Asi&Demir – Ayrılık zamanı

212 Yanıt to “Asi&Demir – Ayrılık zamanı”

  1. ivet dün çalıştım,pazar günüde çalıştım.ama bugün kendime tatil verdim 😀 sen nasılsın?

  2. burdayım kardeş nasılsın? yahşı mısan?

  3. sağol ivet yahşiyem çok şükür.sen nasıl oldun? daha iyisindir inşallah.

  4. vallahi iyi yapmışsın 🙂 çalış çalış çalış sen mi kurtarcan orayı. tabi gözde bi çalışan olmak kolay değil ama senin de dinlenmeye ihtiyacın var. iyiyim ya bilindik bayram hallerindeyim işte. 😀 sende ne var ne yok ?

  5. aslında ne öksürükmüş ki atamadım içimden. gerçi ciğerlere inmiş iltihap normal hala sürmesi ama daha iyi sayılırım. heleki önceye bakaraktan çok çok iyiyim. sende iyisin inş. ayağın filan

  6. oldu mu şimdi zirveyi kaptırdık bak 😀 hani admin centilmenliği 😀

  7. gittin mi genççç?

  8. neyse bende çıkayım bari hadi görüşmek üzere öptüm herkesi hoşçakalın. kib gençcim görüşürüz kardeşim.

  9. gözde_nur Says:

    Canlarım hepinizin bayramınıkutluyorum herkesi sanal olarak öpüp kucaklıyorum yarın izinliyim şimdiden gezmeye başladım arkadaşımla başka bir kız arkadaşıma gidiyorum kartala bugün orda kalıp yarın gezeceğiz kızlar grubu olarak 🙂 telden dönemedim bayram tebrikleri için hepinize ayrı ayrı teşekür ederim telde liraları bitirmişim birazdan alıcam 🙂 tekrardan hepinizi öpüyorum şimdilik hoşçakalın ballı bademlerim
    Not:Sevgili adminim hani bizim şekerimiz çikolatamız 😀

  10. selamlar tekrardan benden sonra pek gelip giden olmamaış. gözde ablacım senin de bayramın kutlu olsun canom öpüyorum. genç ya ben sana cvp yazdım ama iletilmedi teline msj haberin olsun. kimbilir kaçta gider 😕 hep benim şanssızlığım oluyo böyle. bizde akraba ziyaretinden döndük yeni. akşama misafir gelecek canlar öpüldünüz görüşürüz. 🙂

Bir Cevap Yazın

