biricik ailem.gördüğüm kadarıyla herkes iyi.hepinizi sevgi ve saygıyla selamlıyorum.

  12. slmmmmmm slmmm
    nasılsınzı bakalımmmm evet hatice ablacım haaklısın hepsi ayrı güzel iftara gitmekte almakta
    hatice abla nasıl ya anlamadım senin kayıp yiyegininmi var yada söyledin ben hatırlamıyorum çok üüzldüm

  13. sanada slm gardaşşşşşş biz iyiz inşalah sende iyisindir

  14. sevimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm sesimii duy bacımmmmmmmm bak elimden çekecegin var siteyeeeeee yazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz yerim bak seniiiiiiiiiiii sen benim bagırmmaı duyarsınnnn nerde olsan 🙂

  15. meralllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll sende bi ce yaptın gerisi yok bacım tatilde bizi unutmayınnnnnnnnnnnn

  16. ayyyyyyyyyyyyyy çıragımla konuştum az önce guzumlaaaa sesi topik oldu bana yerim onu bennnnn ay ben bu çıragımı niye bu kaa çok seviyorum acabaaaaaaaaa 🙂 bide görseydimm ay meral benden önce görcek galiba 🙂 acaba bu gece otobüse binip gitsemmi ne yapsamm :)şaka bi yana görsün bacım yaaaaaa oda onun yandaşı nede olsa

  17. ay neyse ben işime döneyim kızçelerrrrrrrr bak gine gözümden kaçmıyonuz heee görüntü vermiyonuz çıragım sende dahil 🙂 ilknur hariç ilknurr geliyo meral ablası bak sende gör yani siteyi hiç ihmail etmedi haberin olsun 🙂 demi ilknurrrrrrr 🙂 🙂 🙂

  18. benn geldimm 🙂

  19. emel ablamm bakk geldimm he he 🙂

    ustsmm kayıp yeğenin mii vardıı yaa inşallah bulunur ozamnn

    gencer abi sanada selamm .9

    ilknurcumm aferimm bakk hrgü siteye uğrayıp burayı boş bırakmıyon 🙂

  20. Hatice ablacıgım inşallah iyiy cıkar ya bıktm artık saolasn 🙂

    Hehehe emel abla seni çiğ çiğ yiycem gıı 🙂 napıym 3 harflileremi bırakıym siteyi walla bu gidisle elimzden alcaklarda hadi hayırlısı 🙂 hiç ihmal edermym siteyi 🙂 ayıp ediyorsunuz

    Tşk ederim müjgan ablacım hehehe hergn uğruyorum mecburen boş bırakmaya glemıyor siteyi 🙂 hemen emel abla zirveye oturuyor cnku 😀

  21. merhaba canlarım.nasılsınız benim canım ailem.

  22. çok yorgunum.niye bilmiyom.hem gönlüm yorgun hemde bedenim.

  23. hepinizi çok çok çok seviyorum vede öpüyorum.
    gideyim son gücümü toplayıp yatsı namazımı bir hayırlısıyla kılayım.
    sonra cup yatağa.iyi geceler.bye bye.

Bir Cevap Yazın

