Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun…

98 Yanıt to “Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun…”

  1. oooooooooooo ablam sen burdamısın bal bademim seni kocaman öpüyorum çok teşekür ederim balım dileklerin içinnnnnn

  2. bilgisayara virüs bulaşmış ikide bir sayfam donuyo yaa sinir oldum zor yazıyorum ayyy pcem bozuldu çok üzüzlyorummmmm 😦

  3. çok teşekkür ederim canım benim.
    haber için teşekkür ederim.inşallah meralimde sağ salim evine yuvasına kavuşsun inşallah.

  4. çıragım balımmmm yaaaaa sana kıyamma biliyosun ama sende ihmail ettin yani siteyi neyse senin yerine ben alırım cezayı ben çekerim :)daha ne yapayım çıragına kıyak demesinler 🙂

  5. burdayım canım.aman bozulmasın pc.
    yoksa nasıl buluşuruz biz.

  6. bak bak bak çırağınada hiç kıyamazmış 😀

  7. amin inşallah ablam aminnnnnn herkes evine sag saglim kavuşsunnn

  8. heeeeeeeeeee hatice ablam kıyamaıyorum gençere akşam gaz veridim hatice ablayla benden başka herkese ceza ver siteyi ihamail ettiler dedim duyguda bana kızıyo bende geldim diyo da onun cezasın ebn çekeyimn bari 🙂

    gerçi gençere kim ceza vercek oda gelmediiiiii oda siteyi ihmail etti neyse kimse ceza almasın bu yaz böyle olduuuuuu gine kimseye kıyamamadım 🙂

  9. sorma ablam ya sayfa donuyo bi yazı e bir belki bu akşam eşim götürür yaptırmaya format istiyo galiba ablacım ben çıkıyorum sinir oldum bu pceye seni çok öptüm görüşrüz sofrayı hazırlyım çocuklara ilaç içircem karınlarını doyurayım byyyyyyy

  10. tuba_asi Says:

    ben geldim bugün döndüm evime.geçmiş bayramımız kutlu olsun.emel ablam bende ceza almayim 🙂

  11. slm ben geldim
    tmmm sende ceza alma selma senide esssss geçtim cnm 🙂

  12. selam herkese. ustam geçmiş olsun şevvalimle enesime. niye dikkat etmiyosun he sen benim kuzularıma sen bana kızarken iyiydi dimi. hastalandırıyosun böyle kuzucukları. ayrıca bizde tatile çıktık herhalde. ramazanda da gelemedik. sizin gibi enerjik değildik biz herhaldeeeee. napalım yani bunun için ceza verilir mi? ayıp yani. bi de kıyacaktın çırağına hemi? daha neler…

  13. evet ben bi dolanıp geleyim birileri gelene kadar.

  14. slmmmmmmmmmmmmmmmmm ayyyyyyyyyyyyy kimleri görüyorum burdaaaaaaaaaaaaaaaaaa 🙂

  15. nasılsın duygucum balım bidanem öpüyorum seni canısıııııııı seni burda görmek çok güzelllllllll 🙂

  16. günaydın.hayırlı sabahlar.
    güzel bir hafta sonu diliyorum herkese.

  17. Bir gülümseme;
    sevginin ve insan olmanın anahtarıdır.
    Bir gülümseme;
    iç dünyamızın güzelliklerini, dışa yansıtır .
    Bir gülümseme;
    bir külfeti yoktur, fakat çok sey kazandırır.
    Bir gülümseme;
    evde saadet, iş; yerinde muvaffakiyettir.
    Bir gülümseme;
    başkalarına ikramda bulunmak demektir.
    Bir gülümseme;
    vereni fakirleştirmeden, alanı zenginleştirir.
    Bir gülümseme;
    bir an sürer, bazan ise ebediyen yaşar.
    Bir gülümseme;
    yorgun olan insanı dinlendirir.
    Bir gülümseme;
    ümitsiz olana neşe ve hayat bahşeder.
    Bir gülümseme;
    karanlık bir çehreyi aydınlatabilir.
    Bir gülümseme;
    satın alınmaz, rica ile elde edilemez.
    Bir gülümseme;
    ödünç verilmez, çalmak da mümkün değildir.
    Bir gülümseme;
    kendiliğinden verilmedikçe, işe yaramaz.
    Bir gülümseme;
    ona ihtiyacı olanlara ilâç gibi gelir.
    Bir gülümseme;
    sevgi köprülerini sağlamlaştırır.
    Bir gülümseme;
    bazan bir hayat kurtarır.
    Bir gülümseme;
    bazan bir savaşı da önler.
    Bir gülümseme;
    bazan gülümseyemeyeni gülümsetir.
    Bir gülümseme;
    sadaka yerine geçer, sevap kazandırır.
    Bir gülümsemeyi,
    gülümsemeye ihtiyacı olana bol bol verin!
    Bir gülümsemeye,
    gülümseyemeyenlerin, ihtiyacı olduğunu unutmayın!
    Bir gülümseme için hiç kimse, ona ihtiyaç duymadan yaşayacak kadar zengin ve kuvvetli değildir.

