İYİKİ DOĞDUN MELİS


277 Yanıt to “İYİKİ DOĞDUN MELİS”

  1. suruclu Says:

    way kardeş selam nasılsın

  2. suruclu Says:

    yine zirveye kondum emel abla valla gözüm yok tahtında veliaht değilim

  3. suruclu Says:

    neyse bir kaç dakka turlim gidecem

  4. suruclu Says:

    evet gençer kardeş meral ablamla 1 saatte yakın sohpet etik nasıl geçti anlayamadım vedalaşmak zor geldi

  5. suruclu Says:

    bu arada dün meral ablamın yanından dönerken meslek lisesine uğradım düz liseden meslek lisesine geçiş için şansımı denim dedim bana bir form verdiler doldurmam için ve eylülün altısında kura çekimine gelmemi söylediler kurada çıkarsam çocuk gelişim bölümünü okuyacam kestirmeden meslek sahibi olacam bakalım şans olmasada yoluma devam edecem

  6. suruclu Says:

    ya meral abla dediki buralar çok sıcak diyoruz ama burdaki insanlar havanın serinlediğini söylüyor son 10 15 gündür herhalde sıcaklık 1 derece düşse de anlıyorlar hehehe nasıl güldüm harika bir tepit aynen öyle

  7. suruclu Says:

    neyse benim için çok güzel bir gün oldu inşallah bir gün hepimiz bir arada oluruz

  8. suruclu Says:

    Virus, ferman dinlemez.

    Virus bulaşa bulaşa yayılır.

    Az veren “sabit disk”ten, çok veren “boot”da

    Virusunu söylemeyen anti-virusunu bulamaz.

    Şifreni söyleme dostuna, o da söyler dostuna.

    Vakitsiz kilitlenen bilgisayarı resetlerler.

    Virusun başı küçükken ezilir.

    Yiğitlere isimleri kahramanlıktan , viruslere isimleri verdiği
    zarardan sonra verilir.

  9. amin inşallah.

    slm kardeşim.evet burası içinde sıcak demişti.ama allahtan rüzgar vardı biraz 🙂 bende bu serin hali didim 🙂 demek meslek lisesine geçiş yapmayı düşünüyon.allah yolunu açık etsin.herşey gönlünce olsun.

  10. suruclu Says:

    kış bahana aslında sahtekarlıklar soğutuyor dünyayı

  11. bu arada paylaşımların için teşekkürler.

  12. suruclu Says:

    sağol inşallah bakalım görecez tabi alışmış ablam yaz yağmurlarına

  13. suruclu Says:

    bişey değil nasılsın kardeş işler nasıl

  14. suruclu Says:

    neyse bende artık şirinlim burdan hoşçakal kardeş

  15. Adamın biri hayvanat bahçesine gitmiş.bakmış ki bütün

    hayvanlar kahkahalarla gül…üyor eşek yan gelmiş

    yatıyor. Adam bir anlam verememiş. Merakından ertesi gün

    tekrar gitmiş, bu seferde bütün hayvanlar

    yatıyor eşek kahkahalarla gülüyor. Hayvanat bahçesi müdürüne sormuş :
    – Dün bütün hayvanlar gülerken eşek yatıyordu, bugün ise bütün hayvanlar yatarken eşek gülüyor bu ne

    biçim iştir ne oluyor… Müdür : – Sormayın beyefendi dün zürafa bir espri yaptı eşek ancak bugün anladı… 😀 ;D;D;D

  16. Bir erkekten kusursuz aşk beklemek, tavuğa çikolata yedirip kinder sürpriz yumurtasını beklemek gibidir;)…

  17. işler eh işte idare eder.bugün usta yok .ondan rahatım 🙂 güle güle kardeş.bende şirinliyim o zaman 🙂

  18. Erkekler ikiye ayrılır…
    ve sonra maç yaparlar ;)=)

  19. suruclu Says:

    hahah harika anca anlamış eşek ne yapsın neyse teşekürler paylaşım için esahtan gidiyorum annem çağırıyor

  20. emel Says:

    slmmmmmmmmmmmmm milette o sabah gardaşla nazlı gemişşşşşş sohbet etmişler ne güzelllllllllllllllll

  21. emel Says:

    nazlı zirve konusana gelinceeeeeeeeeeee evet bakıyomda zirve rahat geldi galiba 2 gündür oturuyosun zirvemi bana bırakın bak yerim siziiiiiii okaaaaaaaaa 🙂
    nazlı hayırlııs olsun cnm hangidi hayırlısysa onu okursun inşallah
    evet meral ablanı gördün bakalım sıra kimde 🙂

  22. emel Says:

    gardaş bu erkeler konusunda çok güzel yazılar getirmiş teşekürlerrrrrrr
    heheh eşek bugün analdı hee 🙂
    bu erkeklerin maç sohbetiyle akserlik sohbetleri hiç bitmiyo zaten 🙂

  23. emel Says:

    duygucummmmm döndü eve inşallah bi görüntü yaparsın balımmmmmmmm çok özledim seni bidanecik çıragım benimmmmmmmmmmmmmmm öptüm seniiiiiii

  24. ilknur Says:

    ben geldmmm aboww bu sitede kmse be görmüyor yaww 😦 : ( aha smdide zirveye nazlı abla oturdu zirveye 🙂 sunlara bk ya emel abla ytmez gibi 🙂 bide nazlı abla oturdu nese bn kctm bb

  25. gelen giden olmamış.ben en iyisi toparlanıp çıkıyım artıkın.bye

Bir Cevap Yazın