    Sevdiklerinizle beraber hep huzur içinde gülmeniz dileğiyle…

  18. merhaba canlarım.
    bu gün gelen giden olmamış.
    ben geldim ,gittim .gene ben geldim.

  19. hu huuuuuuuu nerdesiniz.

  20. elma dersem çıkın,armut dersemde çıkın.

  21. emelim ,selmam duygum gezmelerdemisiniz.gezin birtanelerim.
    sevoşummmmm dinlendinmi.gel iki çift laf edelim.

  22. jljlkchfıpepworrğtğpgtklkbvjvckvcbjvoghufpogg
    cxvkjofıurth5hklşkbifvoğsp9tyt0r9ytjkkhşlgıhlhş

  23. gelen giden yok biraz dolaşayım bakayım.
    oltama neler takılacak.

  24. tuba_asi Says:

    geldim ablam geldim ama seni kaçırdım galiba

  25. yakşamlar bugünde tenhaymış burası

  26. gececileride yok.hmm

  27. gelen giden yok. o zaman hadi herkese allah rahatlık versin iyi geceler. gece su içmeye falan uyanıpta siteye uğrayan olursa arkasından ışıkları söndürmeyi unutmasın.byee

  28. bu arada sabah kapıyı açacak olan kişiye şimdiden günaydın 🙂 sabah açan olmadıysa ilk yorum yazana tünaydın 🙂

  29. tuba_asi Says:

    abicim ben geldim ama sen gitmişsin.iyi geceler bende çıkayim…

  30. sabah kapıyı açan kişi ben oluyurm .
    siteme günaydın.gençer sanada günaydın.

  31. selmacım günaydın.evet karşılaşamadık inşallah bir dahaki sefere.

  32. Öğrendik ki….

    Bir tek insanın bize ”iyi ki varsın” demesi,

    var olduğumuz için

    mutlu olmamızı sağlar….

    Öğrendik ki….

    Kibar olmak, haklı olmaktan daha önemlidir.

    Öğrendik ki….

    Hayat şartları bizi ne kadar ciddi görünmeye

    zorlasa da hepimiz

    çılgınlıklarımızı paylaşacak birini arıyoruz….

    Öğrendik ki….

    Bazen tek ihtiyacımız olan bir el ve

    bizi anlayacak bir yürektir…..

    Öğrendik ki….

    Parayla ”klas insan” olunmuyor….

    Öğrendik ki….

    Gün içinde başımıza gelen küçücük şeyler

    gün sonunda koca bir

    mutluluğa dönüşüyor….

    Öğrendik ki….

    İnkar edip içimizde sakladığımız şeyler

    gerçekliğini kaybetmiyor….

    Öğrendik ki….

    Biriyle dalaştığımızda tek başardığımız

    onun bize daha çok zarar

    vermesini sağlamaktır….

    Öğrendik ki….

    Her yarayı saran zaman değil sevgidir….

    Öğrendik ki….

    Çabuk olgunlaşmak için

    zeki insanlardan çevre edinmek gerekir…..

    Öğrendik ki…

    Karşılaştığımız herkes bir gülüşümüzü hak eder…..

    Öğrendik ki….

    Hiç kimse mükemmel değildir….

    Öğrendik ki….

    Hayat zorludur ama biz daha zorluyuz….

    Öğrendik ki….

    Gülümsemek, daha güzel bir görüntüye

    kavuşmanın bedava yoludur….

    Öğrendik ki….

    Hepimiz zirvede olmak istesek de

    asıl keyif oraya tırmanırken

    yaşadıklarımızdır….

    Öğrendik ki….

    Zamanımız ne kadar azsa yapacak işler o kadar çoktur….

    Öğrendik ki….

    BİRİNİ NE KADAR ÇOK SEVERSEK

    HAYAT ONU BİZDEN O KADAR ÇABUK ALIYOR…..

    CAN DÜNDAR

  33. HERŞEYİN BİR VAKTİ VARDIR
    “Umursama dünya gelse üstüne, içinde büyüyen bir ahın olsun,
    elbet bir gün devran döner tersine, tahammül en büyük silahın olsun.
    Boşver hayallerin gerçek olmasın, yeşersin yeter ki umut solmasın,
    derde talip ol ki dertli kalmasın, garibin gözyaşı günahın olsun.
    Olsun be aldırma Yaradan yardır, sanma ki zalimin ettiği kardır,
    mazlumun ahı indirir şahı, her şeyin bir vakti vardır…!!”
    .

  34. şeker Says:

    sonunda gelebildimm yaa :9

    köydenn yenii geldimm birr haftadırr ordaydıkkk çokk özledimm szileriiii 🙂

  35. şeker Says:

    gencerr abii sayfaa çokk güzell olmuşş teşekkürlerrr 🙂

  36. Hocanın Kızları

    Hocanın iki kızı varmış. Bunlardan birinin kocası çifçi, diğerinin ki ise kiremitçiymiş. Hoca kızlarının ziyaretine gidince hatırlarını sorup, para durumlarını öğrenmek istemiş. Kocası çifçi olan: Bu yaz yağışlı geçerse bol bol ekin alırız. Ekini satınca elimi çok para geçer ve zengin oluruz, demiş. Kocası kiremitçi olan: Bu yaz yağmur yağmazsa, yaptığımız kiremitler kurur. Onları satar çok para kazanırız. Böylece zengin oluruz demiş. Hoca başlamış düşünmeye. Böyle düşüne düşüne evine varmış. Karısı Hocayı düşünceli görünce: Hayrola Hoca kızlardan bir hayırsızlık mı gördün ki böyle düşüncelisin? diye sormuş. Hoca ağır ağır başını kaldırarak: Kızlardan biri ayvayı yiyecek ama hangisi bilmiyorum, demiş.

  37. cemre Says:

    Herkese slmmm ne cok özlemisim yazmayi üst kattaki net sifresini verdik cepe simdilik cekiyor daha önce niye akil etmedim yorumlara göz gezdirdigim kadar sükran herkes iyi 😀

  38. cemre Says:

    Yakinda catlak cemre bu ekranlarda 😀 kisa bir aradan sonra kaldigimiz yerden devam ediciz umarim ama gördügüm kadar cok bos birakilmis sitem bu neee bahane filan dinlemem ceza bilmem ama döndügümde size süprizim olcak 😀

  39. cemre Says:

    Suraya bak ya in cin top oynuyor dicem ama cinler bile isyan edip kendilerine baska saha bulmus 🙂 neyse ben iyiyim gün sayiyorum gezmekten yoruldum her yerde uyuklamaya basladim simdi cikiyorum sizleri cokk seviyor ve cok özledimmm 😦 saglicaklakalin aeo kib bye

  40. merhaba canlarım.hayırlı geceler.

  41. canım meralim gelmiş .çiçeğim hoşgeldin bacımcan.
    valla can bacım ben üstüme düşen görevi yerine getirdim.
    fırsat buldukça burdaydım.hele hafta sonu geceben gündüz ben.in cin bile benden bıktı he he hee 😀

  42. burda olman çok güzel.sürprizinide sabırsızlıkla bekliyorum.
    hoşçakalın birtanelerim.yarın görüşmek üzere.
    hepinizi öpüyorum.bye bye. 😀

  43. yakşamlarrrr

    haççeeee ablaaaaaaaa seni kaçırdımmı yoksaaa 😦

  44. ablacanım uğramış.cemre ismini burda görme ne kadar gizel bi duygu, seni çok özledik ablacım dönüşünü 56 gözle bekliyoruz 🙂

  45. madem kimse yok o zaman bende biraz iş yapıyım 🙂

  46. slmmmmmmmmm slm ben geldim nasılsınız bakalım bende iki gündür gelmedim eşimin akrabası dogum yaptı başında refakatçı olarak ben kaldım kızın kendi ailesi burda yok küçüçük kız bebegimiz oldu çok tatlı ama dünden beri uykusuzum hiç uyumadım nedense hiçte uykum yok sadece yorgunum biraz ve kulagımda bebek sesleri yankılanıyoo 🙂

Bir Cevap Yazın

